Lastig wat mindere motivatie Haike, helemaal met het trieste weer van een paar weken geleden. Inmiddels al weer nieuwe energie? Het weer werkt in ieder geval weer beter mee 
Yvan wat gaan jullie lekker joh 
Pauline, je herkansing is alweer een hele verbetering op de eerste keer, moet vast wel goedkomen 
Silby fijn dat je knie weer beter gaat
Galeo gefeliciteerd! Mooie punten 
Danielle, jammer dat de omstandigheden niet helemaal top waren, en balen van de punten. Maar het klinkt leerzaam, heel herkenbaar ook, met zo'n heet paard is het lastig om er niet in meegesleurd te worden. Knap dat je zelf wel kon blijven rijden, en met die omstandigheden nog 179 rijden hoef je niet over te klagen, dan weet je dat je in jullie normale doen gewoon ruim winst kunnen hebben 
Fijn dat de fistel weer is genezen Sofie, en dat weer inderdaad, geweldig 
Fijn dat het goed ging op ander terrein Alice, en zonder stress en irritatie is alweer een grote verbetering tov jullie afgelopen wedstrijd(en) toch
Hier even een rustige week gehad, vorige week was ik een paar dagen ziek, en daarna was ik te druk met leren voor tentamen, dus de prioriteit lag even bij fit blijven om te kunnen leren. Van het weekend heb ik een paar keer de trailer gepakt om heerlijk het bos in te gaan. Tot een halfjaar geleden stonden we altijd op stallen vlakbij het bos, en reden we minstens eens per week een bosrit. Plekje waar we nu staan is voor Burana perfect qua beleid, maar jeetje ik mis dat buitenrijden eigenlijk enorm
Was wel weer heerlijk dit weekend, eerste dag afgesproken met een vriendin, eerst voor ons beide wat stress, en weer iets onwennig, wat vrij snel afvloeide. Tweede dag ben ik alleen gegaan, en ik heb zo onwijs genoten, als vanouds weer gewoon heel simpel kunnen rijden zonder ergens over na te hoeven denken, heerlijk 
ja, die manen moeten hoognodig wat korter gemaakt worden 

Nou is gisteren de tandarts geweest, die eigenlijk meer moest doen dan ik verwachtte/hoopte, ze was een jaar geleden nog gedaan, achteraf door een niet zo kundig iemand. Mag wel al gewoon rijden, dus vandaag maar weer eens rustig kijken, en deze week maar weer ons ritme weer wat oppakken