Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deliana27 schreef:Kan iemand mij een linkje sturen van waar de proeven op staan ? Of op welke pagina de link is geplaats in het forum? Want ik heb geen zin heel forum door te zoeken.
517927 schreef:leuk als je de B al vaker hebt gereden. erg jammer
Vippie schreef:517927 schreef:leuk als je de B al vaker hebt gereden. erg jammer
Tijd om naar het L te gaan dan
Opzet was ook niet voor de B/L om geheel nieuwe proeven te maken, er zouden wat kleine wijzigingen komen, de grootste veranderingen zouden in de hogere proeven komen omdat daar de meest ingrijpende wijzigingen zijn reglementair enzo.
Had je allemaal al in de P&S kunnen lezen dus moet niet als een verassing komen
MyWishMax schreef:Daar heb ik ook last van. Oefen nooit hele proeven, ja 1 keer als ik klasse hoger ga, maar dat is meer voor mezelf. Voor de rest lees ik ze aantal keer door en oefen ik thuis alles elke keer op een andere plek.
joyforever schreef:Ik zag dat de slangevolte met 5 bogen wordt gevraagd in de Z2. Lijkt me een fijne oefening. Ook de wissels tijdens van hand veranderen - op de AC maken het (in ieder geval voor ons) wat makkelijker. De proeven zijn hierdoor paardvriendelijker geworden. In ieder geval voor die van mij!
joyforever schreef:Wel jammer dat de zig-zag nog steeds in de Z2 zit. Het is moeilijk te oefenen in een 20x40 rijbaan. Het lukt ons redelijk, maar ik krijg er een beetje 8-baan-gevoel van,
Dressuurgek schreef:joyforever schreef:Wel jammer dat de zig-zag nog steeds in de Z2 zit. Het is moeilijk te oefenen in een 20x40 rijbaan. Het lukt ons redelijk, maar ik krijg er een beetje 8-baan-gevoel van,
Ik had ook niet het idee dat ze de zig-zag eruit zouden halen. Als het in 20x40 redelijk lukt dan moet 't in 20x60 helemaal geen probleem zijn toch?