Wat een vreselijk nieuws Mara. Heel veel sterkte gewenst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
m9ara schreef:Dank jullie wel voor de lieve reacties! Zit er nog steeds bij, net als Neeltje, die snapt niet waarom haar vriendje nou niet opstaat..
Denk dat ik zo wat haar van haar af ga knippen, weet nog niet wat ik ermee wil doen maar dan heb ik iig iets
Setteli schreef:Hele mooie foto's op die canvas zeg, Mara. Mooie herinnering aan Drieske.
Gisteren fijn gereden met Phoebe. Eindelijk een proef waarbij ik het gevoel had dat het klopte. Aangalopperen ging ook goed (behalve in de 2e proef de rechtergalop, gevalletje miscommunicatie). 1e proef had ik 191 punten en een 6e prijs en de 2e proef 187. Waarbij ik dus een 3 had voor dat aangalopperen, maar daar stond wel weer een 8 voor het halsstrekken tegenover.
Maar ik heb echt fijn kunnen rijden. Bij het aangalopperen hield ik haar vaak te vast en reageerde ze niet op m'n been. Van de week geoefend met meer loslaten en ontspanning en warempel: ze galoppeert zo aan. Fijn aan het been, aanleuning even iets minder, maar dat komt dan wel weer.
Safrou schreef:Mag ik me hier ook melden? Ik rijd met mijn eigenwijze draak Frou Frou sinds kort ook mee in de L1
Ik reed gister ook mee in Markelo, heb je volgens mij wel gezien Setteli, wat leuk!