Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Even praam opgehad voor het hoofd en binnenkant van de achterbenen, maar dat was meer voor de zekerheid. Was echt trots op mijn kleine guppekop!

Kimmess schreef:Even een hele andere vraag: zijn er mensen in dit topic die in de buurt van Lochem wonen?
Per 1 februari ga ik vanuit Drenthe verhuizen naar Lochem. Ik wil graag mijn paard mee en ben opzoek naar een stalling. Momenteel alle opties naast elkaar aan het leggen. Als iemand nog iets weet hoor ik het graag!
Nann__ schreef:Kimmess schreef:Even een hele andere vraag: zijn er mensen in dit topic die in de buurt van Lochem wonen?
Per 1 februari ga ik vanuit Drenthe verhuizen naar Lochem. Ik wil graag mijn paard mee en ben opzoek naar een stalling. Momenteel alle opties naast elkaar aan het leggen. Als iemand nog iets weet hoor ik het graag!
Ik ken wel iemand uit Lochem, wil haar wel wat vragen over stallen in de buurt? Waar ben je naar op zoek?
Morgen zal het nog wel later worden en vandaag met finale wordt het ook nachtwerk. Mijn paarden staan al weer lekker thuis op stal nu! Cas blijft helaas thuis, had maar 1 M-paard opgegeven, want toen inschrijving open ging hadden we er eigenlijk nog niet 1 klaar voor. Wist ik veel dat dat er nu drie zouden zijn 

) https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58F0773C
Diabell eerste ronde foutloos met 75,5 stijllunten. barrage helaas een balkje .. super tevrede !!!

helemaal blij! Laat het crossseizoen maar komen

die Freejumps zijn wel mooi!
Concours ziet er ook mooi uit zeg! Evel zal wel thuis blijven denk ik?