Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkels schreef:Drachten ga ik heen.
A.J.v.an Ho.ek
Ken m niet hoor.. maar hoorde ik...
Amaranth7 schreef:Mag ik er ook bij?![]()
Ik heb vandaag m'n laatste punten in het m1 binnengehaald, met een score van 204 en een eerste plek.
Mijn paardje is een fries zonder papieren, de moeder is fries in ieder geval.Een echte merrie met een gigantische wil om te werken, soms daarom een ongelooflijk heethoofd en soms gigantisch sterk, maar we kunnen er steeds beter mee omgaan.
![]()
Heb haar sokken geschoren wegens mok. Ze staat op een blubberwei en zo is het goed onder controle te houden. We gaan in september voor de eerst keer m2 starten, spannend!
Travers gaat steeds beter en galop stap galop is een van haar favoriete onderdelen. Alleen stappen is nog altijd moeilijk
. (tips?
)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Amaranth7 schreef:Aah wat leuk nog een sokloze fries!Vind het stiekem wel chique staan hoor! Al is het voor sommige mensen nog altijd vloeken in de kerk
), heb ooit al eens gehad dat de jury zn hokje uitkwam om te vragen waarom haar sokken eraf waren :p .Het mistaat die van jou ook zeker niet! Wat een prachtdier!
Ja ze wil heel graag, vaak iets te! Haha.