B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:51

ja dan is daar stallen goedkoper

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:58

's zomers is het meestal ook wel makkelijk stallen vinden, veel pensionklanten staan dan 24/7 ergens op het land... Wij hebben nu ook 4 boxen leeg op stal doordat ze naar het land zijn ;).

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:59

ow maar ik zoek van af januari

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:00

@ nicky, had ook nog nooit van de fries gehoord...

Ik vind Anders ook super lopen, verder best fan van Maurits 437 vanwege zijn sterke achterhand.

Vandaag Nog weer met de paraplu aan de slag geweest, ging al een stuk beter. Morgen doen we 3 stuks en dan zien we wel hoe het vrijdag gaat... We gaan maar echt voor de ervaring en verder maar niks verwachten, ben nu al blij als ze in alee gangen de baan door gaat geloof ik. Thuis loopt ze nu superfijn, lekker voelt dat dan, de rest komt dan ook wel een keer.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:01

Hmmm januari is wel weer wat lastiger, maar als je vroeg genoeg begint met zoeken moet dat vast goed komen!

Hahaha paraplu training, kan die van mij er zo onder zetten, maar de vorige keer in duin schrok ie zich wel dood toen ik een drafje deed en voor ons ineens een paraplu te voorschijn kwam (staken mensen ruiterpad over dus ja waren eerst verstopt achter bosjes....). Toen draaide meneer toch even om om de andere kant op te gaan :').
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 06-06-12 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:04

ik hoop het

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:25

Ik ga daar echt niet op trainen. Is op een wedstijd toch altijd weer anders. Hoe laat moet je vrijdag Ladypronk en in welke banen moet je rijden?
Ik mag morgen lekker vroeg en vrijdag in de middenmoot, als ik het goed heb.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:19

@ilse_123 jij vroeg toch van dat voer dat actiever maakt? ik ga het vandaag halen, en uitproberen. dus als je wilt laat je ik weten of het werkt :)

vanavond weer les, heb er zin in !

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:20

Je bent echt grappig in dat filmpje!

Moest je toen echt huilen?

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:21

hahahaha nee ik moest niet huilen. maar deed wel best pijn :o en mijn andere vriendinnen gewoon doorgaan met dansen eh haha

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:22

Hahah!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:30

pff het regend hier nog steeds...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:35

Hier is het nu even droog, bijrijdster doet mn pony vandaag morgen mag ik weer trainen maar dan is het weer beter weer volgens mij :).

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:38

ze heeft maandag vrij gehad en gister was ik vergeten dat ik naar een verjaardag moest, dus moet van mezelf vandaag echt even wat doen

hoe bevalt het jou met een bijrijder eigenlijk? ik zou het denk ik lastig vinden omdat je toch anders rijd en dan icm de wedstrijden

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:39

Majken schreef:
@ilse_123 jij vroeg toch van dat voer dat actiever maakt? ik ga het vandaag halen, en uitproberen. dus als je wilt laat je ik weten of het werkt :)

vanavond weer les, heb er zin in !

mag ik vragen welk voor je gaat halen?

hier is het eindlijk droog, dus ga dalijk maar even rijden

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:44

Mijn bijrijder bevalt me super goed, maar ik heb dan ook een bijrijder die beter rijd dan dat ik doe ;). Dus ja ik heb dr alleen maar voordeel van eigenlijk... Met wedstrijden probeer ik van te voren wel altijd zelf te rijden, en dat zij die keer dan longeert zodat ie in die week wel mij als constante factor heeft. En zij komt ook wel is bij mij kijken en ik bij haar, en net als gister is ze me wat tips komen geven enz. Zodat we dingen wel hetzelfde oplossen. En zelfde instructeur is ook handig ;).

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:46

ik heb gelukkig tijd zat ;) wel fijn dat jullie dan zo goed kunnen afstemmen :j

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:48

ik zou het denk ik niet zo fijn vinden, zeker niet als ik wedstrijden rijd. een bijrijdster rijd toch vaak anders en dat voel ik wel meteen. hoe het met mijn paard zit weet ik niet maar mijn pony was echt heel erg. als daar iemand anders op had gereden, of ik zelf was niet concecwent ( weet ik hoe je dat schrijft) dan had ik daar 6 weken last van, en niet een klein beetje. voor mij geen bijrijdster, alleen van wie ik les heb.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:52

ik zou het niet weten, heb gelukkig tijd zat om dr zelf te rijden. weet ook niet hoe ze reageerd als er iemand anders op gaat..

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:54

ik heb gelukkig ook genoeg tijd.
mijn paard heeft van de week voor manege paard gespeeld.
ik was wezen buitenrijden, en hier in de straat was een klein kindje en die heeft er op gezeten, die was weer helemaal blij

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:54

Ik heb er niet zoveel last van, maar zal misschien ook aan het paard liggen.... Bij die van mij kan ik iedereen dr op zetten... En dan probeert ie me als ie een keer zn zin heeft gehad wel even in het begin of het m bij mij dan ook lukt maar dan heb ik al snel duidelijk gemaakt dat het m niet wordt :P. En dan is het ook gewoon klaar... Maar je hebt dr natuurlijk ook die heel gevoelig zijn...

Heb zelf nu ook wel genoeg tijd, maar een avondje vrij vind ik ook niet erg... En doe tegenwoordig yoga op woensdag en dan zou ik die dag alleen even snel kunnen mesten. En vind het wel zo fijn als iemand de tijd voor m neemt. En ach moet ook zeggen mijn bijrijdster en Shaggy zijn een geweldige combi en hij is ook echt dol op haar :). Dit is mn bijrijdster met m: [RIJ-ITP] Duin- en Strandshoot met Shaggy door FelineFotografie!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:58

dan is het helemaal fijn, gaaf paard heb je!

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:59

Is ze niet wat te groot?

Wel een leuk paard!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:05

ik heb met mijn pony ooit 1x op een andere manier gelest ( via de club). omdat ze 4tal wilde rijden en toen heb ik gezegt ik wil wel mee rijden MAAR wel achter op of voor aan ( pony doet aan zelfverdediging :Y) ). maar mijn pony was ook bang van A, maar die zou niet commanderen dat deed X. toen hadden we wel les van A. maar als ik langs A moet dan rent ze gewoon kei had weg, en hij zij, laat haar gewoon los als je lang mij komt, dus dat deed ik ( verder als ik van hem les krij luister ik nooit maar nu moest het wel). die pony was toen helemaal over de zij als zij steeds langs hem moest. ik had nog al een dram merrie ( alfa merrie). toen gingen we 4tal rijden en ik reed achterop en toen reed ik langs X die de proef voor las en mij pony knalt gewoon voor op mijn voor ganger. iedereen over de zeik ( hebben nog al watjes op de club) en ik kreeg de schuld. maar ik had al tegen A gezegt dat dat niks ging worden mijn pony los laten als ik langs hem kwam maar het moest toch.

alleen die les heeft mijn pony haar zin gehad en ik heb 6 weken niet fatsoenlijk af kunnen remmen. fijn een keer van iemand anders les :Y)

zo ie zo als ik van A les had hing er altijd een slof aan omdat ik haar anders echt niet kon houden. alleen na 4 jaar bij hem rijden kon ik eindelijk aan het einde van de les mijn slof los laten hangen. die pony had een trouwma aan hem of zo ik zou het echt niet weten maar ze mocht hem niet al van af de 1e dag,en ik hem ook niet :')

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:06

Hahah!

Je hebt ook maar een grapjas..