Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:01

Hoeveel kost die singel wel niet dan als je er 150x van kan lessen?! :wow:

Lieuwkje_90

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:06

Duur denk ik :D Ik doe gewoon verder met m'n neoprene singeltjes, die doen het goed :P Dan ga ik wel voor de extra lessen :D

Gisteren voor het eerst meer goede wissels gesprongen dan slechte. Lesgever was héél tevreden. Hij is iets meer dan 2 weken ziek geweest dus heb ik het in m'n eentje moeten redden (buiten dan de clubles) en het is me echt goed gelukt. Dus ook wel een beetje fier op mezelf :D

Ik denk dat ik vandaag ga starten met lopen.. Dan doe ik toch al iets voor mijn conditie. En ik heb wat op het internet zitten zoeken naar oefeningen voor mijn balans ed. (want ik zit ook altijd wat naar rechts) Dus daar ga ik eerst mee aan de slag. Jenny, die flexchair, kan je zo'n lessen hier in België volgen? Heb er wat achter gezocht maar ik vind er niet direct iets van aan deze kanten...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:20

330 euries geloof ik.

Ik heb de centjes er ook niet voor... En helaas ook geen sponsers

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:26

Ja zoiets dacht ik dus ook, maar daar kan je toch geen 150x voor lessen? Zou €2,- per les zijn.. :=
Ik kan er dan wel 22x voor lessen.. pff erg duur zo'n singel! Maar als het echt veel zou helpen. Ben benieuwd naar de recensies.

rhapsody_do

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:38

Haha oeps :+ inderdaad dan kan ik er 22x van lessen.. Neem t mooi over haha!
Maar dan nog ga ik wel voor de lessen :-)

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:50

Ik kan maar 10 lesjes gaan volgen dan.. (zo te zien heb ik een dure lesgever :D)

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:58

Dat valt wel mee denk ik. Volgens mij is die van ons gewoon goedkoop ;)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:03

10x vind ik nog netjes ik kan er 4x van lessen.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:07

Oké, dan is het bij mij nog goed te doen :D Haha.. (Jouw lessen vind ik dan toch wel héél erg duur hoor.. :P)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:44

Ik kan er 8x van lessen :o

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:50

Wat een hoop geld! Zolang mijn instructrice mij nog verder kan helpen, hou ik het daar mooi bij. Scheelt een hoop geld! :j

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:11

Ik betaal €40,- per uur, dit bedrag is in mijn regio redelijk normaal als ik het vergelijk met andere instructeurs/trices met dezelfde kwalificaties.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:13

Wat goed dat wissels zo lekker gaan Lien! Heb je al een debuut gepland staan?

Ik kan ook 22 keer lessen van de singel, haha! Heb ook een niet dure instructrice. Maar wel heeeel goed hoor ;) Haar prijs ligt laag omdat ze nog jong is, maar ze heeft wel haar diploma's en start internationaal en bij de Young Riders. Dus kundig is ze wel :D Volgende week komt ze 2 keer naar Haarlem, dus kan ik lekker 2x lessen. Dat zou ik niet zo snel doen als m'n instructeur 100 euro kost per les :P

Maar die singel, tja.. Ik ben heel impulsief en als ik iets wil koop ik het meteen. Maar ik wacht toch nog heel even meerdere ervaringen af. Jenny ik hoop dat je snel meer kunt vertellen! En niet alleen vanwege de singel, maar ook vanwege je rug!!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:19

De prijs van de lessen valt voor mij ook nog mee, is 35 euro per keer. Ik ga twee keer per week lessen. Werkt prima voor de moment. Ik heb al wel gemerkt dat, moest mijn lesgever er mee ophouden, ik wel een probleempje ga vinden om iemand te vinden die hem zou kunnen vervangen :D

Debuut zal nog lang op zich laten wachten, eerst die wissels goed hebbe :P

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:53

Sodekneiters, 330 eurootjes voor een singel! Ik vind mijn singels al duur en die zitten tussen de 150/200 euro in. Heb er dan ook maar 3, maar dan nog!
Pfff wanneer gaat die sneeuw weg? Dan kunnen we weer gaan trainen.
Voor mijn rug is dit wel prettig, zo'n winterstop, maar ik vind het maar saai worden.
Als het nou van het weekend even flínk gaat dooien, dan kunnen we maandag of dinsdag voorzichtig wat gaan doen.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:54

haha oeps ben niet zo goed met hoofdrekenen hihi ik kan er 15 x van lessen hahaha

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:46

Haha ik dacht al, wie geeft er nu les voor twee euro? Ik kan er ook maar vier lessen van volgen, en als ik mijn overnachting tel nog minder ;)
Ik heb geld voor mijn verjaardag gevraagd en hem daarvoor gekocht. Bovendien hangt het er natuurlijk ook van af wat je verder uitgeeft, ik heb bijv. eerst altijd met een tweedehands Passier Grand Gilbert zadel gereden van 700 euro en heb nu een nieuw MSFC zadel met korting kunnen kopen voor 1395 euro. Als ik dan zie wat mensen om me heen uitgeven aan een nieuw zadel, dan kom ik met zadel én singel nog bij lange na niet aan dat bedrag. Voorlopig ben ik er blij mee, nu zien hoe het verder gaat en of er een verschil
in beweging gaat ontstaan. Mijn rug gaat langzaam weer de goede kant op, vrijdag nog een keer fysio en dan hoop ik weer in het zadel te zitten, nu nog maar even rustig aan!

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 16:49

Hee ik heb ook een MSFC zadel!

Hopelijk kan je snel weer rijden Jenny!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:20

Bevalt het jou ook zo goed?
Ik was helemaal aan mijn Passier gewend maar natuurlijk het oude model, en laat dat nu nergens meer te krijgen zijn. De nieuwe vind ik een stuk minder dus toen mijn Passier zo versleten was dat de gaten in mijn zweetbladen lagen heb ik toch met pijn in mijn hart een nieuw zadel moeten kopen. En ik heb héél veel geprobeerd maar van veel zadels (zelfs HEULE dure....., 5000+ euro ) kreeg ik last van mijn heupen of rug. Tot ik voor een klant tijdens hun vakantie de paarden reed met een MSFC, dat was het enige zadel waar ik geen enkele last van had. Toen ook nog bleek dat een andere klant MSFC saddlefitter is en me een behoorlijke korting kon geven, heb ik de knoop doorgehakt en tot vandaag echt nog geen seconde spijt van, heerlijk zadel en ik kan er al mijn paarden mee rijden.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:48

Ik vind hem heel fijn krijg ook hiervan geen last van heupen en rug.Heb ook toevallig hiervoor een Passier gehad maar die paste niet meer jammer genoeg.:(

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 07:36

Nou laat mij maar lekker rijden met m'n simpele singeltje :') en ook m'n zadel is niet bijzonder... Die MSFC zadels zijn wel heel goed! Heb een middag zadelpascursus gevolgd en zij weet d'r echt veel van!

Ik geef m'n geld liever uit aan nog een weekendje skiën! :+ Gister kwam d'r last minute nog een plekje vrij voor het weekend met m'n werk en besloten mee te gaan! Oftewel ik zit vanmiddag in de bus naar een stralend zonnig wit Oostenrijk! :D

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 08:51

Hallo ladies.
Heb helaas weer geen internet. Alleen op m'n mobiel.
Maar is lastig lezen.
Heb nog niet alles bijgelezen. Maar het gaat dooien!!
Wie zijn er door naar de regionale kampioenschappen?
Die wordt verreden bij Groenendaal in Bunschoten?
Dat is bij mij in de straat.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 09:06

Lekker hoor anouk veel plezier!
Ik kan niet skiin dus ja dan maar ergens anders mijn geld aan spenderen muwhihi

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:02

AnoukvW schreef:
Nou laat mij maar lekker rijden met m'n simpele singeltje :') en ook m'n zadel is niet bijzonder... Die MSFC zadels zijn wel heel goed! Heb een middag zadelpascursus gevolgd en zij weet d'r echt veel van!

Ik geef m'n geld liever uit aan nog een weekendje skiën! :+ Gister kwam d'r last minute nog een plekje vrij voor het weekend met m'n werk en besloten mee te gaan! Oftewel ik zit vanmiddag in de bus naar een stralend zonnig wit Oostenrijk! :D

Nee nee nee Anouk, jij moet je kur oefenen! :o :Y) Haha!

Ik ben gewoon heel jaloers! Ik wil ook skieen en ik wil ook naar de regio!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:03

Fijne vakantie Anouk!