Udo2001 schreef:Ikzelf doe ik mijn eenvoudige wissels zo min mogelijk stappen, zeker in dit soort oefeningen stapt hij niet zo goed! Beetje de stap vermommen, en nog nooit reactie op gehad!
I know the feeling
Ik heb er spijtig genoeg al wel reactie op gehad, met punten onder de 6 spijtig genoeg.
Gisteren een erg fijne les gehad met zowel Bono als Soraya. In de winter krijgen we clubles van een 'buitenstaander' dit jaar hebben we les van E ls M ichiels (Jenny, ken jij haar?). Voor ons valt ze echt 200% mee. Heb al heel wat gehad aan haar lessen. Nu waren er wat wegvallers omdat we hier met examens zitten en kreeg ik de kans om Bono mee te nemen. Wel fijn, nu kan ik echt beginnen aan de wissels met hem want ik heb handige tips gekregen. Maar.. Waar ik eigenlijk naartoe wil
Ik kan op Bono niet goed stilzitten. Mijn benen wiebelen erg hard. Bij Soraya heb ik dat niet. Els zei me dat ik er eens moest over nadenken om te gaan fitnessen. Ze is zelf leerkracht LO en heeft me uitgelegd welke spieren ik net moest trainen om stiller te kunnen zitten. Heeft hier iemand ervaring mee? Zijn er meer mensen die gaan fitnessen puur omdat ze dan beter zouden gaan rijden?
Ik heb er nog nooit veel over nagedacht.. Maar de laatste tijd is het wel vaak in de media dat de topruiters dit doen.. Zou het voor een gemiddelde ruiter ook veel zin hebben?