Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) met 188 punten. We hadden hele mooie cijfers, maar ook 3 dikke 4'en, omdat een contragalop mislukte, omdat hij een paard door een raam heen zag. Ik probeerde nog opnieuw in contra aan te galopperen, maar Franco was zo in shock over wat ie gezien had, dat hij niet meer reageerde. Daardoor mislukte de overgang naar draf daarna ook, want ja.... daar zat ik natuurlijk al in. En een 4 voor het halt houden (terwijl we daar meestal een 7 voor krijgen), omdat meneer nu besloot om op rust te gaan staan
Maar al met al een tevreden gevoel en... een puntje erbij!

GillyZidane schreef:Goed gedaan kimmutjuh!
Hoe bevalt de online training van Rien?
Zij start inmiddels M2 met hem, hij heeft het dus al een keertje gedaan. Voor mij wordt het de eerste keer.
De oefeningen zitten er allemaal goed in, alleen heb ik soms nog wat moeite om hem de hele proef constant en met genoeg impuls aan het lopen te houden.

Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar maar momenteel gewoon even niet de financiële middelen voor zoiets erbij. Maar interessant en leerzaam lijkt het me absoluut!
Succes alvast! 

Gefeliciteerd Meya!
Super trots op lieve knollebol
Gewoon zonde, 2e proef was er niks aan de hand... Daar vooral groenigheids foutjes en nog wat slordig.
een dieptepunt's record) en 2e proef 177. Dus op naar de volgende keer!
Ik ben heel tevreden! Paard was erg fris tijdens het losrijden maar tijdens de proef had hij precies genoeg pit
In de eerste proef had ik zelf een stuurfout, je moet in de eerste proef na het binnenkomen middendraf op de lange zijde rijden en in de tweede proef middendraf op de diagonaal. Ik kende m'n proeven uit m'n hoofd waardoor ik niet super goed naar de voorlezer luisterde, stuurde ik heel leuk de diagonaal op in m'n eerste proef
. Resulteerde in een 4 -2
Maar de rest van de proef ging erg fijn en het was uiteindelijk goed voor 188,5 punt en een eerste plaats! 
Ben echt super trots op m'n knappe paard.