[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lianne__

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:51

gefeliciteerd met jullie punten allemaal!
tessjazz, vervelend hoor. Ik zou dit wel afmaken en dan op niv 3 iets anders zoeken.
sterkte voor diegene die hun moeder al moeten missen.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:03

Het komt uiteindelijk wel goed!
Ik ga even in overleg mijn ouders en de mentrix.
Kijken wat er gaat gebeuren,

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:22

Erg vervelend tess, maar dit zou ik echt afmaken! Ik zit in het zelfde schuitje, naja iets anders maargoed haha. Ik ben niet aangenomen voor de opleiding die ik wilde gaan doen. Ik zat echt ik een negatief dal. Nu heb ik besloten om een jaar extra deze opleiding te doen op een niveau hoger, en daarna weet ik echt nog niet wat ik wil doen. Waarschijnlijk hbo en dan een studie met betrekking op het gedrag van mensen, alleen daar zijn noal wat mogelijkheden in..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:46

Hou er rekening mee dat daarin , en helemaal met die fantastische nieuwe ideeën van de overheid, echt heel weinig werk in te vinden is.
Wie weet is dat over 5 jaar anders hoor maar momenteel is het huilen met de pet op.
Ik ben vorig jaar afgestudeerd als pedagoog en werk wel met kinderen, maar onder mijn niveau. In mijn werkveld is gewoon niets te vinden :n

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:59

Aranel wat een belachelijke prijs.. En je betaald dus ook nog gewoon inschrijgeld?
ik was gisteren 5e, kreeg 15 euro en een waardebon van 10 euro voor ruitersportzaak

Tess verstandig om even een gesprek aan te vragen met je mentrix en ouders
T is en blijft lastig met opleinden werk etc. Ik heb eerst MBO 4 administratie gedaan en in het laatste jaar een doorstroom traject hBO van 20 weken. Dat beviel me echt heel zwaar, 4 dagen stage van het mbo en de vrijdag van kwart voor 9 tot half 6 hbo en daarnaast echt veel hw en verslagen.
heb toen besloten op zoek te gaan naar werk en mocht ik geen werk kunnen vinden alsnog HBO proberen. Met heel veel geluk had ik binnen een maand al werk, 40 uur in de week. Bevalt super en dus gelukkig nooit spijt gehad van mn keuze.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:15

Nou ik denk dat ik ga kijken hoe het gesprek gaat en dan zie ik wel weer :o
Fijn dat jullie advies geven en toch ook een beetje me helpen :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:24

Melissa_93: inschrijfgeld is 10 euro per proef, dus 20 euro en die korting van 5 betekent dus 15 euro betalen volgende keer :+

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:25

Dat is dus ook waarom ik een jaar extra ga doen aranel, dan kan ik nog een jaar nadenken over wat ik wil. Hbo wil ik wel, maar mijn grootste struikelblok is idd, is er dan wel werk.. Dat houdt mij erg tegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:27

ben je bijna verplicht weer terug te gaan Aranel hihi.

Het zit er weer op mijn veertien dagen vakantie. Jammerrrr....

Maar we gaan morgen maar weer lessen haha. Mooie afsluiting van de vakantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:27

Moeilijk Kelly, als je nu een opleiding gaat doen waar volop werk in is kan dat over 3 of 4 jaar zo anders zijn... moeilijk...

ik ben zo blij als lerares. Prachtig beroep!!!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:33

Je vakantie is zeker snel gegaan Vonneke?! Morgen weer lekker lessen :) heeeerlijk!

Start je vaker op die locatie Aranel? Dan heb je er nog wat aan, anders ben je ind bijna verplicht om terug te gaan!

Ik heb Gijs vanmiddag gelongeerd in de grote bak (25x60) hij vond het super leuk. Is eens wat anders als zo een klein rondje! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:35

Haha ja, twee weken stelt niks voor hihi.

Maar zes weken vind ik weer veel te lang haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:36

Leuk he longeren in de grote baan. Dat ga ik op de nieuwe locatie missen. Daar hebben we een 15 meter doornsede cirkel met goede bodem.

Maar ben gewend in de grote baan te longeren. Lekker rechte stukken en grote voltes!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:38

Wij hebben ook gewoon een klein bakje om te longeren. Maar omdat het zulk rot weer is mogen we in 1 van de grote banen longeren. Wat dat betreft zijn ze heel coulant bij ons op stal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:40

Ja dat is super fijn!! Waar ik nu sta is de longeercirkel maar metertje of 12 en zwaar. Niks waard voor mijn vosje hihi

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:44

Nee dat probleem heb ik bij ons ook in de longeerbak dat die te zwaar is voor Gijs. Dus bij slecht weer en in de winter kan ik hem tenminste in de grote baan longeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:48

Dat is fijn!

De eigenaresse gaf aan dat het wel ooit mocht. Maar dat er genoeg zijn die hun paard rondjagen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Rechte stukken en grote voltes niet erg.

Misschien kan ik wel wat regelen want mijn trainingsschema gaat wat veranderen omdat ik een toprooster krijg op school

Wil eigenlijk twee keer per week met touw longeren en liever niet in de longeercirkel hihi

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:51

Hier moeten we inderdaad wel meelopen en grote cirkels maken. Anders lijkt het net of er een ufo is geland. En dat hebben we al zo snel met de cowboys op stal!

misschien dat je inderdaad wat kunt regelen! Zou fijn zijn!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:01

onze paddock/longeerbak is gesloopt.. erg jammer en ik ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren. Niemand weet het.. We hopen op een longeercirkel, stapmolentje mag ook wel, maar in ieder geval geen moestuin.
Wij longeren nu altijd gewoon in de bak en die kan dat prima hebben. Wel vind ik het vervelend als andere dan niet verplaatsen waardoor je dus een cirkel krijgt. En het is dan niet alsof er een ufo is geland maar je ziet het wel erg.

Vonnke, mag ik vragen hoe jouw trainingsschema er uit ziet?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:16

Ik lees nog lekker mee dames! Do was even niet fit, wat koliek gehad en nu ander voer. Lijkt al heel anders. 9 juni gaan we weer starten en daarna een week naar de Almelose Ruiterdagen.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 14:35

morgen word Jazz 8 ! *\%/*

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:36

Aranel schreef:
Melissa_93: inschrijfgeld is 10 euro per proef, dus 20 euro en die korting van 5 betekent dus 15 euro betalen volgende keer :+

WOW.. Vind dat echt een rare verhouding :') Of we zijn hier in twente gewoon een beetje verwend. Wij betalen meestal 8 of 9 euro per proef en prijzengeld varieert voor de 1e prijs vaak tussen de 30 en 40 euro, en een enkeling iets lager of nog hoger

Ik longeer altijd in de bak, heb ook geen andere mogelijkheid :P

Teegee balen dat do niet fit was.. gelukkig gaat het nu beter

don nog maar een extra dagje vrij. De bak kan erg veel water hebben maar dit is toch teveel van het goede. morgen clubles en woensdag is die vast wel weer een stuk aangedroogd.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:54

Hier 9 van de 10 keer gewoon een beker als prijs hoor... Of je mag wat uitzoeken van snoepjes, elastiekjes, borstel oid. Prijs is eigenlijk altijd 10,-

Meestal alleen op de concoursen prijzengeld.

Op de manege hier vlakbij kreeg ik een cadeaubon van 7,50 per proef bij de 1e plek. Heb ik liever dan een beker :+

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:04

kan me voorstellen dat je liever een waardebon dan een beker hebt :P Hier krijg je nooit bekers, alleen x tijdens een finale oid

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:14

Op bijna alle wedstrijden die ik start is er prijzengeld.
Prijzengeld is natuurlijk altijd afhankelijk van vereniging en starts maar 1e prijs is vaak wel meer dan drie keer de inleg.
Soms zijn er ook artikelen als prijs.

Vorig weekend was ik derde en twintig euro en die dag erna vierde en twintig euro + waardebon van 10 euro :D