Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik doe gewoon verder met m'n neoprene singeltjes, die doen het goed
Dan ga ik wel voor de extra lessen 

inderdaad dan kan ik er 22x van lessen.. Neem t mooi over haha!
)
Haha.. (Jouw lessen vind ik dan toch wel héél erg duur hoor..
)
Haar prijs ligt laag omdat ze nog jong is, maar ze heeft wel haar diploma's en start internationaal en bij de Young Riders. Dus kundig is ze wel
Volgende week komt ze 2 keer naar Haarlem, dus kan ik lekker 2x lessen. Dat zou ik niet zo snel doen als m'n instructeur 100 euro kost per les 

en ook m'n zadel is niet bijzonder... Die MSFC zadels zijn wel heel goed! Heb een middag zadelpascursus gevolgd en zij weet d'r echt veel van!
Gister kwam d'r last minute nog een plekje vrij voor het weekend met m'n werk en besloten mee te gaan! Oftewel ik zit vanmiddag in de bus naar een stralend zonnig wit Oostenrijk!
AnoukvW schreef:Nou laat mij maar lekker rijden met m'n simpele singeltjeen ook m'n zadel is niet bijzonder... Die MSFC zadels zijn wel heel goed! Heb een middag zadelpascursus gevolgd en zij weet d'r echt veel van!
Ik geef m'n geld liever uit aan nog een weekendje skiën!Gister kwam d'r last minute nog een plekje vrij voor het weekend met m'n werk en besloten mee te gaan! Oftewel ik zit vanmiddag in de bus naar een stralend zonnig wit Oostenrijk!
Haha!