Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Danielle14 schreef:kivas schreef:ik ga ook meedoen! Ik hoop een paar nuttige tips te krijgen om mijn draak controleerbaar te houden en sneller af te kunnen vloeien.. het lijkt me een leuke ervaring, al lees ik hier veel negatieve ervaringen.. We shall see!! everybody toitoitoi!
Heyyy een oude bekende
ik doe ook mee
ik ben iig zeer benieuwd en nieuwsgierig.. hihi.. iig suuces!! toitoitoi weer!! prakkie schreef:Maandag 28 mei (2e pinksterdag) wordt er bij ons op stal (PRC papendrecht) ook een middagje ge-macrider-d![]()
Als het goed is komt het vanavond op de agenda bij macrider te staan om je in te schrijven.
Mosh schreef:Weet niet of de vraag al gesteld is, maar 75 pagina's doorspitten is echt te veel. Mag je met een 4 jarige meedoen in de klasse L? Of gelden de reglementen van de KNHS?
MargrietJonk schreef:prakkie schreef:Maandag 28 mei (2e pinksterdag) wordt er bij ons op stal (PRC papendrecht) ook een middagje ge-macrider-d![]()
Als het goed is komt het vanavond op de agenda bij macrider te staan om je in te schrijven.
Hey Prak!
Doe je ook mee met Dirt?
Ik had met Celva ingeschreven maar ze is niet rad. Ga volgende week met haar naar de kliniek.....