Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MariekeS_ schreef:Gefeliciteerd!! Wat een mooie punten zeg, chique!
Hier dik tevreden met ons debuut! Ik had voor mezelf wat kleine doelen gesteld zoals tempocontrole houden tijdens het doorzitten, niet naast de AC rijden en de middengalop goed markeren. Die zijn allemaal heel goed gelukt en heb eigenlijk super fijn gereden! Wel op safe maar dat hangt weer samen met de tempocontrole...
Dat er in de 1e proef een paar flink dure fouten in zaten door spanning kon de pret niet drukkenGewoon zonde, 2e proef was er niks aan de hand... Daar vooral groenigheids foutjes en nog wat slordig.
1e proef 160 (met een 0, 2x een 1 en 2x een 2een dieptepunt's record) en 2e proef 177. Dus op naar de volgende keer!
[ [url=m/JwLbJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide op nieuwe locaties, ben benieuwd. Wordt sowieso leerzaam
Nog meer mensen uit het L2 topic 
3 in 6 dagen is me wat te veel, maar moet toch betalen en dan niet gaan vind ik zonde van het geld. Gaan we hierna even 2 weken rustig aan doen. Heeft ze wel verdiend

Hebben toch een hoop geleerd in die tijd! Voor de geïnteresseerden, z'n mede-eigenaar heeft een vijf-jaar-lang-itp topic gemaakt
Sanned @ [EJL-ITP] Vijf fantastische jaren met Vic (Van Gogh x Kigali)
Tweede proef 177 punten. We hadden tijdens die tweede proef wel wat meer spanning, maar ik vond het ook vrij streng gejureerd (andere jury dan de eerste proef). In die proef had alleen de nummer 1 winst, met 181 punten.
Voor nu staat de teller op M1+3 en dit was voorlopig de laatste wedstrijd, want ik ga in januari een maand op reis.