Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vonneke schreef:Dat is fijn!
De eigenaresse gaf aan dat het wel ooit mocht. Maar dat er genoeg zijn die hun paard rondjagen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Rechte stukken en grote voltes niet erg.
Misschien kan ik wel wat regelen want mijn trainingsschema gaat wat veranderen omdat ik een toprooster krijg op school
Wil eigenlijk twee keer per week met touw longeren en liever niet in de longeercirkel hihi
TessJazz schreef:JAZZ IS JARIG
melissa_93 schreef:Tess gefeliciteerd met Jazz!
Don deed het vandaag fijn in de clubles
_coquette_ schreef:Gefeliciteerd Tess, met Jazz!
Vonneke: Fijn dat je les goed ging! Ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Mijn instructrice heeft ook wel eens op Gijs gereden! Is toch leuk om te zien!
_KellyAV schreef:Fijn vonneke!
Ik denk dat voor varro de fysio moet langskomen.. Gister was ik een rondje langs de weg aan het stappen en zodra ik bergafwaarts ging voelde het net alsof hij door zijn achterbeen zakte..
Nou vertelde een vriendin net een verhaal dat haar paard iets had met der si. Toen ging er een belletje rinkelen, met rijden zodra ik rechtsom ga wil hij weleens heftig zijn hoofd omhoog gooien, terwijl ik niet verander. Nou heb ik dat al eens eerder gehad, en jawel.. Dat kwam uit z'n si.
Baal er wel van.. Niet lang geleden is de osteo geweest
_coquette_ schreef:Wat vervelend Kelly! Ik zou ook osteo nogmaals laten komen!
Gijs is vandaag naar de kraker en acupunctuur geweest. Mag er dinsdag weer op!
Morgen ga ik op het paard van een stalgenootje rijden. Ze gaat volgende week op vakantie en dan doe ik hem ook. Maar dat paard is +1.85 dus zal wel heeeel anders zijn als mijn Gijsje. En aangezien ik zelf ook al 2 weken niet heb gereden zal het wel wennen zijn!
vonneke schreef:Fijn dat je er dinsdag weer op kan.
Vossie gisteren massage. Morgen longeren er touw en vrijdag een relaxed ritje. Vanaf zaterdag weer gewoon oppakken.

Caro_MarjaH schreef:Citaat:Mijn debuut gaat niet door, het concours is afgelast. Volgende week in de herkansing
Waar moest je starten dan Lianne? Zo langzamerhand is alles weer opgedroogd en gaan de concoursen toch gewoon door?

_KellyAV schreef:Spannend aranel!!
Ik hang gezellig met corendon aan de lijn.. Ze hebben guster mijn vlucht geannuleerd
en dit is nu geregeld, alleen is corendon vreselijk aan het kloten. Het openstaande bedrag klopt ook voor geen ene meter, ze worden iig erg vrolijk van me daar!
ga je als je de punten heb direct over naar de m2?
heb er erg veel zin in! TessJazz schreef:iedereen die ook dit weekend gaat ! succes!
ik ben aan het wachten tot ik kan gaan slapen..
vriendin van mij nam de trein terug naar Rotterdam, app ze me net dat een enge man naast haar zit en probeer aan haar te zitten, haar telefoon was ook bijna leeg.. maar ze moet nu toch al even thuis zijn..
ik ben bangggg..