Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:38

Electra63 schreef:
Nou, Tendance, ik kom je hier en daar wel tegen op Bokt. *\o/*
Volgens mij, hou jij wel van een leuke discussie? Maar voor wat het waard is (niet veel), ik vind het wel gezellig en ik ben het heel vaak met jou eens. :D

We wachten Aken af en dan kunnen we ons een goede mening vormen, hoop ik.

HAHA ja ik begin dat bok(ken) te leren.. Weet tegenwoordig, onder andere door jouw hulp, de juiste plekken te vinden!!!
HAha, maar ik dacht.... Kom laten we weer terug ontopic gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:38

easygoing schreef:
Ik bedoel ook geen angst in de zin van bang zijn om te vallen of om de dressuurring als rodeo arena te gaan gebruiken maar meer een soort van afwachtendheid wanneer Parzival bakkabouters gaat ontdekken en de proef dus in de soep zal lopen.

Dat lijkt me niet, want als je op Parzival gaat zitten afwachten ben je vrij snel uitgereden en kom je nooit meer in de buurt van iets wat op een bak lijkt.

Tiger, wat bedoel je met een twee delig paard?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:46

Lovely schreef:
easygoing schreef:
Ik bedoel ook geen angst in de zin van bang zijn om te vallen of om de dressuurring als rodeo arena te gaan gebruiken maar meer een soort van afwachtendheid wanneer Parzival bakkabouters gaat ontdekken en de proef dus in de soep zal lopen.

Dat lijkt me niet, want als je op Parzival gaat zitten afwachten ben je vrij snel uitgereden en kom je nooit meer in de buurt van iets wat op een bak lijkt.

Tiger, wat bedoel je met een twee delig paard?

Jij bent ook echt serieus Lovely, dat je dat nog vraagt? :D

Anoniem

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:47

Ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd :).

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:49

Ik denk: een voorkant (voorhand), dan een tijdje niets (ruiter) en dan de achterkant (achterhand), maar waarschijnlijk kan Tiger het beter uitleggen?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:51

Tweedelig paard, dat is een paard dat uit twee delen bestaat.
Met een beetje secondelijm wel weer aan elkaar te plakken, maar vaak met weinig resultaat.
Je vind ze wel in die kindersurprise eieren, omdat ze er niet in hun geheel in kunnen, bestaan ze dus uit 2 stukken.....
Uiteindelijk belanden ze altijd in de prullenbak.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:52

Electra63 schreef:
Ik denk: een voorkant (voorhand), dan een tijdje niets (ruiter) en dan de achterkant (achterhand), maar waarschijnlijk kan Tiger het beter uitleggen?

hahahahahaha waar zit de ruiter dan op???? Zweeft ie ergens in het luchtledige???
Dat is wel knap en spectaculair!!! Die gaat de volgende kür winnen!!!!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:52

Goede uitleg, Tendance, zit je toevallig in het onderwijs?
Ik ga slapen, doei.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:53

Tendance schreef:
Electra63 schreef:

hahahahahaha waar zit de ruiter dan op???? Zweeft ie ergens in het luchtledige???
Dat is wel knap en spectaculair!!! Die gaat de volgende kür winnen!!!!

Die ruiter is niet nodig :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:57

Electra63 schreef:

Dat is pas echt spectaculair....
Bijvoorbeeld Toot, die de "spiegelkür" zonder ruiter foutloos rijdt!!!
Beelddenker... Zie het voor me...

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:57

Electra63 schreef:
Goede uitleg, Tendance, zit je toevallig in het onderwijs?
Ik ga slapen, doei.

Trusten!! Spreek je snel weer!!!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:42

Annet555 schreef:
easygoing schreef:
Hoe dan ook vind ik haar alles behalve een slechte amazone hoor, ze rijd niet zomaar in de echte wereldtop mee natuurlijk.

Rath ook niet !

Rath reed tot voor kort nog niet mee met de wereldtop om een podiumplek.
Dus nee voor mij past Rath tot nu toe nog niet in de absolute wereldtop nee.

Voor mij bestaat de echte top uit anky, isabel,edward,adelinde,laura, hans peter en Ulla (dit in willekeurige volgorde maar vooral de eerste 4), dat zijn de ruiters en amazones die structureel bovenaan staan.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:43

Tendance schreef:
Electra63 schreef:

Dat is pas echt spectaculair....
Bijvoorbeeld Toot, die de "spiegelkür" zonder ruiter foutloos rijdt!!!
Beelddenker... Zie het voor me...

Rath met Toot op zn rug lijkt me ook wel hilarisch, natuurlijk is de spiegelkur dan geen enkel probleem hihiii.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:50

Neeeee!!!!
Dan krijg je te horen, dat de houding van Rath nergens op slaat, dat hij op de voorhand loopt en overbouwd is. Met een ruiter zonder gevoel in de vingers (heeft geen vingers) die door de lichaamsbouw altijd voorover hangt.

Alhoewel, dan zijn we het in 1 keer wel met elkaar eens...

Annet555Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:52

Rath reed anders enige tijd geleden met een ander paard Anky er gewoon af. Dus hoezo, noemingswaardige ruiter?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:57

Tendance schreef:
Neeeee!!!!
Dan krijg je te horen, dat de houding van Rath nergens op slaat, dat hij op de voorhand loopt en overbouwd is. Met een ruiter zonder gevoel in de vingers (heeft geen vingers) die door de lichaamsbouw altijd voorover hangt.

Alhoewel, dan zijn we het in 1 keer wel met elkaar eens...

_O- enne zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihiii :+
Laatst bijgewerkt door easygoing op 06-07-11 01:00, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 00:59

Annet555 schreef:
Rath reed anders enige tijd geleden met een ander paard Anky er gewoon af. Dus hoezo, noemingswaardige ruiter?

En dan is hij gelijk maar heilig verklaard? In mijn ogen moet hij zich toch maar eens meer gaan bewijzen.
Overigens zit ik nu even heel erg mn hersens te kraken maar kan me niet herinneren waar en wanneer dat geweest is dan.

Annet555Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 01:02

easygoing schreef:
Annet555 schreef:

En dan is hij gelijk maar heilig verklaard? In mijn ogen moet hij zich toch maar eens meer gaan bewijzen.
Overigens zit ik nu even heel erg mn hersens te kraken maar kan me niet herinneren waar en wanneer dat geweest is dan.

waar staat dat hij heilig wordt verklaard................nergens!
Echter roep jij dat Adelinde niet naar jouw smaak rijdt, maar ja, ze rijdt wel op topnivo, dus je hebt respect. Dan kun je misschien voor Rath ook eens een beetje respect hebben.

Kraak lekker verder, want het was een belangrijke wedstrijd en Sjef heeft er destijds nog een uitspraak over gedaan.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 01:11

Annet555 schreef:
easygoing schreef:

waar staat dat hij heilig wordt verklaard................nergens!
Echter roep jij dat Adelinde niet naar jouw smaak rijdt, maar ja, ze rijdt wel op topnivo, dus je hebt respect. Dan kun je misschien voor Rath ook eens een beetje respect hebben.

Kraak lekker verder, want het was een belangrijke wedstrijd en Sjef heeft er destijds nog een uitspraak over gedaan.

Hij lijkt haast wel heilig verklaard want als iemand zijn of haar mening geeft dan is die persoon respectloos.

Heb nooit nergens gezegd dat ik geen respect voor hem heb alleen vind ik hem nog niet bij de absolute wereldtop horen.Adelinde is een ander kaliber amazone dan Rath, misschien dat hij bij dat zelfde kaliber zal gaan horen maar nu is dat nog niet het geval.
Overigens heb ik ook helemaal niets tegen hem persoonlijk maar wel tegen de manier hoe de mensen rondom Toot handelen en ja qua rijden is hij niet een ruiter naar mijn smaak nee. Ik ben een gevoelsmens en dat zie ik graag terug bij andere wat ook niet wil zeggen dat Rath een gevoelloos persoon is alleen in de ring zie ik dat niet bij hem.

Enne bedankt dat je zoveel moeite doet om me even op weg te helpen over die bewuste wedstrijd.

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:23

Tendance schreef:
En zo is de cirkel weer rond! Iedereen heeft zijn voorkeur en zijn eigen mening, dat is zo mooi aan een mens zijn.
Zijn we er eigenlijk inmiddels al uit of Rath nu wel of niet de spiegelkür weer mag gaan rijden?
Sorry als het nu door mijn inbreng weer minder gezellig word.

Ik vind van niet. Hoewel ik me, gezien het muziekstuk, afvraag waar de veranderingen moeten komen. Maar hij wordt wel compleet ongeloofwaardig met zijn uitspraken, dan, over nieuwe choreografie.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 09:57

Weet iemand ook wanneer Rath aan de start gaat komen in Aken....is er al een startlijst bekend?

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 10:01

Tendance schreef:
Tweedelig paard, dat is een paard dat uit twee delen bestaat.
Met een beetje secondelijm wel weer aan elkaar te plakken, maar vaak met weinig resultaat.
Je vind ze wel in die kindersurprise eieren, omdat ze er niet in hun geheel in kunnen, bestaan ze dus uit 2 stukken.....
Uiteindelijk belanden ze altijd in de prullenbak.

Ik dacht dat een tweedelig paard er zo een is waar voorin 1 persoon zit en achterin 1 persoon. Je komt ze wel eens tegen met carnaval.....

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:00

manubres schreef:
Weet iemand ook wanneer Rath aan de start gaat komen in Aken....is er al een startlijst bekend?

Zeitplan= starttijden
Teilnehmer= erachter staat waarin ze starten, op het Zeitplan vind je dan wanneer dat plaats vindt

http://www.chioaachen.de/programm-sport#253

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:19

Ik kan nog niet zo snel een startlijst vinden (volgorde)...wel een deelnemerslijst. Maar moet nu weg, kijk straks nog even. Wel een opmerkelijk detail dat ze een foto van Totilas en Edward op de lijst hebben staan en niet een van Rath en Totilas.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 12:06

Annet555 schreef:

Zo'n belangrijke wedstrijd was het niet. Het was de GP voor ruiters die niet meededen aan de WB op indoor Brabant in 2010. En Salinero was zo heet dat ie niet te rijden was.