Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha! dus ook nooit in verdiept.
en omdat we de punten voor het L1 vorige keer behaald hebben, heb ik besloten om er nu een mooie oefen-avond van te maken. We hebben een voor ons onbekende locatie uitgekozen voor de ervaring en ik ga wat langer losrijden (omdat ze eigenlijk altijd in de tweede proef pas fijn begint te lopen). Zo kan ik mooi testen of dat in ons voordeel werkt, en zo niet... dan hebben we niets verloren en zijn we weer een hoop info rijker
Zoals verwacht moet ik zelfs even de oefeningen van de B en dan vooral het goed op de letter rijden weer even oefenen
..haha..lette normaal gesproken nooit zo op waar ik mijn oefeningen precies reed of waar ik de overgangen maakte maar wel lekker wat om mee aan de slag te gaan..
(zeg ik tegen andere heel makkelijk terwijl ik die zenuwen goed herken
) 
van super goed!! Naar super slecht!! En andersom!! 
ik had echt het gevoel dat we monsterscores konden behalen op deze manier!!

Volgende week sinds een paar maand weer een rondje L2 starten met die.
gisteren Snob aan de longe gehad, hij was zo blij dat ie mocht werken. Lief paard!

)
ik heb ook maar een kort, rond hoofd haha!
het is ook een van eerste dingen die ik doe na een proef: plastron af en die zooi uit mijn haren trekken. Ik overweeg met een (dubbelgeslagen) vlechtje te gaan rijden ofzo....
). Ik was natuurlijk weer veel te zenuwachtig en maakte wat domme fouten. De jury gaf ze niet cadeau, hoeft ook niet en ik kon me ook wel in het commentaar vinden. 176 en 174 punten, wel een 6 voor houding en harmonie, veel geleerd weer
SparkYY_8 schreef:Wij hebben voor ons doen opzich lekker gereden. Mijn doel was letten op mijn houding en harmonie (krijg ik normaal altijd een 5 voor). Ik was natuurlijk weer veel te zenuwachtig en maakte wat domme fouten. De jury gaf ze niet cadeau, hoeft ook niet en ik kon me ook wel in het commentaar vinden. 176 en 174 punten, wel een 6 voor houding en harmonie, veel geleerd weer
Kunnen we weer lekker verder oefenen
soms heb ik echt wel iets moeten aanpakken waarbij ik bang was dat het niet juist was, maar ze heeft het altijd goed gezien! Dus ik laat me wel een beetje door haar leiden. Ik zou iets meer vertrouwen in mezelf moeten krijgen want ik durf ook echt niks nieuws uit te proberen als mijn juf er niet bij is
Caritas schreef:Rare vraag misschien maar hebben jullie ook dat caps tegenwoordig zo laag zitten achter? Kan niet eens een fatsoenlijke knot maken tenzij echt helemáál aan de onderkant van de haargrens. Of komt dat omdat m'n cap verstelbaar is? Wij gaan morgen weer op pad. Kan iedereen duimen? (Dat hij mee wil werken en zich laat laden vooral)
SparkYY_8 schreef:@Dee_Es, ligt er denk ik aan met wat voor doel je wedstrijden gaat rijden. Het is de laagste officiele klasse, je moet ergens beginnen
Is jouw doel nu om gewoon meters te maken en wedstrijdervaring op te doen?
.
ach je kunt niet alles perfect doen
we hebben in ieder geval bereikt wat de bedoeling was.
Dee_Es schreef:Dat is zo en ik rij ook zeker wel met bepaalde doelen als "hoger cijfer voor middengangen", "hogere score op souplesse" maar daarnaast vind ik het ook wel leuk om winstpunten te rijden en het liefst ook in de prijzen te rijdenIs jouw doel nu om gewoon meters te maken en wedstrijdervaring op te doen?