[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 15:48

Als ze goed terecht komen is dat al een hele last minder!

Tante cor is al wat te oud voor ons Elke, als we nu al iets erbij aanschaffen zal dat een interessant jong paard zijn die volgend jaar bij de jonge paarden competitie mee kan lopen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 20:14

Snap ik hoor :o

Woensdag M1 starten en dan de 7e weer. Beetje vaart achter die k*K dressuur haha

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 08:42

Haha Elke ik vind het al knap dat je al M1 mag starten!

Ik kon gisteren eindelijk m'n cadeau aan Sofia geven.
Afbeelding
Latte op aluminium (40*60), dat ze net bij mij was een fotoshoot op het strand gepland.
Ze was er erg blij mee volgens mij <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 09:23

Mooi kado goldy!
Wat fijn elys dat hij goed terecht is gekomen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 22:50

Ze is echt heel blij met de foto Goldie!

Vandaag Gupje toch nog maar even geschoren voor Zuidbroek, was de eerste keer voor hem, maar hij was zo braaf :+: Even praam opgehad voor het hoofd en binnenkant van de achterbenen, maar dat was meer voor de zekerheid. Was echt trots op mijn kleine guppekop!

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 16:41

Even een hele andere vraag: zijn er mensen in dit topic die in de buurt van Lochem wonen?

Per 1 februari ga ik vanuit Drenthe verhuizen naar Lochem. Ik wil graag mijn paard mee en ben opzoek naar een stalling. Momenteel alle opties naast elkaar aan het leggen. Als iemand nog iets weet hoor ik het graag!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 17:14

Ik kom oorspronkelijk uit Zutphen.. Weet wel wat daar maar denk dat Lochem zelf ook wel genoeg heeft of heb je niet veel keus?

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 18:21

Ik ben niet bekend in die omgeving en ken er ook geen mensen. Heb wel gehoord dat daar veel stallen etc. zitten.

Via google heb ik al een aantal gevonden, maar via via heb ik ook gehoord dat sommige mensen thuis bijvoorbeeld een stal over hebben die ze aanbieden. Heb al een oproep in een groep op fb geplaatst en ook marktplaats houd ik in de gaten. Nu ik de keuze nog heb vind ik het wel fijn om ook even goed te zoeken wat er allemaal wordt aangeboden :)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 20:05

Morgen weer eens een rondje springen in Mariënheem met Schimmel. Hebben er zin in *\o/*
Afbeelding

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 08:50

Wauw Goldie die is mooi geworden! die foto!
@ED: ook een leuke foto :)

@Gomir: wanneer mogen jullie van start in Zuidbroek?

Ik zal morgen toch naar Indoor Beukers. Gisteravond laat nog ff de startlijst bekeken en ja mag nu beide parcoursen starten. Ben benieuwd, want ze is de laatste week goed frips!!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 09:48

Kimmess schreef:
Even een hele andere vraag: zijn er mensen in dit topic die in de buurt van Lochem wonen?

Per 1 februari ga ik vanuit Drenthe verhuizen naar Lochem. Ik wil graag mijn paard mee en ben opzoek naar een stalling. Momenteel alle opties naast elkaar aan het leggen. Als iemand nog iets weet hoor ik het graag!

Ik ken wel iemand uit Lochem, wil haar wel wat vragen over stallen in de buurt? Waar ben je naar op zoek?

Iedereen heel veel succes!

Goldie, dat was toch jou trainingspaard? Heeft zij die gekocht of is ze er heel gek mee? Wel een hele mooie foto!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 10:07

Ik rij dit paard nu, als bedankje heb ik een foto op aluminium af laten drukken :)

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:27

Nann__ schreef:
Kimmess schreef:

Ik ken wel iemand uit Lochem, wil haar wel wat vragen over stallen in de buurt? Waar ben je naar op zoek?

Top! Ik ben opzoek naar een stalling waar de paarden bij goede weerstomstandigheden wel dagelijks in de weide/paddock komen. Binnen/buiten zetten en voeren is ook van belang (tenzij het echt dichtbij is) ivm werk.

Verder een rijbak die niet bij één regenbui direct blank staat.

Bedankt in ieder geval, als je iets weet mag je me altijd een PB doen! :)

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:41

Goed besluit Elke!
Ik heb gister en eergister op Indoor Alverna gestart in het L. Beide dagen 2-fasen special
Gister foutloos en 4e van de 51 + M-startgerechtigd. Vandaag 2 balkjes helaas.
Morgen onverwacht kijkers voor m'n paard om te kopen. Kwamen op wedstrijd naar ons toe. Best apart ook. Wil hem enerzijds wel kwijt, maar anderzijds vind ik het altijd een hele zoektocht om een geschikt paardje terug te krijgen..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 20:32

Gezellig bij Beukers Marijke? Of ga je vrijdag?
Wij waren gister en vandaag met de jonge paarden in Zuidbroek, morgen met de M/Z-paarden.
Hurricane liep 3 van de 4 rondjes (met barrage meegeteld) foutloos en nog een keer in de volgprijzen. Mocht finale lopen, maar dat vonden we wat teveel worden voor hem. Gupje liep ook top! Twee keer pechbalkje en vandaag mooi nulrondje in het progressief. Volgende keer maar M! :D

Als ze naar je toe komen is altijd gunstig Saraviavia ;)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 20:48

Lekker Gomir! mag Cas morgen ook weer mee?
Gister zag ik iemand die haar 2e rondje nog moest rijden om half 11 's avonds :Z

Altijd leuk dat er iemand naar je toe komt om te kopen :) Bij mij zijn ze wel benieuwd naar de afstamming van vosje haha. Als ze dat horen zijn ze wel teleurgesteld :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 20:51

L was gister rond 11 uur klaar := Morgen zal het nog wel later worden en vandaag met finale wordt het ook nachtwerk. Mijn paarden staan al weer lekker thuis op stal nu! Cas blijft helaas thuis, had maar 1 M-paard opgegeven, want toen inschrijving open ging hadden we er eigenlijk nog niet 1 klaar voor. Wist ik veel dat dat er nu drie zouden zijn :+

Afbeelding
Gupje vandaag in het progressief :+:

Hurricane was al in de bocht (verschillend parcours en deze ging hierna voorlangs naar de volgende hindernis ;) ) https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58F0773C

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:34

Gisteren en vandaag in Alverne gesprongen. Gisteren ging diabell goed, edelweis wat minder. Toch een 4e plaats met diabell met 72,5 stijlpunten. Vandaag beide paarden heel fijn gesprongen ! Edelweis dubbel 0 met 78,5 stijlpunten. En een 3e plek ! *\o/* Diabell eerste ronde foutloos met 75,5 stijllunten. barrage helaas een balkje .. super tevrede !!! <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:12

Super allemaal! Heerlijk ook die foto's :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:17

Dat zijn mooie punten!! Benthe

Jammer dat Cas niet van start gaag, ik ben een stiekeme trouwe fan van Cas :)
Mooie foto van gup! Lijkt me een fijn dier.

Ik ben gister en vandaag keihard aan de dressuur gegaan. 15e kampioenschappen en hoop er wat van te bakken.
En mezelf op nieuwe beugels getrakteerd voor kerst :D helemaal blij! Laat het crossseizoen maar komen :D

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:18

Gefeliciteerd met jullie resultaten! Mooie foto's ook.

Ik heb ook zóveel zin in het cross-seizoen! Weke beugels heb je gekocht, Vibabu? Projump?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:21

Freejumps :)

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:21

Die bedoelde ik :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:24

Gefeliciteerd benthe!
Mooie foto van de gup!
Ik heb vandaag gelest met Gismo en Mickey. Ging fijn :)

Gis begint echt steeds lekkerder te lopen

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 08:25

Ik zag de foto's Laura, hij begint een beetje baby af te raken he!

Heb ook zo'n zin om paardenspullen te kopen maar moet mezelf beheersen. Heeft weinig zin nu :+ die Freejumps zijn wel mooi!

Mooie punten Benthe :j

Je paarden staan goed op de foto Carina *\o/* Concours ziet er ook mooi uit zeg! Evel zal wel thuis blijven denk ik?