Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kruidenpotje schreef:En dan willen ze niet dat verenigingen gebruik maken van startlijsten of inschrijfsysteem. Wat een flauwekul, laat ze dan eerst zelf zorgen dat ze een goed werkend systeem hebben.
Ik weet wel dat als ze nu zeggen dat het waarschijnlijk halverwege 2012 wordt, dat het zeker 2013 gaat worden voor het beschikbaar is.
Loetie84 schreef:@ ponyparadijs: Ik geef me altijd ruim van te voren op (hier is het echt niet gek als je een maand of 2 van te voren je coupons opstuurt) Ik sta er dus vrijwel altijd op. Heel toevallig deze maand voor het eerst op de wachtlijst geëindigd, terwijl ik in oktober al had opgegeven, omdat die vereniging eerst eigen leden plaatst. Ik kan dus eigenlijk altijd gewoon starten... Als je je last-minute opgeeft is het natuurlijk een ander verhaal. Meestal mail ik dan eerst nog even of er nog plek is.
goldwing schreef:De eigenaren van de site inschrijfsysteem.nl zijn bezig om het systeem van de knhs werkzaam te maken voor digitaal inschrijven.
Zal dus net zo eenvoudig gaan als hun eigen systeem en inschrijvingen van de suptop wedstrijden
Voor de secretariaten veranderd er niet veel inschrijfsysteem zorgde er voor dat de roosters in het concoursprogram volledig gevuld werden, het nieuwe digitaal inschrijven via de knhs zal hetzelfde doen
Dus geen typewerk meer voor de secretariaten
goldwing schreef:De eigenaren van de site inschrijfsysteem.nl zijn bezig om het systeem van de knhs werkzaam te maken voor digitaal inschrijven.
Zal dus net zo eenvoudig gaan als hun eigen systeem en inschrijvingen van de suptop wedstrijden
Voor de secretariaten veranderd er niet veel inschrijfsysteem zorgde er voor dat de roosters in het concoursprogram volledig gevuld werden, het nieuwe digitaal inschrijven via de knhs zal hetzelfde doen
Dus geen typewerk meer voor de secretariaten
goldwing schreef:Dan heb je ook nooit het gemak van dat systeem meegemaakt
Wij werken al lang met inschrijfsysteem en ik heb totaal geen werk aan het concoursprogram
Inschrijfsysteem maakt startlijsten ( vroeger al voor het concoursproigram) en nu word dus alles automatisch gedaan als ik zeg importeren inschrijfsysteem ( daarvoor moet ik inschrijfsysteem exporteren ) en dat is het enige werk buiten de jury's in vullen in het rooster
ponyparadijs schreef:goldwing schreef:Dan heb je ook nooit het gemak van dat systeem meegemaakt
Wij werken al lang met inschrijfsysteem en ik heb totaal geen werk aan het concoursprogram
Inschrijfsysteem maakt startlijsten ( vroeger al voor het concoursproigram) en nu word dus alles automatisch gedaan als ik zeg importeren inschrijfsysteem ( daarvoor moet ik inschrijfsysteem exporteren ) en dat is het enige werk buiten de jury's in vullen in het rooster
Ik heb voorheen wel et startlijsten.nl gewerkt maar dat werkt dus niet naar mijn zin.
Ik weet dus inderdaad niet wat het gemak van het inschrijfsysteem is.
Maar nogmaals mijn vraag. Moet ik in mijn roosters aangeven hoeveel combinaties er kunnen deelnemen?
ponyparadijs schreef:De KNHS verhoogt TOCH de wedstrijd tarieven per 1 april 2012
Kreeg ik net via een nieuwsbrief te lezen van de KNHS
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23289&pCatID=&CatID=
Wedstrijden mogen per 1 april 12,50 per proef kosten!
kleinvosje schreef:Ponyparadijs, je zegt het goed, ze MOGEN 12,50 per proef vragen. Het hoeft niet. Zoals Frensie zegt, het kan ook gewoon laag blijven. In de praktijk denk ik ook niet dat er veel verenigingen echt zoveel hoger zullen gaan zitten, ten eerste omdat 10 euro makkelijk is en je geen kleingeld nodig hebt, ten tweede omdat de kans bestaat dat je veel minder aanmeldingen zult gaan krijgen omdat mensen net zo goed bij een goedkopere vereniging terecht kunnen.
Dispar_Vulgo schreef:ponyparadijs schreef:De KNHS verhoogt TOCH de wedstrijd tarieven per 1 april 2012
Kreeg ik net via een nieuwsbrief te lezen van de KNHS
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23289&pCatID=&CatID=
Wedstrijden mogen per 1 april 12,50 per proef kosten!
kleinvosje schreef:Ponyparadijs, je zegt het goed, ze MOGEN 12,50 per proef vragen. Het hoeft niet. Zoals Frensie zegt, het kan ook gewoon laag blijven. In de praktijk denk ik ook niet dat er veel verenigingen echt zoveel hoger zullen gaan zitten, ten eerste omdat 10 euro makkelijk is en je geen kleingeld nodig hebt, ten tweede omdat de kans bestaat dat je veel minder aanmeldingen zult gaan krijgen omdat mensen net zo goed bij een goedkopere vereniging terecht kunnen.
Onzin. 2x 12,50 (per proef) = 25 euro, daar heb je ook geen kleingeld voor nodig..
Ik weet voor 95% dat beide stallen waar ik start (ik heb geen andere opties) gelijk de prijs naar 12,50 verhogen. Ik heb altijd al het idee dat die de wedstrijden alleen organiseren voor de inkomsten.. En op 100 starts x 5 euro is toch lekker 500 euro per dag meer verdient, zonder ook maar enig extra werk. Want ze krijgen hun wedstrijden toch wel vol..
Voor mij persoonlijk wordt het dan per jaar 90 euro duurder (zo'n 18 wedstrijden per jaar)
goldwing schreef:wij zitten nu op 8,50 en gaan in het nieuwe jaar naar 9 euro
Als we in het nieuwe winterseizoen van 2012-2013 misschien naar 10 euro gaan dan worden de prijzen van de waardebonnen ook omhoog gedaan