Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
517927 schreef:hebben jullie al gezien dat de B proeven amper veranderd zijn alleen proef 3 hebben ze een volte uit gehaald en die is het meest in zn geheel veranderd. proef 4 5 6 . zijn bijna precies t zelfde. volgens mij hadden ze geen fantasie meer over . leuk als je de B al vaker hebt gereden. erg jammer
Helmaaatje schreef:Ik heb gister het nieuwe boekje ontvangen... nu zie ik toch wel grote fouten en komen er veel vragen bij mij op.
Er zijn wat kleine dingen gewijzigd, zoald in het L1. Er mag bijv meer lichtgereden worden, daar waar nu nog doorgezit moet worden. Dat is een goede zaak, want van die wisselingen in een L1 proef word je gek!
Daarnaast wist ik al dat ze van het apart te punten onderdeel af wilden voor de teugels op maat maken. Dit is nu opgenomen, in 1 regel, met het halsstrekken. Daardoor vervalt er 1 onderdeel.
Ik ben de boekjes gister gaan vergelijken, en in het B tot het Z2 is overal nu 1 onderdeel vervallen. In het B t/m M2 zijn er nu 29 onderdelen die gepunt moeten worden. Echter staat onder aan dat er totaal 300 punten behaald kan worden!!! Ik vraag mij alleen af hoe?!?! Voor de coupons is dit geen probleem, die lopen door tot 34 onderdelen (ivm Z1, Z2 en ZZ-Licht).
Maar al zou je allemaal 10-en krijgen, dan nog krijg je geen 300 punten meer bij elkaar! Weet iemand of de regels m.b.t. de winstpunten ook zijn aangepast??
Er is 14 maart bij ons in de regio (in Helden) een avond waarin de nieuwe proeven verreden worden en er ook uitleg gegeven wordt over bepaalde zaken. Ik ga het ook daar nogmaals vragen, maar onduidelijk wordt het wel voor mij.
Franciska15 schreef:Ik lees de Paard & Sport niet, aangezien ik me daar voor heb afgemeld. Er staat over het algemeen weinig in waar ik echt geinteresseerd in ben, dus vandaar!
Mikkk schreef:leonie87 schreef:Ik heb het boekje niet gekocht maar gewoon mijn proeven gedownload en uitgeprint. Lamineer apparaat erover en ik heb waterafstotende, niet scheurende proeven. En ook geen last van dat mensen steeds mijn boekje weghalen! Ideaal en veel goedkoper.
Dat doe ik dus ook altijd