[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:48

Zo maar weer eens rijden. Sinds maandag niet meer erop gezeten...

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:58

gelukkig is ze thuis aangekomen, ze was wel erg bang zei ze , ze kon ook niet op staan want zijn benen zaten ervoor, maar hij stapte 1 perron eerder uit..
pff.. eng is dat :\

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 14:31

Hoe ging het rijden vonneke?

Ik denk dat varro vandaag een dagje vrij heeft, morgen mag hij weer :D
Ik ga zo maar even naar ooteman, een anti vliegpakket halen voor t arme paard. Hij wordt gek van de vliegen haha

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:24

Weer thuis van cc. Geen winst gehaald helaas. Maar het gevoel was wel goed en dat is ook belangrijk. De fouten die we de laatste tijd maakten incl verkeerd aanspringen, waren er vandaag niet gelukkig maar nu weer wat andere fouten. Ach, ik weet weer waar ik aan moet werken.

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:09

Net zoals ik al op facebook tegen caro zei: Jammer maar gelukkig gingen de foute dingen van de vorige keer goed en weet je nu waar je aan moet werken voor de volgende keer ;)

Even een ego post :):)

Dit keer niet verkeerd gereden met de proeven O:)
1e proef ging matig voor mijn gevoel, net te weinig impuls en doordat er heel veel molshopen lagen niet super netjes gereden maar wel 201 punten :oo
2e proef was naast een wei met koeien wat echt haar doodsangt is waardoor ze heel fijn begon te sjouwen en het ritme veeeel beter was ~~}>
Leuk commentaar en 212 punten :):)
2e keer 1e met bij de 1e proef 9 punten los van nummer twee en bij de tweede 11 en er waren 15 starts!
En heb me ook geselecteerd voor de finale over twee weken (cup van 3 wedstrijden) :D
ZOOO BLIJ!!!

Knappe baie <3 <3 <3 <3 <3

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8474_n.jpg

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:17

Wow wat een punten zeg!!

Ik had helaas 177&173 vandaag, baalde er erg van omdat het voor mijn gevoel goed ging, op in beide proeven een keer verkeerd aanspringen na helaas.. kreeg daar een 3-2 voor dus dan gaat het hard.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:24

ik ga morgen
iedereen met punten Gefeliciteerd!!

Dit gaat niet echt op het M1,
Maar ik ben zo blij dat ik het met jullie wil delen!

Mijn pony (1.12 m)
Is heel druk en elke keer voor de kar ging het niet goed...

En nu ...
Vandaag.. Ging het super super super goed!

Heel braaf , hij heeft geen kick gegeven!

wat een topper :o

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:17

Blije gijs :)

Vonneke was vos weer blij om wat te mogen doen na een paar daagjes vrij?

Tess dat is schrikken voor je vriendin

Caro het gevoel is t belangrijkst! Op naar een volgende keer

Josje wat een megapunten! Gefeliciteerd :D
Jee wat een speknek heeft Baie <3

Aranel balen van je punten.. Vreemd dat je voor verkeerd aanspringen -2 krijgt..

Tess fjn dat je pony vandaag braaf was!

Vandaag dagje naar Almere geweest, was leuk :)
Don mag morgen weer. Morgenvroeg eerst nog mee schrijven met jury.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:51

Proficiat met de punten en de verreden proeven.

Vos ging goed. Mooi even freestyle over de rug. Daarna gaan Jureren. Morgenochtend schrijven op concours en daarna vos weer gewoon rijden.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 11:35

Het ging zo goed!!! ik heb echt wereld punten gereden ! :+

oke nee grapje..
ik heb nog nooit zo slecht gereden..
het was echt .. VRESELIJK

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:26

Vonneke mooi dat vos goed ging! Leuke combi's gehad vandaag?

Balen tess, wat ging er mis?

vanmorgen mee wezen schrijven op dressuurconcours, paar leuke combi's maar ook wat hele droevige. vanmiddag don gereden, die ging best fijn en straks lekker gebbqd (of hoe je dat ook schrijft :') )

morgenavond weer een stuk naar buiten sinds een best lange tijd. ben benieuwd hoe het gaat

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:43

nou ik heb echt geen idee ,
ze deed heel raar..
met los rijden niks aan de hand en in de proef een totaal ander paard, en vloog ook een eend uit de sloot, (zat naast de ring) reed een motor met knallende uitlaat,
maar de jury gaf me een commentaar na de proef ik werd er gewoon verdrietig van..

als iemand wilt weten wat de Jury zei deel ik liever via pb x

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:48

Aah wat balen Tess! Ben wel benieuwd wat de jury als commentaar had! Hou je gewoon vast aan het fijne gevoel dat je had van het losrijden!

Nog 2 dagen en dan mag ik weer op Gijsje! Al moet ik dan sochtends wel eerst mijn verstandskies eruit laten halen!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:50

Caro_MarjaH schreef:
Weer thuis van cc. Geen winst gehaald helaas. Maar het gevoel was wel goed en dat is ook belangrijk. De fouten die we de laatste tijd maakten incl verkeerd aanspringen, waren er vandaag niet gelukkig maar nu weer wat andere fouten. Ach, ik weet weer waar ik aan moet werken.

Jammer dat je geen winstpunt had, maar wel fijn dat je de fouten die je normaal maakt niet meer had.

josje4 schreef:
Net zoals ik al op facebook tegen caro zei: Jammer maar gelukkig gingen de foute dingen van de vorige keer goed en weet je nu waar je aan moet werken voor de volgende keer ;)

Even een ego post :):)

Dit keer niet verkeerd gereden met de proeven O:)
1e proef ging matig voor mijn gevoel, net te weinig impuls en doordat er heel veel molshopen lagen niet super netjes gereden maar wel 201 punten :oo
2e proef was naast een wei met koeien wat echt haar doodsangt is waardoor ze heel fijn begon te sjouwen en het ritme veeeel beter was ~~}>
Leuk commentaar en 212 punten :):)
2e keer 1e met bij de 1e proef 9 punten los van nummer twee en bij de tweede 11 en er waren 15 starts!
En heb me ook geselecteerd voor de finale over twee weken (cup van 3 wedstrijden) :D
ZOOO BLIJ!!!

Knappe baie <3 <3 <3 <3 <3

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8474_n.jpg

Zodeju! knap hoor! gefeliciteerd.
Jij hoort niet meer in het M1 :+

Aranel schreef:
Wow wat een punten zeg!!

Ik had helaas 177&173 vandaag, baalde er erg van omdat het voor mijn gevoel goed ging, op in beide proeven een keer verkeerd aanspringen na helaas.. kreeg daar een 3-2 voor dus dan gaat het hard.

Wat jammer, was je daar teveel mee bezig in de proef?

vonneke schreef:
Proficiat met de punten en de verreden proeven.

Vos ging goed. Mooi even freestyle over de rug. Daarna gaan Jureren. Morgenochtend schrijven op concours en daarna vos weer gewoon rijden.

leuke combinaties gezien?

TessJazz schreef:
nou ik heb echt geen idee ,
ze deed heel raar..
met los rijden niks aan de hand en in de proef een totaal ander paard, en vloog ook een eend uit de sloot, (zat naast de ring) reed een motor met knallende uitlaat,
maar de jury gaf me een commentaar na de proef ik werd er gewoon verdrietig van..

als iemand wilt weten wat de Jury zei deel ik liever via pb x

Ik ben wel benieuwd wat er dan tegen je gezegd is, want het is niet de bedoeling dat je er verdrietig van wordt. Was het niet opbouwend bedoeld?

_coquette_ schreef:
Aah wat balen Tess! Ben wel benieuwd wat de jury als commentaar had! Hou je gewoon vast aan het fijne gevoel dat je had van het losrijden!

Nog 2 dagen en dan mag ik weer op Gijsje! Al moet ik dan sochtends wel eerst mijn verstandskies eruit laten halen!

aii succes!

De buitenrit was erg gezellig! Gisteren nog even de basis getraind en vanavond maar eens een proefje oefenen.
Hij wordt nog wel erg heet van al die oefeningen achter elkaar, kwestie van oefenen denk ik. Dat had ik in het L2 ook.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:10

het was niet echt opbouwend bedoelt haha

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:20

Hello!

@Tazz, daarom vind ik het OV ook helemaal niets. Zeker niet in de avonden. En wat balen van je wedstrijd. Ben wel benieuwd naar wat de jury te melden had.

@caro, jammer van je concours!
@josje, wow super goed!! Blijf je nog in het M1? Of ga je over?
@aranel een 3 -2?? Heb je een extra volte gereden oid?
@coquette, succes met je verstandskiezen!

Ben zelf rustig aan het trainen. Bo had na laatste concours dagje vrij gehad, 2 dagen gereden en toen wegens het weer een paar dagen vrij. Was ik toch van plan en dan motiveert dat weer ook niet haha
Vorige week weer opgepakt, maar echt lekker ging het niet na 4 dagen vrij natuurlijk. Donderdag had hij weer een vrije dag, vrijdags ging ik rijden had hij zich misdragen in de wie dus zijn ijzer lag er half af... Dus niet kunnen rijden. Zaterdag kwam de smid, maar pas eind middag en had een bbq. Dus even alleen gelongeerd. Nu weer opbouwen, maar heel lekker gaat het nog niet hahaha Ach, gelukkig heb ik nog bijna 2 weken voor de 1e selectie.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:43

Tess vreemd zeg.. Ben wel benieuwd naar het commentaar..

Michelle Bo dus even rustig aan door allerlei dingen. Hopen dat je nu de komende weken weer lekker kunt trainen :)

Zou woensdag les hebben maar is verplaatst naar vandaag. ging fijn :) Nu nog zien dat ik die fijne stukken in de les bij huis en op concour ook voor elkaar krijg :')

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:49

Tess jammer zeg! Ik ben ook wel benieuwd naar het commentaar :P

Ach even wat rustiger aan kan vaak ook geen kwaad michelle ;)
In welke regio rij je selectie?

Mooi dat de les goed ging Melissa!

Ik heb het vandaag maar 20 minuten uit gehouden op het paard, veeeelste warm :P
Ik heb morgenavond weer les :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:54

Ik heb vanochtend gereden en ga morgenavond. Ook niet op het heetste van de dag.

Jammer is het altijd dat we de les niet in de praktijk op wedstrijd kunnen brengen. Ik rijd in regio Zuid Holland Josje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:57

Josje wat een schandalige punten! Goed bezig!!!

Zo, zaterdag gejureerd. Fijne combinaties en een aantal mindere. Zat heel mooi gelijk met de jury bij H (ik zat bij C). Dat is altijd fijn.
Gisteren met mijn instructrice op concours geweest. Ze jureerde het Z1 en ik schreef. Super leerzaam. Ga in juni mee naar Kootwijk. Derde selectie nationaal mee schrijven. Ben benieuwd welke klasse.

Toen was het weekend alweer voorbij hihi.

Vandaag les gegeven op school en daarna zelf les.
De eerste 20 min zelf gereden en daarna instructice erop. Gelukkig kon ze erop vooruit. Heb ik hem toch niet zo akelig opgeleid.
Ze kreeg hem echt fijner en ik van het kijken veel geleerd. Daarna ik nog even. Super fijn dier.

Zo maar eens naar bed. Dagen zijn zo wel erg kort haha

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:57

Ik ben ook wel benieuwd tess!

Druk weekendje zo vonneke haha
Ik vind schrijven ook altijd wel leuk!

Vandaag springles gehad, m'n doel was on voor de instructieweken een meter te springen. Nou dat is gelukt :D

Voor mij worden deze 2 weken ook erg kort qua vrije tijd haha. Heb toch maar bedacht om alles voor school volgende week in te leveren ipv wat later (wat ook kan maar dan begint m'n vakantie later). Dus dat wordt heel hard buffelen!! Ik zou zo blij zijn als ik 1 juli m'n diploma in handen heb :D :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 06:50

Ik heb net besloten om de eerste 3 weekenden van juni weer op wedstrijd te gaan! De eerste is onderling en die andere 2 gewoon officieel. Ik heb een beetje wedstrijdvrees opgebouwd.. Het is een aantal x slecht gegaan dus de stap om te starten is nogal groot geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 07:11

Groot gelijk Kelly. Leuk!!

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:23

Mag ik me ook melden hier?
Ik start nu met mijn C-pony een jaartje en ben nu ook M1 startgerechtigd:) 1 juni staat mijn debuut gepland:)

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:06

Michelle, balen van je ijzer. Die van mij heeft het vrijdag op zaterdagnacht ook weer eens voor elkaar gekregen. Vandaag komt bij mij de smid.
Melissa, fijn dat je les zo goed ging. Makkelijk dat je het zo snel kunt verplaatsen.
Josje, succes met je les vanavond.
Michelle, waarom kun je het niet op cc in praktijk brengen?
Vonneke, leuk dat je van het schrijven op cc veel geleerd hebt. En gelukkig heb je je paard toch netjes opgevoed :)
Kelly, goed van je! even blokken en dan heb je vroeg vakantie! Gewoon een aantal keer op concours gaan. Dan heb je weer je ritme en dan komt het vast goed.
Welkom Micky stel jezelf eens voor.