[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:36

Setteli schreef:
Safrou schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik rijd met mijn eigenwijze draak Frou Frou sinds kort ook mee in de L1

Ik reed gister ook mee in Markelo, heb je volgens mij wel gezien Setteli, wat leuk!

Hey wat leuk! Hoe heb je het zelf gedaan?
Ik val denk ik wel op met m'n kleine paardje. Er reden een paar joekels mee, hahaha

haha, die schimmel was groot! :')

Met het inrijden was ze super ontspannen, normaal is het nogal een ondeugd, in de eerste ring vond ze de hekken erg spannend waardoor vooral de galop niet ging zoals het moest, maar alsnog 201 punten gekregen met een 9 voor haar uitgestrekte draf :oo
Tweede proef liep ze super, echt heel gaaf, daar 198 punten.
Volgens mij rij jij nog langs op het filmpje van mijn proef :D

Setteli

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:44

ja die was heel groot. Goed gedaan zeg, die punten!
Heb jij die vos met die aalstreep? ik reed volgens mij inderdaad door jouw beeld bij het terugstappen naar de inrijbak :+
Zag dat je overkruist ging in de galop, maar je paard heeft wel beweging zeg. Dat mis ik nog een beetje bij Phoebe.

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:01

Setteli schreef:
Heb jij die vos met die aalstreep? ik reed volgens mij inderdaad door jouw beeld bij het terugstappen naar de inrijbak :+
Zag dat je overkruist ging in de galop, maar je paard heeft wel beweging zeg. Dat mis ik nog een beetje bij Phoebe.

haha ja dat is Frou, dankjewel!
Ben wel benieuwd hoe je de naam van Phoebe uitspreekt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:17

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-24 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:15

Ook even een baal update van mij:
Momenteel gaat het rijden helemaal niet meer goed. Oliver is vervelend, heet en laat zich niet rijden. Ben blij dat donderdag de osteopaat komt. Ook het trailerladen is weer een groot drama. Hij wil helemaal niets meer en trekt iedereen omver. Morgen maar onder het zadel naar onze nieuwe stal en hopen dat dat meer geluk brengt.

Mochten jullie mij willen volgen op instagram ik het lauriluchies

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:08

Safrou schreef:
Setteli schreef:

haha ja dat is Frou, dankjewel!
Ben wel benieuwd hoe je de naam van Phoebe uitspreekt :')

Nou niet zoals bij de prijsuitreiking, daar noemde ze haar Feube -:(-
Je spreekt het uit als Fiebie

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:48

Bah Anne, inmiddels al weer wat fitter?

Fijn dat het rondje uitstappen uiteindelijk nog goed ging Setteli, en hopelijk lukt een bosritje de volgende keer wél ;) Mooi resultaat van je wedstrijd! Fijn dat je nu alles gewoon goed had, en inderdaad, die aanleuning bij het aangalopperen komt wel weer, super dat ze het nu zo fijn doet! Haha Feube :')

Fijn dat Libby goed gaat Mara, bijzonder dat ze zo op Drieske lijkt in gedrag. Je canvassen zijn mooi zeg :j Wat een leuke foto's :D

Welkom Safrou! Wat een mooie punten had je zeg :D

Fresley wat balen zeg ;( Helemaal omdat je momenteel weinig kunt.. Geen hele fijne service inderdaad.

En Lauri ook al een minder berichtje, wat vervelend.. Een bezoekje van de osteo kan soms wonderen verrichten hoor, misschien dat je daarna je paard gewoon wel weer terug hebt :j

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:46

Hahaha zoiets dacht ik al!
Mijn merrie heet Frou Frou Swing ( froe froe) maar dat spreken er wat ook wel eens uit als vrouw vrouw swing _O-

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:00

En zo heet die van mij Black Rose terwijl ze helemaal niet zwart is, ook leuk :')

Ik ben nog steeds ziek helaas, ga later vandaag even een bijleespost maken als het lukt :)

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:06

AnnevM schreef:
En zo heet die van mij Black Rose terwijl ze helemaal niet zwart is, ook leuk :')

Ik ben nog steeds ziek helaas, ga later vandaag even een bijleespost maken als het lukt :)

Oh dat vind ik een hele goede _O-

Beterschap :(:)

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:10

Dat is ook wel droog inderdaad Anne :')
En sommige mensen zijn gewoon wat sukkelig wat betreft namen uitspreken :P

Oh en Mara, was vergeten erop te reageren, de Meyler die ik van Willemijn had geleend was een level 2, wat wil zeggen dat die iets gebogen was, en minder druk op de tong geeft, blijkbaar kon Burana dat wel waarderen. Maar de tandarts komt over 2 weken, dus ik ga nog niks echt veranderen voor die tijd ;)

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:19

Ik zal ons trouwens nog even netjes voorstellen
Frou Frou heb ik sinds april 2015, het is een 5jarige merrie Vivaldi x Welt hit ll, zon 1.65/1.67 groot.
Toen ik kreeg was ze ehm... niet zo braaf :'). Geen vertrouwen in mensen, trailertrauma en met het rijden liet ze zich achterover vallen. Mocht je geinteresseerd zijn in het hele verhaal, mag je me rustig een pb sturen.
Gelukkig is dat grotendeels verleden tijd en gaat ze nu onwijs lekker

Afbeelding

Afbeelding

En afgelopen zondag;
Afbeelding

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:37

Zonde Setteli, slecht moment uitgekozen dus haha. Snap dat je het genoeg vond, ik ben ook echt geen held buiten :') Gefeliciteerd met je punten, supernetjes!

Mara, die van mij is ook helemaal gek. Zó vreselijk druk. Zondagochtend had ik d'r in de paddock gegooid en toen ging ze ook helemaal uit d'r stekker, duurde erna ook wel even voordat ik d'r aan de hand rustig had :') Leuke foto's en gaaf die op canvas!

Welkom Safrou, wat een toppunten :) Echt een heel tof paard en wat leuk dat het nu zo goed gaat!

Jeetje klote Fresley, daar schiet je ook echt niks mee op...

Balen OliLau, heb het idee dat alle paarden echt ontzettend druk zijn door het weer deze periode, of is ie gewoon vervelend? Hopelijk kan de osteopaat wat vinden. Hopelijk straks een 'nieuw' en beter begin :(:)

Vroeger was Roos volgens mij wel nagenoeg zwart in de winter, dit was ze namelijk toen ze (volgens mij) 5 jaar oud was <3 http://nl.tinypic.com/r/20hm1bn/9
Gelukkig wordt ze wel gewoon doorgereden nu terwijl ik ziek ben, m'n tante heeft gister met d'r gereden en vandaag hebben ze les! Toen ik op vakantie was heeft m'n tante ook een paar keer gereden, erg leuk dat dat nu ook weer goed gaat! :D

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:32

Zo ja, die nieuwe proeven.. Ik ben heel benieuwd hoe mijn paard daarop reageert... (ben ik even blij dat ik nog niet overgestapt ben :P )

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:48

Jammer dat de link hier niet werkt
Ik twijfel nog of ik deze maand de L1 nog uit rijd of in april weer ga starten

Verder lees ik rustig mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:49

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-24 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:42

Ja slechte service fresley, doe je inderdaad goed aan om een ander te zoeken denk ik...

Zeg ik net tegen m'n moeder: "Volgens mij krijg je bij de nieuwe proeven geen punten meer voor verzorging."
Zegt ze: "Oh jammer, dat was juist het enige waar jij een voldoende voor kreeg."
Nee thanks, echt thanks :j :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:20

:') :')

Wat ik wel echt fijn vind is dat je in de zomer gewoon zelf mag weten wanneer je in zomer tenue start!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:38

Wat een gave merrie Safrou, ziet er op de foto's al wel uit alsof er wel karakter in zit :D

Nieuwe proeven lijken mij wel leuk, vind in de L2 proeven wel leuke lijnen zitten, links- en rechtsomkeert, en wijken vanuit een halve volte halve baan, wel weer verfrissende dingen :j L1 proeven heb ik er 1 snel doorgekeken en zag er ook goed uit vond ik (en nu ik weer even wil kijken is de site overbelast :'), halsstrekken op de diagonaal kunnen jullie vast oefenen Anne :)
En fijn dat je mams zo lekker optimistisch is :Y)

Pff geen goede service inderdaad Fresley, 't is hun schuld dat de afspraak wordt afgezegd, niet de jouwe.. Als je zelf nou op het laatste moment afzegt is het misschien nog een ander verhaal, maar hier zou ik ook niet van gediend zijn :o Ik weet niet of het reisbaar is voor jou, maar ik ben tot nu toe tevreden over de service van C ountry M ill :)

Marjolein ben je alweer een beetje lekker op gang gekomen met het rijden? Ik twijfel ook nog, volgens m'n instructrice mocht ik na de les van van de week wel weer eens over wedstrijden nadenken, weet nog niet of ik wacht op de nieuwe proeven, of toch nog eens in maart ga starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:45

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-24 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:53

Heb even opgezocht, maar die zien er ook heel fijn uit! En die bruine zadels, wauw.. <3

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:58

Hahaha, gelukkig weet ik heel goed dat ze het niet meent _O-

Hopen dat dat wat is fresley :)

Ik vind de nieuwe proeven ook leuk! Heb alleen de L1 doorgenomen, vind ze lekker afwisselend. Ga ze (als die drukte een beetje voorbij is) alvast even uitprinten en meenemen naar stal zodat ik vanaf deze week een beetje proefgericht kan gaan beginnen te rijden. Eens kijken hoe dat gaat :D

Net even oude foto's teruggekeken. Toch wel bizar waar we vandaan komen, dan besef ik even dat ik niet mag klagen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:01

fresley schreef:
Vooral ik ben blij met de nieuwe 'ritme,takt en regelmaat' in de proeven. Dat is echt iets wat mijn paard heeft en wat veel terug komt op de protocollen. Dus ik ben wel benieuwd wat voor punten ik daar voor ga krijgen.

Nu heb ik K.ingsley gemaild. Hun hebben wel een snelle service schijnbaar dus ik ben zeer benieuwd.

Dat was er altijd al hoor.. het stond alleen niet achter de gangen vermeld, nu wel voor de duidelijkheid :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:20

Oke, dat wist ik niet..

K.ingsley heeft duidelijk een betere service.. Volgende week komen ze al langs. Dat is wat anders als 5 weken wachten waar je de datum nog niet eens kan 'bepalen'.