Mijn startpas is officieel onderweg, paard aangemeld in mijn KNHS. De eerste B-parcoursen ingeschreven voor september
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Rhys schreef:OK, dus een hartslagmeter heb je wel echt nodig bij conditietraining?
Heb gister om eens uit te proberen (na een half uurtje dressuren) 5 setjes van 1,5 minuut galopperen en dan 3 minuten stappen gedaan (in het weiland, dat een halve hectare groot is). Na die 1,5 minuut galopperen is mijn paard wel echt buiten adem al![]()
Woensdag weer crosstraining en dan komend weekend maar even een galoptraining in het bos inplannen.
Maar over het algemeen ben ik al blij als ik haar 4 a 5 keer per week überhaupt kan rijden, 2x per week naar het bos voor galoptraining gaat lastig worden...
welmoed__ schreef:Haha dat ken ik Myrthe. Welke heb je gekocht?
vind 50 euro voor een vest ook echt de max.

. Maar je zei het zelf al he een tijdje geleden. Dat je een brief zou krijgen! 
. Goede tips voor conditie training Mistid. Ik zou het ook allemaal graag meer willen trainen maar ik kan helaas niet alleen op pad met Nicole. Als ze iets engs vindt in het bos en je bent alleen dan kom je er met geen mogelijkheid langs. En de zweep maakt het alleen maar erger
. Ze vind ongeveer bijna alles eng in het bos maar ze is wel verkeersmak gelukkig. Normaal gesproken is ze overal blind voor maar in het bos of op de weg.. Terwijl ik zelf ook gewoon geen enge dingen zie ofzo.
Volgens mij zitten hier vooral veel Drenten, of niet?

het schiet al lekker op haha