[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:08

Heerlijk van je buitenrit met sep!
Ik ga morgenvroeg lekker vroeg op om te rijden , heb zondag wedstrijd :)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:55

Heerlijk zeg!
Heel veel succes morgen kaat!

Ik heb ook een lekker ritje gemaakt vanmorgen met Bowy :)Afbeelding

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:22

zalig!! :D

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:15

Vandaag is Vera over een hek (de longerbak het hek daarvan op stal) gesprongen van 1.90 .. !!! Enorm geschrokken natuurlijk maar met Vera niks aan de hand vanuit draf op 2 m afstand ging ze er met haar dooie gemak overheen. Blijkbaar kan ze dus erg springen ha ha ha ..

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:18

paardje87 schreef:
Vandaag is Vera over een hek (de longerbak het hek daarvan op stal) gesprongen van 1.90 .. !!! Enorm geschrokken natuurlijk maar met Vera niks aan de hand vanuit draf op 2 m afstand ging ze er met haar dooie gemak overheen. Blijkbaar kan ze dus erg springen ha ha ha ..

Springtopper haha. Wel jammer dat ze dat zo moest laten zien :p

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:24

Oh jee :oo

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:42

paardje87 schreef:

Omg :oo ik zou me dood zijn verschrokken ! Springen kan ze dus wel :')

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:48

Geloof me dat ben ik , me hart ligt nog ergens op stal denk ik .. haha

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:56

Dat geloof ik amai! :+ gestoord paard :')

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 16:34

Vandaag weer heel lekker gereden *\o/* gaat echt steeds beter! Ook beugels 1 langer zodat mn benen wat mooier uit komen alleen hakken uit drukken!

Fototje *\o/*

Afbeelding

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:15

Knap dier! Let wel op je tenen :) maar ziet er goed uit!

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:22

Leuke foto :D
God 1,90 _/-\o_ Ik zou me dood verschieten :')

En Kaat ja dat is een gebrek, als hij het niet bij ons heeft opgelopen op de paddock bv. Ik ging daar eerst ook van uit maar omdat het zo lang duurt kan het iets anders zijn... Vandaag even geweest en zijn been is ook nog dik van zijn verdoving (vuil in het wondje ofzo) maar ik zie er dus niks van.. Wondje nog eens uitgewassen en rustbandage bij...

Ook nog is bij mijn lieve Buono geweest <3 Kon het niet laten en sprong zonder iets toch eens op z'n rug en dat paard is echt de enige op wie ik direct begin te lachen, zelfs toen hij de schuilstal inging :+

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:33

En hoe waren de wedstrijdresultaten?
Die van mij in ieder geval al super! 2e plaats *\o/*

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:56

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:56

Oeehhh Kaat zie ik nou dat je jarig bent :D
GEFELICITEEERDD *\%/* *\%/* *\%/*

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:03

Gelukkige verjaardag Kaat! *\o/*
Leuke foto's Aniek!

Geen wedstrijdresultaten hier! Wel verslag van mijn eerste stage dag :D Ambi staat nog met een dikker been maar het is al niet meer warm en hij staat op ontstekingsremmers en papa gaat er morgen wat mee rondstappen. Hij is wel best lief <3
Qarco was een absolute engel :D Eerst groepsles dressuur gereden (1,5u) en hij gedroeg zich heel goed! Alleen heeft hij dus de stoelen in de hoek constant in de gaten en blijft dus de hele tijd denken dat hij opgegeten gaat worden ofzoiets :+ Dressuur was basis dus wijken enzo en dat doet hij nogal simpel dus niet echt hard moeten werken maar was wel leuk :D Helaas is hij dus wit en stond hij op de wei deze ochtend en kwam er bij het zweten nogal wat viezigheid uit :\
Namiddag privéles dressuur genomen terwijl de rest sprong! Nu het niveau wat opgekrikt en moeilijkere oefeningen gereden maar dan maar 45min gereden. Was superblij met hem en zooo blij dat ik hem mocht gebruiken. Ook mag ik hem begin september nog wat doorrijden dus *\o/*

(sorry voor de smiley-overload maar heb nu weer zin in rijden! Twijfelde de laatste maanden wat of ik niet volledig zou stoppen :o )

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:10

Super zeg!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:37

Morgen lekker met een vriendin weer een buitenrit doen. Eens kijken of we Schoorl redden(wedden van niet :+ :+ ). Besloten dat we de pony's om de dag in de paddock laten want ze worden echt echt te zwaar.. Nog niet gewogen maar je ziet het aan ze. En ze stoppen ook vaak met eten in de wei alsof ze het zelf door hebben. Mijn 2 topperdjes, ik moet echt meer met ze gaan doen maar mama Beauty is helaas alweer 22. Lady wil ik graag aanspannen voor een karretje maarja karretje is er niet ;(

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:32

ik ben gisteren 18 geworden! :D :D :j
lekker gevierd natuurlijk!
zondag een hele fijne proef gereden met 189 punten
dat was de laatste LRV!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:34

IlBuono schreef:
Gelukkige verjaardag Kaat! *\o/*
Leuke foto's Aniek!

Geen wedstrijdresultaten hier! Wel verslag van mijn eerste stage dag :D Ambi staat nog met een dikker been maar het is al niet meer warm en hij staat op ontstekingsremmers en papa gaat er morgen wat mee rondstappen. Hij is wel best lief <3
Qarco was een absolute engel :D Eerst groepsles dressuur gereden (1,5u) en hij gedroeg zich heel goed! Alleen heeft hij dus de stoelen in de hoek constant in de gaten en blijft dus de hele tijd denken dat hij opgegeten gaat worden ofzoiets :+ Dressuur was basis dus wijken enzo en dat doet hij nogal simpel dus niet echt hard moeten werken maar was wel leuk :D Helaas is hij dus wit en stond hij op de wei deze ochtend en kwam er bij het zweten nogal wat viezigheid uit :\
Namiddag privéles dressuur genomen terwijl de rest sprong! Nu het niveau wat opgekrikt en moeilijkere oefeningen gereden maar dan maar 45min gereden. Was superblij met hem en zooo blij dat ik hem mocht gebruiken. Ook mag ik hem begin september nog wat doorrijden dus *\o/*

(sorry voor de smiley-overload maar heb nu weer zin in rijden! Twijfelde de laatste maanden wat of ik niet volledig zou stoppen :o )

snap ik! even een dipje, topaard op pensioen en wat tegenslagen met je nieuw paard. Dan komt het je even hoog te zitten soms;
Super dat je je zo hebt geamuseerd! pak de motivatie maar terug op en niet opgeven! die heerlijke lachende momenten blijven het waard! :j

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:06

Super Kaat!!!

Hmm leuk zo'n grote buitenrit!

Vandaag dag 2 vd stage! Dressuur in de voormiddag gehad, ging wel goed maar reed er zelf in het begin wat weinig aan en dan ''plakt'' hij de rest van de les wat aan je been. Zijn verzameling in galop ging wel goed! Hij kan dan echt ter plekke galopperen :D Ziet er echt raar uit als we geen oefening rijden lijkt het wat alsof hij gewoon omhoog staat te springen :') Dan in de middag uitleg over spieropbouw/hartslag in de training/trainingsschema's. Namiddag had ik duoles ipv in groep. Hij liep lekker en we deden wat basiswerk. Vandaag dus 2,5 uur gereden :))

Dankje Kaat! Voel me soms wel schuldig omdat ik misschien wil opgeven maar vandaag Ambi zijn benen afgespoeld en hem gepoetst en hij was braaf in de poetsplaats wat hij in het begin niet deed. Papa heeft er mee gestapt deze ochtend en hij was braaf!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:19

weetje Amigo was in het begin ook niet makkelijk. hij wou nooit stilstaan ergens, had 'schrik' van sprays en opzadelen vond hij ook een beentje spannend.Op wedstrijd gaan/ op verplaatsing was de hel en heel erg spannend voor hem (en voor mij :p ) Het is niet dat hij het moeilijkste nerveuste paard was dat ik kende maar toch. Nu pas begint alles echt volledig op zijn plaats te komen :j

hij vind verplaatsing wel spannend maar we overleven het en dat gaat goed. Op wedstrijd is hij zeer braaf en zelfs rustiger als dat we gewoon ergens heen gaan waar niet zo veel paarden in de beurt zijn. lessen gaat steeds beter en beter en het begin er wat uit te zien zoals het hoort!

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:26

Ja, het lijkt voor mij nu gewoon allemaal wat extremer omdat Buono zo ontzettend bomproof is. Hij is letterlijk eens aangereden door een mountainbike op buitenrit en gaf geen kik :') Qarco was het eerste jaar dat zijn eigenaresse hem had ook alles behalve braaf dus het zal wel goedkomen hoop ik!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:31

die van mij spaced hem nog steeds als hij een tractor van dichtbij ziet :'). Op vreemd terrein is hij over het algemeen wel heel braaf! maar zeg nooit nooit met wedros haha.

Nog gefeliciteerd Kaat!!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:33

Maarja! je leert elkaar gaanderweg kennen en hij word meer en meer voorspelbaar zodat je weet hoe je het beste reageert in bepaalde situatie's en zo word je paard dan ook weer rustiger en rustiger :j

Het komt allemaal wel goed! :D