Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wythlove schreef:Ik doelde hem om Bliksemflits. Ben het met je eens, maar ik geloof er nog altijd in dat mensen vooral zichzelf tegenkomen door te frauderen. Maar misschien ben ik te naïef.
Ik vond het overigens niet moeilijk om de proef uit mijn hoofd te rijden. Ik vond het riedeltje lastiger, haha.
PSvanLot schreef:Net telefoontje van de KNHS. Het binnenkomen en naar juryleden versturen loopt minder gestroomlijnd dan verwacht.
Het beoordelen is ook niet meer zo strak aan banden gelegd.
Vandaar dat jullie waarschijnlijk de beoordeling wat later krijgen dan je zou willen.
DreamGuide schreef:PSvanLot schreef:Net telefoontje van de KNHS. Het binnenkomen en naar juryleden versturen loopt minder gestroomlijnd dan verwacht.
Het beoordelen is ook niet meer zo strak aan banden gelegd.
Vandaar dat jullie waarschijnlijk de beoordeling wat later krijgen dan je zou willen.
Bedankt voor je bericht! Ik zit inderdaad ook nog te wachten op mijn beoordeling van vorige week donderdag, hoop dat het gauw opgelost is, want ik ben erg benieuwd!
SweetVanille schreef:Queelens schreef:Wat fijn dat er weer events bij zijn gekomen.
Weet iemand hier vanaf wanneer je proef beoordeeld kan worden? Ik sta ingeschreven voor 7 mei, maar neem mijn proef 1 mei op. Als ik het 1 mei instuur, kan ik dan ook al vóór 7 mei mijn beoordeling van de jury krijgen?
Proef wordt beoordeeld na de sluitingsdatum
josewoos schreef:Gelukkig en daar ging ik ook nog even vanuit ja.
Ik heb vorig jaar daar al eens gedoe om gehad dat het totaal niet overeen kwam met de punten die gereden waren.
Dit is uiteindelijk goed opgelost hoor, maar hoopte niet op een herhaling