Hahahaha! Ik heb de spirit te pakken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik heb er nog steeds zin in! Ik ben vandaag voor het eerst met haar op vreemd terein gaan rijden, een binnenbak waar we met een kort trailerritje heen gingen. Ze was behoorlijk druk en zenuwachtig in het begin dus ben benieuwd!
lycil8 schreef:Oh dat is opzich wel handig. Ze is nog al groot en opstappen zonder krukje ziet er nooit zo heel charmant uit bij mij vind ik

OneAndOnlyx schreef:2 of 3 april start ik weer na 2 maanden stilstaan vanwege een whiplash. Ik ben trots op ons, dat we na zo'n lange tijd niet rijden, zo weer doorgaan waar we gebleven waren en alleen maar vorderingen maken!

Heb hard getraind dus ga er van uit dat het goed komt. Compri schreef:Bij de schimmelkroft, zegt het je wat?
Ik probeer ook vooral de lol erin te houden, anders vind ik er zelf ook niks meer aan. Vorige keer was vooral stressen want dat was de eerste keer, maar ik merkte vandaag wel dat ik er al weer rustiger onder werd. Eerste keer is altijd super spannend denk ik
2 stresskippen is vaak niet zo'n goede combinatie haha. SG1985 schreef:Ik ben een enorme perfectionist, en de strengste persoon van allen voor mijzelf: ben ikzelf!
Dus idd, ik ga gewoon voor de ervaring. Dan sta ik maar voor L*L, je moet ergens beginnen...!
Ik hoef geen ZZ-er te worden, maar wil gewoon een leuke B-proef kunnen rijden met mijn paard!
Voor de eerste keer is mijn doel dan ook: 1) op locatie mijn paard berijden 2) de bak rond!
De rest zien we wel! Voor mij en mijn paard, beide een mooie ervaring gok ik!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben zo bezig met WAT een ANDER vindt.... PFfff
Je doet het voor jezelf en niet voor een ander toch?
nog even oefenen dusssss aaa
Nann__ schreef:Jeetje dat zijn serieuze punten elke wedstrijd! Knap hoor! Ik hoop in april L te gaan starten. Ben benieuwd wat je ervan vindt! Heb je de nieuwe proeven gezien? Heb er echt zin in
. Leuk!! Ja Ik heb ze gezien! Vind t tot nu toe best wel leuke proeven! Jij? Als je een middagje wedstrijd moet kijken of schrijven gaat het ook allemaal veel vlotter en vloeiender, dat is wel fijn denk ik. Ben wel erg benieuwd of dat halve punten in mijn voordeel of nadeel gaat werken! Nu dus zondat L starten in de oude proeven nog.. En dan april de nieuwe. Kan ik het vergelijken..
We zijn druk aan het oefenen, maar het komt mij heel goed uit, de nieuwe proeven.
Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe jureren. We gaan het meemaken! Mariskaa3 schreef:Ik ben ook zeer benieuwd hoe de nieuwe proeven zijn om te rijden! ik heb ze al wel gezien, maar ik vind ze nog redelijk op de oude proeven lijken. Mijn puntje wordt toch wel het binnen komen op de A-C lijn. Ik moet sorrel vaak vrij voorwaarts rijden anders gaan we beetje slingeren en het lastige is is dat hij vaak erg terug komt op die lijn. Al vermoed ik dat dat meer aan mij ligt. Dus weer mooi punt om aan te werken!
Ik ga pas weer in april een wedstrijd starten voorlopig even geen tijd ivm met drukte school etc.
Vanaf weer begint het outdoorseizoen eigenlijk is dat april?
Shelly21 schreef:Mariskaa3 schreef:Ik ben ook zeer benieuwd hoe de nieuwe proeven zijn om te rijden! ik heb ze al wel gezien, maar ik vind ze nog redelijk op de oude proeven lijken. Mijn puntje wordt toch wel het binnen komen op de A-C lijn. Ik moet sorrel vaak vrij voorwaarts rijden anders gaan we beetje slingeren en het lastige is is dat hij vaak erg terug komt op die lijn. Al vermoed ik dat dat meer aan mij ligt. Dus weer mooi punt om aan te werken!
Ik ga pas weer in april een wedstrijd starten voorlopig even geen tijd ivm met drukte school etc.
Vanaf weer begint het outdoorseizoen eigenlijk is dat april?
Ik heb 26 maart mijn eerste outdoor al
. Maar idd zin in en we gaan het zien!!

laten we het erop houden dat de laatste paar keer dat ik net geen winst had enkel en alleen aan mijn houding te wijten was. Ik vind het ook heel moeilijk. Rij nu ongeveer 31 jaar maar bak er nog steeds niks van
ik zou echt zoveel betere punten scoren als ik beter zou zitten.