lisannee93 schreef:Sjolvir, leuk overzicht! Ook om later weer even terug te kijken. Herinner je je alles toch weer even he!
Zow gave actie Saskia! Leuk dat je ook nog een filmpje van de NOS als aandenken hebt!
Hier even heel gefrustreerd. Gisteren concours gehad en zo fijn als het vorige keer met de oefendressuur ging, zo'n drama was het nu. Eerste proef heeel veel spanning en weer opnieuw blokkeren met als gevolg dat ik er niks mee kon beginnen. Zo goed als het kon de proef uitgereden en net voor de laatste oefening een halve volte gereden en afgegroet. Jury begreep het niet en heeft voor de laatste twee onderdelen een 1 gegeven en nu heb ik dus 152 punten en dus 2 verliespunten... Alles was al ingevoerd en ondertekend dus was niks meer aan te doen.
Tweede proef was al wat beter en 190 punten. Had ie alweer stukken dat je wat ontspande.
Oei.. zoiets had ik tijdje terug ook.
Nou is het wel zo dat je volgens mij 2 onderdelen voor het einde uiterlijk af moet groeten volgens mij.
Ik was toen ook even kwijt waar ik was, wist bijna het einde, maar niet helemaal dat ik al bij de voorlaatste zat.
Leverde een boze jury op, die niet snapte waarom ik afgroette en me niet melde na het afgroeten.
Gelukkig uiteindelijk geen verlies opgeleverd.
Echt balen dat het dat bij jou wel deed.
Les die ik toen geleerd heb, na afgroeten als je echt al bijna aan het einde bent, dus als er twijfel kan ontstaan, naar jury toe rijden en uitleggen dat je vrijwillig afgegroet hebt en waarom.
Ik had mazzel... jij minder.. echt balen.
Saskia, vind die van "vreemde voertuigen" echt heel leuk. Ga in het vervolg mijn beige pluis maar zo noemen denk ik