Die galop knop mag er zo naderhand wel op gaan zitten nu...
Ze panikeert nog giga hard als ik nog maar denk aan galop.
Wat meestal resulteert in paar rondjes de bak rondsjeezen en dan -al het goed gaat- paar stukken normale galop.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Bora gefeliciteerd!
Astrid, knopje voor galop er op zetten is wel handig ja.
Sjolvir schreef:Schoentje heeft een leuke editorial op bokt gezet met een springlijntje met in uitjes inclusief afstanden.
Misschien ook wel wat voor jou. (als ie er niet als gek indendert, want dan breken jullie alles)
Nies_ schreef:Springen jullie zulke lijntjes nooit dan? Ik juist altijd, losse hindernissen spring ik nooit
Overgangen naar en van galop op de volte werken idd erg goed, evenals de volte verkleinen en vergroten en daarbij het galoptempo ook aanpassen. Ik ken zo ongeveer alle trucjes, want de galop was een groot drama, maar die werken toch echt het best.
Ayasha schreef:Galop verbeteren is ook 'leuk' om steeds draf galop draf te doen op een volte bv. Steeds maar een paar passen en weer een overgang. Worden ze ook handig en sterker van en is goed om gehoorzaamheid te trainen want ze willen er wel es heet van worden. Als ze ook stap galop kan kan je het helemaal leuk maken door die overgang er ook bij te nemen..