Anouk goed geregeld, die kur! Goed oefenen he?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Udo2001 schreef:Ikzelf doe ik mijn eenvoudige wissels zo min mogelijk stappen, zeker in dit soort oefeningen stapt hij niet zo goed! Beetje de stap vermommen, en nog nooit reactie op gehad!
Ik heb er spijtig genoeg al wel reactie op gehad, met punten onder de 6 spijtig genoeg.
Ik kan op Bono niet goed stilzitten. Mijn benen wiebelen erg hard. Bij Soraya heb ik dat niet. Els zei me dat ik er eens moest over nadenken om te gaan fitnessen. Ze is zelf leerkracht LO en heeft me uitgelegd welke spieren ik net moest trainen om stiller te kunnen zitten. Heeft hier iemand ervaring mee? Zijn er meer mensen die gaan fitnessen puur omdat ze dan beter zouden gaan rijden?
Iedere dag tot 5 werken en dan naar huis, eten en naar stal tot 10 uur 's avonds is niet te combineren met andere sporten. Maar goed.
Thuis pas aangalopperen als hij rustig is en op wedstrijd probeer ik zoveel mogelijk rustige passen te laten zien, maar soms is hij zo heet dat ik hem beter weer kan laten aanspringen. Fijn dat je zigzag in draf en galopapuyementen goed gaan. Nu de wissels nog, haha! We zitten in hetzelfde schuitje
Maar ik ken daar niets van.. 

ook ik kan er 150x van lessen! Helaas voor mij ook geen sponsor, dus denk toch echt dat ik het maar bij mijn huidige singel houd