Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) en schrik-acties, maar ook 12 x zevens en een 8 voor het halsstrekken (best opvallend dat dat zo goed ging ondanks de spanning). De 2e proef was ik zo op de rust gefocust dat hij een keer uit galop viel en nog wat fouten en weer een erg heet en nog balsturiger paard onder me. Wijken was ook meer wegrennen voor m'n been dan opzij. Tja. Die proef was gewoon best bagger. Terecht 164 punten. Ik had ook nog de prijsuitreiking van de B tijdens mijn proef, dus lekker applaus uit de kantine, maar dat viel gelukkig mee.

Hebben jullie ook springambities?
Ik vind 'm leuk, de Fjord!
, ik was ook echt niet ontevreden. Heb er wel een goed gevoel aan over gehouden.

Kijken of we aankomende week nog een lesje in kunnen plannen en dan maar eens zien of we weer op concours gaan. (nog steeds geen nieuwe proeven geoefend. jullie?
Lekker trainen nu en de nieuwe proeven oefenen. Achterwaarts vraagt bij ons nog wat aandacht. Hij ging eerst vaak scheef, dat is nu veel beter, maar komt nog wel uit de aanleuning en dat is nog niet goed genoeg. Paard vindt het ook een stomme oefening, die wil altijd naar voren