Vind het ook wel leuk om te doen

Nog meer mensen die dit weekend starten?
Ik mag zondag eind van de middag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan verdien ik iig nog een deel terug Iemand nog tips voor een ultra beginneling wat wedstrijden betreft?
Ik heb al wel heel veel gelezen, maar wat als de dag van mijn eerste wedstrijd is aangebroken... Wat dan?! Wat is handig om mee te nemen naast de 'logische bagage' en hoe ziet zo'n dag eruit?

de andere paarden waren natuurlijk wel interessant dus daar moest ze wel naar hinneken maar heel blij met 181 en 183 punten thuisgekomen SG1985 schreef:Ik heb mij ingeschreven voor een B-dressuurproef op 19-3.
Vorige week een leuke clinic gereden en mijn paardje ging top.
Eenmaal ingeschreven voor de proef, had ik nogmaals een clinic.
Ik reed werkelijk als een krant! ....
Ik vraag mij nu weer af waarom ik het eigenlijk ga doen![]()
Misschien is die druk niets voor mij? Hoe gaan andere bokkers daar mee om?
Toch doorzetten, al kom je met 150 punten thuis?
Ik vind het spannend. Zie ik het als training om haar überhaupt door de baan te krijgen op locatie?
Of ben ik toch teleurgesteld als het niets wordt?
Ik merk dat mijn merrie extreem gevoelig is voor mijn psyche... ze pakt het gelijk op!
Als je het leuk vind moet je gewoon lekker gaan starten. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Ligt misschien aan de locatie, jury.. Kan van alles zijn. Maar je leert altijd weer van elkaar en soms heb je erg veel aan het commentaar van de jury.
)
ben gelukkig geen erge stresskip. Maar kan mezelf wel enorm in de weg zitten doordat ik het te goed wil doen. En dan gaat het juist fout.
)