Anne, ik studeer toegepaste psychologie. Ik loop nu stage als zorgcoördinator in een lagere school (leerlingen met leermoeilijkheden, ADHD, autisme enz begeleiden). Fijn ook dat er iets bij de osteopaat uitgekomen is. Daar kunnen jullie iig mee aan de slag! Goed ook dat je er weer plezier in krijgt!

Ik heb Hyr vandaag gereden, mn schouder deed tijdens het rijden weer erg pijn, ik kreeg er ook nog eens hoofdpijn van en nu is de pijn in mn andere schouder ook.

Hyrano was oke... Ik kon hem niet longeren want de longeercirkel was nog voor een deel bevroren doordat de zon er niet op stond. De bak was goed te doen. Hij was dus wel erg hevig maar ik heb hem wat langer gelaten zodat hij zeker ontspande. De galop was erg spannend, hij had plots weer wat dingen gezien en in de galop kan hij er zo snel van door gaan

Na een klein halfuurtje wel gestopt, het werd donker (had geen zin om het licht aan te doen) en mn schouder begon toch steeds meer pijn te doen...
Ik heb net weer een reactie gekregen, deze keer voor een 11-jarig meisje met enkel manege ervaring... Het was de moeder die mij contacteerde en zij had wel ervaring in het paardrijden. Maar de dochter was zo enthousiast dat ze beloofd had om een mailtje te sturen.
Ik heb gewoon eerlijk geantwoord dat er al iemand komt kijken maar dat ze zeker eens mogen langskomen als dat niets ga worden. Ook heb ik vermeld dat ik de ervaring wel belangrijk vind dus dat ik daar wel een beetje bang voor ben. Maar goed, we wachten het af