Ik ben zoooo benieuwd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Buxy schreef:Mijn M2 punten staan er ook al op. 175.5 punt![]()
Snap ik eigenlijk niet.. Was voor mij de 2e keer en ging een stuk beter als de 1e keer (toen kregen we 189 punten)
Er staat nog geen protocol dus heel benieuwd wat daar opstaat...
Misschien de eerste keer wel te royaal gepunt? En deze strenger. Dit heb je toch altijd? Lijkt me niet iets van de online proeven.
rozebadeend schreef:Ahhh nu word ik ook ongeduldig.... L1 van 28 april... maar nog niks te zien![]()
Ik ben zoooo benieuwd!
Buxy schreef:Mijn M2 punten staan er ook al op. 175.5 punt![]()
Snap ik eigenlijk niet.. Was voor mij de 2e keer en ging een stuk beter als de 1e keer (toen kregen we 189 punten)
Er staat nog geen protocol dus heel benieuwd wat daar opstaat...
MarleenM schreef:Ik had dat van de week ook, maar bedacht me later zou er misschien niveau verschil zitten in bepaalde regio's waarin juryleden normaal jureren? Dus dat die jury's een ander soort standaard hebben van waar ze uitgaan?
Ik noem maar wat hoor, geen idee of het zo is..
Had van de week al gevraagd of juryleden nu zelf ook meer niveau verschillen merken dan wanneer ze normaal reallife jureren, maar geen antwoord gekregen..
MisticRider schreef:swatch schreef:hoe groot zijn jullie bestanden van de video? hij is nu al 10 minuten aan het uploaden... en pas op de helft.
er staat nergens hoe groot het bestand moet zijn.
Dat gaat dus als een speer, bij mij kost uploaden 4,5 uur per filmpje
saarie schreef:Ben nu wel heel benieuwd naar onze punten! Komt het vaker voor dat een deel van een klasse er al op staat maar nog niet alles? Of is er bij mij wat mis gegaan?
MarleenM schreef: