Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)Caro_MarjaH schreef:Weer thuis van cc. Geen winst gehaald helaas. Maar het gevoel was wel goed en dat is ook belangrijk. De fouten die we de laatste tijd maakten incl verkeerd aanspringen, waren er vandaag niet gelukkig maar nu weer wat andere fouten. Ach, ik weet weer waar ik aan moet werken.
josje4 schreef:Net zoals ik al op facebook tegen caro zei: Jammer maar gelukkig gingen de foute dingen van de vorige keer goed en weet je nu waar je aan moet werken voor de volgende keer
Even een ego post![]()
Dit keer niet verkeerd gereden met de proeven![]()
1e proef ging matig voor mijn gevoel, net te weinig impuls en doordat er heel veel molshopen lagen niet super netjes gereden maar wel 201 punten![]()
2e proef was naast een wei met koeien wat echt haar doodsangt is waardoor ze heel fijn begon te sjouwen en het ritme veeeel beter was![]()
Leuk commentaar en 212 punten![]()
2e keer 1e met bij de 1e proef 9 punten los van nummer twee en bij de tweede 11 en er waren 15 starts!
En heb me ook geselecteerd voor de finale over twee weken (cup van 3 wedstrijden)![]()
ZOOO BLIJ!!!
Knappe baie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8474_n.jpg
Aranel schreef:Wow wat een punten zeg!!
Ik had helaas 177&173 vandaag, baalde er erg van omdat het voor mijn gevoel goed ging, op in beide proeven een keer verkeerd aanspringen na helaas.. kreeg daar een 3-2 voor dus dan gaat het hard.
vonneke schreef:Proficiat met de punten en de verreden proeven.
Vos ging goed. Mooi even freestyle over de rug. Daarna gaan Jureren. Morgenochtend schrijven op concours en daarna vos weer gewoon rijden.
TessJazz schreef:nou ik heb echt geen idee ,
ze deed heel raar..
met los rijden niks aan de hand en in de proef een totaal ander paard, en vloog ook een eend uit de sloot, (zat naast de ring) reed een motor met knallende uitlaat,
maar de jury gaf me een commentaar na de proef ik werd er gewoon verdrietig van..
als iemand wilt weten wat de Jury zei deel ik liever via pb x
_coquette_ schreef:Aah wat balen Tess! Ben wel benieuwd wat de jury als commentaar had! Hou je gewoon vast aan het fijne gevoel dat je had van het losrijden!
Nog 2 dagen en dan mag ik weer op Gijsje! Al moet ik dan sochtends wel eerst mijn verstandskies eruit laten halen!

Nu nog zien dat ik die fijne stukken in de les bij huis en op concour ook voor elkaar krijg