Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 
. 

en mijn andere vriendinnen gewoon doorgaan met dansen eh haha
. 
. Dus ja ik heb dr alleen maar voordeel van eigenlijk... Met wedstrijden probeer ik van te voren wel altijd zelf te rijden, en dat zij die keer dan longeert zodat ie in die week wel mij als constante factor heeft. En zij komt ook wel is bij mij kijken en ik bij haar, en net als gister is ze me wat tips komen geven enz. Zodat we dingen wel hetzelfde oplossen. En zelfde instructeur is ook handig
.
wel fijn dat jullie dan zo goed kunnen afstemmen

. En dan is het ook gewoon klaar... Maar je hebt dr natuurlijk ook die heel gevoelig zijn...
. Dit is mn bijrijdster met m: [RIJ-ITP] Duin- en Strandshoot met Shaggy door FelineFotografie! 
). maar mijn pony was ook bang van A, maar die zou niet commanderen dat deed X. toen hadden we wel les van A. maar als ik langs A moet dan rent ze gewoon kei had weg, en hij zij, laat haar gewoon los als je lang mij komt, dus dat deed ik ( verder als ik van hem les krij luister ik nooit maar nu moest het wel). die pony was toen helemaal over de zij als zij steeds langs hem moest. ik had nog al een dram merrie ( alfa merrie). toen gingen we 4tal rijden en ik reed achterop en toen reed ik langs X die de proef voor las en mij pony knalt gewoon voor op mijn voor ganger. iedereen over de zeik ( hebben nog al watjes op de club) en ik kreeg de schuld. maar ik had al tegen A gezegt dat dat niks ging worden mijn pony los laten als ik langs hem kwam maar het moest toch.