Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 10:30

Oke nou ja opgelost dan ;)

sylvia792

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:44

echt schandalig.... ga je eigen proef verzinnen het paard kopen om maar aan de wereld top mee te kunnen draaien ala maar dan ook nog de kur na-apen beetje jammer

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:03

Heel sneu.. Aan de andere kant is het voor Rath en Totilas als combinatie nog effe wennen, dan lijkt het me op zich wel een slimme zet om een proef te rijden die Toot al kent.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:05

Caaroo schreef:
Heel sneu.. Aan de andere kant is het voor Rath en Totilas als combinatie nog effe wennen, dan lijkt het me op zich wel een slimme zet om een proef te rijden die Toot al kent.

Het had gewoon nog veel slimmer geweest als ze het in overleg met Gal gedaan zouden hebben en er van te voren ook gewoon eerlijk vooruit gekomen waren.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:48

Ik zeg maar zo... Ik zeg maar niets meer...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:26

Tendance schreef:
Ik zeg maar zo... Ik zeg maar niets meer...

Ze hadden er in ieder geval een heleboel ellende mee kunnen voorkomen dat moet je toch met me eens zijn.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:26

Was meer een loze uitspraak, omdat ik niets zinvols wist te melden...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:27

Tendance schreef:
Was meer een loze uitspraak, omdat ik niets zinvols wist te melden...

:')

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:30

Ben een beetje klaar met het hele gezeur rond Edward en Rath en Toot en weet ik veel wie.
Het zal me echt een zorg zijn welke proef hij rijdt en waarom, maar ook zal het me een zorg zijn of hij er problemen mee krijgt.
Hij kiest er zelf voor, is zich heus bewust van de eventuele gevolgen, dus laat het hem lekker zelf uitzoeken!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:40

Iemand enig idee of het filmpje nog ergens te bekijken is?
Zonder dat ik 75 pagina's door moet gaan spitten ;)
Heb al gegoogled, maar kan hem niet vinden (ben wel benieuwd naar het filmpje, waar beide filmpjes naast elkaar staan, ofzoiets :P)

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:50

Vinnd het een beetje spelbrekend om met eenzelfde proef te komen die edje al met tootje heeft gereden. Trouwens ook gewoon ontzettend DOM, túúrlijk zitten er tussen die miljoenen mensen die het op de voet volgens wat er met toot gebeurt wel een idioot die de proef zo herkent. :=

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:16

Tendance schreef:
Ben een beetje klaar met het hele gezeur rond Edward en Rath en Toot en weet ik veel wie.
Het zal me echt een zorg zijn welke proef hij rijdt en waarom, maar ook zal het me een zorg zijn of hij er problemen mee krijgt.
Hij kiest er zelf voor, is zich heus bewust van de eventuele gevolgen, dus laat het hem lekker zelf uitzoeken!

Nu pas? :D
Zo gaan altijd dit soort discussies, eindeloos heen en weer, ik kap er gewoon altijd ineens mee.
Alles is toch al gezegd, iedereen blijft bij zijn/haar standpunt.
Ik kom je wel weer tegen in een ander topic :D

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:27

Het filmpje stond, heb niet weer gecontroleerd, op het gastenboek van Matthias Rath. Het dubbel filmpje.

Idd lost de discussie hier niets meer op. Maar dat had ik ook niet gedacht. Problemen krijgt hij er niet mee, want het schijnt dat een jury alleen naar de presentatie mag kijken, ze oordelen niet over de kur zelf, tenzij het 1 uit een boekje ofzo is, met muziek er onder geplakt.

Het enige wat ter discussie staat, is de netheid en geloofwaardigheid van de hele club rond Rath, en Rath zelf. En aangezien hier geen regel voor bestaat, staat dat eigenlijk niet eens ter discussie, officieel. Denk dat het kur verhaal hem niet meer los zal laten, plopt elke keer wel weer omhoog, als je denkt dat iedereen het vergeten is.Blijf zelf wel benieuwd naar wat Aken brengen gaat.

http://www.zuechterforum.com/news/detai ... bp/18.html

Maar kijk, als je te druk bent met spelen, kun je ook geen nieuwe kur oefenen... :Y)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:05

Hihi, Toot gaat LARPen!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 21:27

Electra63 schreef:
Tendance schreef:

Nu pas? :D
Zo gaan altijd dit soort discussies, eindeloos heen en weer, ik kap er gewoon altijd ineens mee.
Alles is toch al gezegd, iedereen blijft bij zijn/haar standpunt.
Ik kom je wel weer tegen in een ander topic :D

Is goed!!!!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:51

Als je ook succesvol wilt zijn moet je niet zo sneu doen. Wees creatief!