Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lieuwkje_90

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:08

Fijne vakantie! Mij kan je er wel niet blij mee maken :D Ik kan eeecht niet op latten staan..

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:12

Fijne vakantie, en zorg dat je heelhuids weer terug komt! Ik ben ook niet van het skieen, kan er niets van. Geef mij de zon maar!

rhapsody_do

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:21

Heel veel plezier Anouk! Ik moet helaas nog even wachten, maar vanaf 15 februari sta ik ook een week in de sneeuw (en hopelijk zon :o)

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:29

Dat heb je weer goed voor elkaar Anouk, veel plezier!! :D

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:03

Fijne vakantie Anouk! Hou de sneeuw bevroren, wij gaan over 2 weken!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:33

Fijne vakantie Anouk.. Op de latten kan ik niet staan, maar wel op een snowboard :+
Hier nog een die heel jaloers op je is dus!!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 15:37

Mwa, ik was niet zo goed met latten, lees: ik nam een bocht en brak mijn knie. Hoera dus.
Daar heb ik nog altijd last van en eigenlijk altijd pijn, dus ik waag het er maar niet meer op.
Jajajaa, het gaat dooien, dames! Kunnen we eindelijk weer te paard!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 15:59

Dat is vervelend Pieteritus! Ik hou van wintersportvakantie!! Waarschijnlijk slaan we dit jaar over omdat we net terug zijn uit Thailand. Maar ik hou wel de lastminute aanbiedingen in de gaten :P

Fijn dat velen van jullie straks weer kunnen trainen na de lange vrieskou. Ik ben in deze tijden heel blij met 2 binnenbanen! Mijn zusje en ik gaan vanavond op pad om een proefje te rijden voor juryleden in spe. Mooie oefening voor haar debuut zondag.

Volgende week heb ik 2 keer les en dan gaan we weer verder met de wissels. Heb er veel zin in. Hopelijk lijkt het ergens op tegen de tijd dat de clinic is :)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:08

AnoukvW schreef:
Nou laat mij maar lekker rijden met m'n simpele singeltje :') en ook m'n zadel is niet bijzonder... Die MSFC zadels zijn wel heel goed! Heb een middag zadelpascursus gevolgd en zij weet d'r echt veel van!

Ik geef m'n geld liever uit aan nog een weekendje skiën! :+ Gister kwam d'r last minute nog een plekje vrij voor het weekend met m'n werk en besloten mee te gaan! Oftewel ik zit vanmiddag in de bus naar een stralend zonnig wit Oostenrijk! :D

Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen hé... :P

Ik zou nooit mijn geld uitgeven aan een skivakantie waar ik dan ook nog kans heb mijn been te breken en daarna niet te kunnen rijden daardoor, dat geef ik liever uit aan mijn paarden, dan heb ik er veel langer wat aan. Ben een paar keer gaan skiën omdat vriend dat zo graag wilde, maar mij doe je er geen plezier mee, ik ben als de dood dat me iets overkomt dus ontspannen vakantie vieren is dat niet voor mij. Dan ga ik heel wat liever een weekje naar Curacao!

Maar heel veel plezier en ik hoop dat ik je niet bang heb gemaakt! :D

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:51

Hallo iedereen,

Wat een hoop geklets als ik er een poosje tussen uit ben zeg! Heb een hoop pagina,s bijgelezen :)
Net terug van vakantie in Dubai en heerlijk genoten van de warmte en de luxe daar. Woensdag met Veron naar de manege geweest en hij voelde erg goed. Hij had geen last meer van zijn achterbleven. *\o/* .Woensdagavond is hij geënt en vandaag een beetje rustig aan gedaan. Gelukkig kunnen we weer beginnen met opbouwen .
Hier zijn de wegen en de parkeerplaatsen op de manege mooi schoon en kunnen we in de binnenhal rijden. zondag zou het weer gaan dooien en kan hopelijk iedereen weer lekker gaan trainen.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:18

dubai lekker hoor hesterve hoe was je vakantie?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:57

Kijk, Dubai, zon zee en warmte, that's my kind of vacation! ;) Was het leuk?

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:51

Hoop ook echt dat het snel dooit, Unique vind het longeren niet leuk meer na bijna 2 weken.
Hoop dat ze niet al te gek is als ik er weer op kan.
Mensen nog wedstrijd dit weekend??

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:54

Dubai was zeker de moeite waard! In de zomer wil je er niet wezen (kan wel tot 50 graden worden daar) maar voor nu een heerlijke plek om te zijn. Veel mooie dingen gezien, zijn op het hoogste gebouw ter wereld geweest,woestijn safarie gedaan, een groot aquarium bekeken (is in een mega winkelcentrum hoef je geen intree voor te betalen).Musea bekeken voor €2 entree, lekker op t strand gelegen enz. Prijzen vielen me enorm mee zolang je geen alcohol drinkt haha eten ongeveer 15€ pp flesje wijn €60 . Je betaald nergens belasting over dat scheelt natuurlijk al een hoop. We konden gebruik maken van het huis van een neef en kregen ook 1 ticket met 50% korting dus hebben niet veel geld uitgegeven :)
Heb voor de vakantie een nieuw zadel gekocht ,precies dezelfde(kn Tango) als ik al had maar dan de zitting een maat kleiner. Vond het eerst niet nodig om weer een hoop geld uit te geven voor zoiets kleins maar ben erg blij dat ik het toch gedaan heb. Zit een stuk stiller/fijner zonder daar moeite voor te hoeven doen voor mn gevoel.
Succes met rijden as week Miranda! Hopelijk doet ze niet te gek!
Als t met Veron weer op rolletjes loopt ga ik ook weer wat wedstrijden opgeven en dan eens zien hoe vlot de wissel erop gaat zitten en Z2 opgeven....

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:03

Hesterve, welkom terug! Klinkt goed, je vakantie. Jullie hebben niet stilgezeten. Fijn dat je ook alweer lekker gereden hebt. Je zegt: hij heeft geen last meer van zijn achterbleven. <-- ?? :)

Ik hoor op de radio steeds dat het vanaf zondag wel wat gaat dooien. Maar morgen gaat het vanuit het westen (en daar zit ik :( ) sneeuwen en zal er enkele centimeters vallen. -:(- -:(- NIET LEUK!

Ik heb geen wedstrijd dit weekend, maar mijn zusje wel. Dus ik ben de groom dit keer ;)

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:06

Ach die suffe ipad maakt soms andere woorden.... bedoelde achterbenen haha
Hopelijk valt het mee met de sneeuwval Sharon .Rijd je zusje morgen of zondag? laten we duimen dat de wegen dan nog goed begaanbaar zijn bij jullie. Succes voor je zusje, ook wel eens lekker om zelf niet te hoeven rijden en een ander te helpen toch?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:29

De wissels beginnen eindelijk goed te komen... binnekort misschien maar inschrijven!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:04

Ik vermoedde al dat je achterbenen bedoelde haha! Nou super dat dat weer beter gaat in ieder geval.

Mijn zusje moet zondag starten. Het gaat dan wel flink dooien en de wedstrijdlocatie ligt op 10 minuutjes rijden, dus ik denk dat het wel goed komt. Ze hoeft ook pas 's middags :) Ik vind het hartstikke leuk om niet zelf te hoeven rijden, hahaha!

Daisy wat fijn van de wissels!! Echt super goed en leuk dat je je gaat inschrijven. Ben jaloers! :o Heb deze week vooral mijn zusje laten rijden en alleen met trens gereden, zodat haar 1e wedstrijd hopelijk een succes wordt. Volgende week gaat we wisseltraining houden :P

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:50

Zondag zou het gaan ijzelen jongens, kijken jullie wel uit als je op wedstrijd gaat?

Wat super dat de wissels lukken Daisy!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:43

Ik hoor heel wisselende berichten over het weekend. De ene zender zegt 0 tot 2 graden met ijzel, de ander zegt 4 tot 7!! graden met regen. Zal per regio weer heel verschillend zijn. Uiteraard kijken we goed uit. Als het glad is blijven we thuis!

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:55

Ja het gaat dooien na het weekend maar kan best ook kloppen dat het gaat ijzelen... ik wacht wel af

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 22:46

Even geen tijd gehad op om bokt te kijken, zijn we opeens weer bladzijdes verder, gezellig dames! :)
Mijn examenperiode zit er bijna op, heb mijn examen van gisterochtend gelukkig ook gehaald en volgende week vrijdag heb ik de laatste! Zit momenteel in Oostenrijk om (net als Anouk zag ik) wat daagjes sneeuw mee te pakken op de latten!
In welk gebied zit jij nu, anouk? Wij zitten in Saalbach/Hinterglemm :)
Heb me gisteren ook weer opgegeven voor een wedstrijd, volgende week zaterdag gaan we weer op pad. Voor de leuk, om te kijken hoe het nu gaat (in het Z1 nog wel).

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 08:25

Heerlijk dat het gaat dooien, maar voordat alles dooi is is het natuurlijk nog wel glad om sommige plaatsten.
Ik ben er heel blij mee als het weer allemaal lekker groen eruit ziet en dat witte weg is.
Weer lekker gaan rijden, heb wedstrijd gepland staan voor 23feb bij mij op de vereniging.
Iemand van jullie daar ook ingeschreven?
En hopelijk doen mn wintertenen dan ook weer minder zeer, wordt er gek van.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 08:46

Als al dat stomme winter gedoe weg is. Kan ik weer trainen en hopelijk binnenkort ook weer starten! Nog 3 puntjes in t Z1 nodig.. en dan nog een paar x starten en aan de vliegende wissels :j
Best spannend :+ ben erg benieuwd hoe paardlief het gaat oppakken....

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:13

Nou hier sneeuwt het gewoon weer volop.. Ellende!!