Mijn eigen mag binnenkort ook weer eens mee! Die liep vorige week op de clubkampioenschappen als oeferondje alweer naar 189 in de nieuwe M1 proef

Netjes Sofie
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En prachtige punten weer, heb je een mooi hoofdstel? 

), maar ze was erg fijn te bewerken. Waar ze in het begin niet eens in de buurt van het zeil wilde komen, liep ze er uiteindelijk gewoon stoer overheen en ook een (deels) opgeknoopt gordijn van wapperend (vrij hard, het waaide behoorlijk
) rood-wit lint ging ze heel netjes onderdoor. 

Dat deed ze dus goed.
Dus beetje rommelig allemaal maar fijn om even gereden te hebben. Wat snelle stukjes maar dat vinden we alleen maar fijn. Ik heb ze ook nog aan een stalgenootje voorgelezen dus heb ze redelijk in mijn hoofd nu.

L*llo ging er weer
hoop binnenkort weer even tijd heb maar drukte op werk en zelf aan het verhuizen (huis verkocht) en Big op zoek naar nieuw huis.

.. (doet poging tot bijlezen)
Mooi nieuw hoofdstel trouwens 
Hij ging top van start, maar tussen hindernis 2 en 3 was een lang stuk, waar ie de controle overnam. Daardoor een stop op drie. Op een latere hindernis ook een stop, of beter gezegd, hij ging een paar meter van tevoren al in de ankers
Vlak achter de hindernis stonden twee trailers (sponsor), waardoor het denk ik net leek voor Vic alsof je niet verder kon (heel veel paarden stopten daar ook). Al met al wel tevreden! Eind mei maken we ons B debuut in de SGW, heb er nu al zin in 

Wel een zadel die op je paard past? Klinkt als een enerverende wedstrijd
Netjes van je punten
En wat ga je hard zeg, goed bezig dit weekend!
Klinkt erg leuk zo'n training!
En een mooi compliment van de fysio. Springen ziet er heel lekker fijn en simpel uit.
Wat een gave foto's, mooie combi zijn jullie!
Morgen een les gepland na zeker een 1.5 maand niet te hebben gelest, heb ik weer erg veel zin in
, heb de nieuwe L2 nog niet gereden op wedstrijd. De nieuwe M1 wel, pittig maar leuke proeven meer uitdaging en niveau dan de oude M1.