Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind in de B ook niet veel veranderd, de L1 vind ik een leuke proef! Geen cijfer meer voor de verzorging, maar vraag mij af hoe het dan zit met knotten? Nann__ schreef:Ik ben erg benieuwd in april, tot nu toe ben ik wel positief.Vind in de B ook niet veel veranderd, de L1 vind ik een leuke proef! Geen cijfer meer voor de verzorging, maar vraag mij af hoe het dan zit met knotten?
Nann__ schreef:Ik vind zelf knotten ook een stuk netter staan en vind het leuk om te doen! Maar ergens vind ik het niet helemaal eerlijk dat sommige mensen dus 2 uur de tijd nodig hebben om hun paard netjes te maken terwijl de ander er een borstel overheen haalt en hem op de trailer zet en je er niet voor beloond wordt door bijvoorbeeld een cijfer voor je verzorging.
maar ik heb een schimmel, dus ik moet wel
Kaitlyn schreef:Het is even wennen maar ik vind de nieuwe proeven niet zo verkeerd.
Wat ik me wel afvraag; vanaf de L1 staat er boven lichtrijden/doorzitten. Betekent dit dat je zelf mag kiezen of je gaat lichtrijden of doorzitten in de gehele proef?
En in de B moet je dus zelf bepalen wanneer je gaat doorzitten en of je gaat doorzitten voor een overgang?
Ik vind het inderdaad ook niet netjes dat een paard met veel wit hogere punten krijgt voor de verzorging dan een bruin paard bijvoorbeeld. Die van mij heb ik altijd best veel werk aan want dat is gewoon een smeerkees op stal en gaat altijd in haar eigen poep liggen. Als ik dat niet goed schoon maak is dat toch ook geen gezicht?
Verder vind ik knotten of een vlecht ook mooier staan dan de manen gewoon los. Heb de knotten er ook zo in zitten, vind het leuk om te doen ook.