Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loetie84 schreef:26 proeven per jaar... dus ongeveer 1 wedstrijd per maand.
Maar dan nog is de redenatie van 4 proeven (dus 2 wedstrijden) voor een gelimiteerde startkaart een beetje vreemd (en blijft het duur ten opzichte van wat het nu kostte om in oktober te starten), want dan zou je 6 proeven moeten kunnen starten op een gelimiteerde pas.
_Esther_87_ schreef:Zo. Ik heb de set coupons die ik retour kreeg omdat ik er geen geld voor terug kreeg net weer geretourneerd naar de KNHS, met de vraag wat ik daar dan nog mee moet doen, en gelijk een klacht erbij voor de belachelijke manier van afhandeling van het hele gebeuren. Communicatie van niks, kalender die nog niet klaar is, passen die nog niet klaar zijn, ik vind het gewoon waardeloos. Geen enkel bedrijf zou met zoiets wegkomen, maar de KNHS doet maar gewoon aangezien we er toch niets tegen kunnen beginnen. Brief schrijven zal ook wel niet helpen, maar lucht wel even op.
ponyparadijs schreef:De KNHS verhoogt TOCH de wedstrijd tarieven per 1 april 2012
Kreeg ik net via een nieuwsbrief te lezen van de KNHS
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23289&pCatID=&CatID=
Wedstrijden mogen per 1 april 12,50 per proef kosten!
Frensie schreef:Wij zijn een hele goedkope vereniging qua wedstrijden. Heb dit jaar verhoogd, paarden 8,50 per proef, ponies 6 euro. Dat vind ik echt genoeg. Het moet wel leuk blijven.
bruintjebobo schreef:Wordt eens tijd dat er concurrentie voor de knhs komt, zodat ze niet overal meer mee weg komen. Ik zou meteen overstappen.
Chefke schreef:Ik vind het jammer dat ze de tarieven verhogen. Ik ga vaak met 2 paarden en als ik dressuur doe zou het me 50 euro kosten.... Is toch wel veel.
bruintjebobo schreef:ponyparadijs schreef:De KNHS verhoogt TOCH de wedstrijd tarieven per 1 april 2012
Kreeg ik net via een nieuwsbrief te lezen van de KNHS
http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23289&pCatID=&CatID=
Wedstrijden mogen per 1 april 12,50 per proef kosten!
Och ja waarom ook niet he, nu ze toch bezig zijn zakken te vullen.
Dat het prijzengeld dan ook maar omhoog gaat.
bruintjebobo schreef:Is het bij jullie allemaal dubbele proeven?
ponyparadijs schreef:yvonnedv ga jij daarheen?
Want ik ben wel nieuwsgierig of zo'n bijeenkomst georganiseerd door een kring wel de nodige informatie geeft.
bruintjebobo schreef:Wordt eens tijd dat er concurrentie voor de knhs komt, zodat ze niet overal meer mee weg komen. Ik zou meteen overstappen.