Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
easygoing schreef:Dat zal idd de smaak zijn.
Al denk ik dat totale perfectie nooit bereikt zal en kan worden.
Electra63 schreef:Daar ben ik het wel mee eens. Wij zijn een klein land en presteren op paardengebied heel goed. En ook met andere sporten. Nu zijn er in Nederland natuurlijk vaak wel een hoop mogelijkheden als je talent hebt voor sport.
Tendance schreef:Electra63 schreef:Daar ben ik het wel mee eens. Wij zijn een klein land en presteren op paardengebied heel goed. En ook met andere sporten. Nu zijn er in Nederland natuurlijk vaak wel een hoop mogelijkheden als je talent hebt voor sport.
Al zou van mij het loon van die voetballers wel wat omlaag mogen. Zou mooi de rijkskas wat van gespekt kunnen worden...
manubres schreef:Ik vind het mooie van de rijstijl van Gal dat hij de grenzen op zoekt...en alleen zo kan je net dat extra meer zijn dan een ander. Dat deed Anky ook vrijwel altijd, de enkele keren dat ze op save reed haalde ze niet zulke hoge punten....
Ik ben er wel mee eens dat Gal ze een fractie langer in de hals zou kunnen rijden.
Bij Adelinde ben ik enorm fan van haar paard....de keren dat hij na Totilas kwam dacht ik "jee, wat een losheid en souplesse" waar Toot het toch meer van de kracht moet hebben. Alleen jammer vind ik dat Adelinde er zo strak op zit en steeds wat achterover lijkt te hangen.
Mijn mening dus...
Tendance schreef:En zo is de cirkel weer rond! Iedereen heeft zijn voorkeur en zijn eigen mening, dat is zo mooi aan een mens zijn.
Zijn we er eigenlijk inmiddels al uit of Rath nu wel of niet de spiegelkür weer mag gaan rijden?
Sorry als het nu door mijn inbreng weer minder gezellig word.