Goed voor je zelfvertrouwen! En mooie puntjes hebben jullie al bij elkaar hoor! Lekker door in 2020 Ik heb niet met de jury gesproken, vorige keer was paardlief heel onrustig op de trailer op de terugweg, dus zijn we nu maar meteen gegaan. Mooi voor het donker alles weer opgeruimd en schoon
Maar dat moet ik indd ook vaker gaan doen! Ik ben ook altijd nog een beetje onder de indruk van alles na zo’n wedstrijd
Kan dan nog niet goed nadenken over alles whaha! We hebben nu in totaal 5 wedstrijden gereden dus dat zal hopelijk wel beter worden als we wat vaker gaan
en de BK valt tegelijk met mn vakantie, zou ik een dag later navliegen, niet ideaal. Dus madam gaat nog mee voor de laatste selectie en dan gaan we rustig afbouwen naar haar zwangerschapsverlof.
je moet wedstrijden blijven rijden omdat je het leuk vind en om te zien waar je staat. Dat heeft niets te maken met iedere proef winst moeten rijden. Zo lang jij er plezier in hebt, is het toch prima?! En misschien juist wel omdat je niet zo regelmatig bent gegaan dat je ook niet in het ritme bent gekomen 

ben door mn rug gegaan. Vannacht heel veel pijn gehad dus moet er echt niet aan denken om nu op een hoog opgooiend paard te gaan zitten.