Ik ga morgenvroeg lekker vroeg op om te rijden , heb zondag wedstrijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

paardje87 schreef:Vandaag is Vera over een hek (de longerbak het hek daarvan op stal) gesprongen van 1.90 .. !!! Enorm geschrokken natuurlijk maar met Vera niks aan de hand vanuit draf op 2 m afstand ging ze er met haar dooie gemak overheen. Blijkbaar kan ze dus erg springen ha ha ha ..
paardje87 schreef:Vandaag is Vera over een hek (de longerbak het hek daarvan op stal) gesprongen van 1.90 .. !!! Enorm geschrokken natuurlijk maar met Vera niks aan de hand vanuit draf op 2 m afstand ging ze er met haar dooie gemak overheen. Blijkbaar kan ze dus erg springen ha ha ha ..
ik zou me dood zijn verschrokken ! Springen kan ze dus wel
gestoord paard
maar ziet er goed uit!
Ik zou me dood verschieten
Kon het niet laten en sprong zonder iets toch eens op z'n rug en dat paard is echt de enige op wie ik direct begin te lachen, zelfs toen hij de schuilstal inging

Ambi staat nog met een dikker been maar het is al niet meer warm en hij staat op ontstekingsremmers en papa gaat er morgen wat mee rondstappen. Hij is wel best lief
Eerst groepsles dressuur gereden (1,5u) en hij gedroeg zich heel goed! Alleen heeft hij dus de stoelen in de hoek constant in de gaten en blijft dus de hele tijd denken dat hij opgegeten gaat worden ofzoiets
Dressuur was basis dus wijken enzo en dat doet hij nogal simpel dus niet echt hard moeten werken maar was wel leuk
Helaas is hij dus wit en stond hij op de wei deze ochtend en kwam er bij het zweten nogal wat viezigheid uit
)
). Besloten dat we de pony's om de dag in de paddock laten want ze worden echt echt te zwaar.. Nog niet gewogen maar je ziet het aan ze. En ze stoppen ook vaak met eten in de wei alsof ze het zelf door hebben. Mijn 2 topperdjes, ik moet echt meer met ze gaan doen maar mama Beauty is helaas alweer 22. Lady wil ik graag aanspannen voor een karretje maarja karretje is er niet

IlBuono schreef:Gelukkige verjaardag Kaat!![]()
Leuke foto's Aniek!
Geen wedstrijdresultaten hier! Wel verslag van mijn eerste stage dagAmbi staat nog met een dikker been maar het is al niet meer warm en hij staat op ontstekingsremmers en papa gaat er morgen wat mee rondstappen. Hij is wel best lief
![]()
Qarco was een absolute engelEerst groepsles dressuur gereden (1,5u) en hij gedroeg zich heel goed! Alleen heeft hij dus de stoelen in de hoek constant in de gaten en blijft dus de hele tijd denken dat hij opgegeten gaat worden ofzoiets
Dressuur was basis dus wijken enzo en dat doet hij nogal simpel dus niet echt hard moeten werken maar was wel leuk
Helaas is hij dus wit en stond hij op de wei deze ochtend en kwam er bij het zweten nogal wat viezigheid uit
![]()
Namiddag privéles dressuur genomen terwijl de rest sprong! Nu het niveau wat opgekrikt en moeilijkere oefeningen gereden maar dan maar 45min gereden. Was superblij met hem en zooo blij dat ik hem mocht gebruiken. Ook mag ik hem begin september nog wat doorrijden dus![]()
(sorry voor de smiley-overload maar heb nu weer zin in rijden! Twijfelde de laatste maanden wat of ik niet volledig zou stoppen)
Ziet er echt raar uit als we geen oefening rijden lijkt het wat alsof hij gewoon omhoog staat te springen
Dan in de middag uitleg over spieropbouw/hartslag in de training/trainingsschema's. Namiddag had ik duoles ipv in groep. Hij liep lekker en we deden wat basiswerk. Vandaag dus 2,5 uur gereden 
Qarco was het eerste jaar dat zijn eigenaresse hem had ook alles behalve braaf dus het zal wel goedkomen hoop ik!
. Op vreemd terrein is hij over het algemeen wel heel braaf! maar zeg nooit nooit met wedros haha.