Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Wij zijn vanavond (in de stromende regen) alvast op de outdoor locatie van zaterdag wezen rijden. Leden mochten daar gratis oefenen. Super fijn want mijn spook is een drama outdoor dus ik had daar een nat pak wel voor over. Twee keer weggeschoten maar hij was redelijk goed te rijden. Absoluut niet winstpunt waardig hoe we reden hoor, maar goed. De winstpunten komen later wel. Hij moet eerst vertrouwen krijgen op outdoorlocaties.
Morgen hebben we onze eerste outdoor wedstrijd, op een andere locatie dan vandaag. In 4 proeven moeten we vast wel een puntje rijden toch
LV19952 schreef:@autumnn: in 4 proeven zal er vast wel een winstpunt in zitten![]()
Hier gisteren nog even kort gereden en het proefje geoefend. Was echt heel tevreden! Ze begint langzaam wat meer bij elkaar te lopen en echt op eigen benen te lopen. Met haar grootte blijf ik het wel lastig vinden om dat bij elkaar te rijden maar sinds we een nieuwe instructrice hebben begint het te komen!
Vanavond lekker gaan knotten en morgenvroeg mogen we starten! Vind het wel spannend nadat we 5 maanden niet op wedstrijd zijn geweest. Ze kan heel braaf zijn op vreemd terrein maar ze kan ook zoveel spanning opbouwen dat er niks meer mee te beginnen is. En dat kan zomaar het verschil maken tussen 175 en 190 punten…