B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:25

haha das fanatiek! :D

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:27

ja, s'middags kon ons mam niet mee en savonds hadden we geen auto, dus dan blijft alleen s'ochtend over

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:29

Staat je paard zo ver weg dan?

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:36

nee, maar ik hou niet van in de regen rijden, dus ben naar de binnenbak gegaan.
ik denk dat mijn paard nog geen 10 M weg staat

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 08:32

Oh das inderdaad wel lekker! Wij hebben gister door de miezer gebikkeld :P Maar pony loopt met dat soort weer op een een of andere manier altijd het lekkerst. :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 09:11

Ik had geluk gisteravond, het was droog toen ik reed en de bak was ook redelijk te doen :).

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:49

béétje laat; maar aawie dat veulentje :(:)
zou em zo over nemen, weet alleen niet of mn ouders daar blij mee zijn? :')

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:57

Veulentje gaat het heel goed mee. Gister ging ze naar ons hinniken, en kusjes vragen. Die wordt momenteel helemaal platgeknuffeld door alle mensen op stal dus hij komt niks te kort. :P

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:03

aah mooi! :D

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:13

zondag heeft een vriendin van mij wedstrijd in de mortel. en nu ga ik zondag ook daar starten (bij de paarden), ondanks ik lid ben van de ponyclub. :) doe het gewoon voor de gezelligheid en voor de oefen, maakt niet uit dat ik geen punten krijg. maar wat minder is dat er 32!!!! meedoen alleen al in de B.

marjolein: ah fijn !

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:16

even ofttopic :o
ohh ik moest voor school, in een groepje een act doen. dus ik met 3 vriendinnen gingen die clip van single ladies ''proberen'' na te maken en dan op te nemen. en dat filmpje moesten we vanmorgen aan heel de klas laten zien. we hebben ons kapotgelachen ! had mijn vriendin ook nog eens de bloopers eringedaan, waar ik heel hard mijn hoofd stoot, en ook een waar ik een raar hoofd trek en dan zit er een walrus geluid onder _O-

voor mensen die het willen zien, zeg het maar :')

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:19

wahahah ja hoor, ik ben benieuwd :Y)

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:21

Zondag m'n eerste (onderlinge) wedstrijd gehad.
't ging echt super! Beide proeven 183 punten! Ben daarmee 2de en 4de geworden van de 17.
ook hebben we maar meteen een rondje gesprongen. ik had 4 strafpunten (1ste hindernis, eigen fout).. Lesgeefster had gezegt: "begin maar in een rustig drafje.." Maar dat drafje was blijkbaar te langzaam om er overheen te springen.. Ze stond echt zo te kijken van: "ik kan er niet door.. er staat iets in de weg.." :D Dus omgedraait en in een rustige galop eroverheen.. Na de eerste hindernis was het niet zo rustig meer en waren we in snel tempo door het parcours heen.. :=
Voor de stijlpunten hadden we een 7.. Dus toen zijn we 8ste geworden van de 22.

Ik was van te voren doodzenuwachtig, maar toen we de proeven in gingen was ik helemaal niet zenuwachtig meer.. :')

Op naar de volgende (officiele) wedstrijd! :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:26

In brabant is het altijd veel drukker met starts, wel leuk lijkt me dat! Al is de beoordeling daar ook strenger als ik vriendin van me moet geloven....

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:31

Oeps, vandaag aan het trainen geweest. Ging op zich wel lekker. Ik had ook nog bedacht om iemand met een paraplu langs de bak te zetten, nou dat heb ik geweten.... Nooit gedacht dat ze bang zou zijn voor een plu!! Iemand tips? Ik hoop dat we vrijdag even een droog moment hebben als we moeten starten, anders gebeuren er ongelukken geloof ik...

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:44

ik had afgelopen zondag dus wedstrijd, in de regen, en je raad het... overal paraplu's!
maar mevrouw liep er langs, wel een beetje scheef en knorrend maar vond het super stoer van dr :D

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:51

Wat een mazzel! Die van mij liep rustig de kant van de paraplu op, maar toen ze ernaast stond kwam ze recht omhoog, draaide zich 180 graden om en vertrok naar de andere zijde van de bak :+
Ik was er niet echt op bedacht en dacht ze is wel wat gewend, haha!
Ik heb geprobeerd steeds dichter in de buurt te rijden. Nou ja dat deed ze uiteindelijk, maar wel overdwars kijkend naar dat enge ding (wel goed om de zijgangen te oefenen :D )

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:38

Majken schreef:
zondag heeft een vriendin van mij wedstrijd in de mortel. en nu ga ik zondag ook daar starten (bij de paarden), ondanks ik lid ben van de ponyclub. :) doe het gewoon voor de gezelligheid en voor de oefen, maakt niet uit dat ik geen punten krijg. maar wat minder is dat er 32!!!! meedoen alleen al in de B.

marjolein: ah fijn !

Misschien doen ze wel niet allemaal mee Majken. De wedstrijd is verzet van vorig weekend naar komende weekend i.v.m. de regen. Ik kan helaas niet dus dat is er al weer eentje minder ;)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:40

cissi, klopt ! ah jammer dat je niet mee kan doen .

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:42

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:51

Wie ben jij? :')

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:10

Ik had vandaag niet zo lekker gereden..
Op stal hebben we sinds 4 maanden een veulentje en die was naast de bak in de wei aan het spelen met zo'n hele grote bal, die sproet dus doodeng vindt, als ik hem daarmee loszet gaat hij alleenmaar rennen !
en dat veulen maar bokken tegen die bal aan en erop springen haha . het was wel een grappig gezicht dus heb zelf niet zo serieus gereden.
@ patty gelukkig maar dat hij erlangs ging! sproet springt wel is opzij in me proef en dan baal je..
@ladypronk ja mijne is ook bang voor paraplu's hopen dat het zondag (&vrijdag voor jou) niet regent!

pff ik moet zondag wéér laat om 18:10 en 18:45 , echt vervelend! afgelopen 2x moest ik ook rond 6 uur .. dat ze dat niet een beetje afwisselen..

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:13

ik moet zaterdag om kwat voor vier, wel gelukkig als bijna laaste, dus kan het voetballen nog wel zien

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:17

oja ik moet tegen zowiezo 4 andere want er staat B paarden groep 1 en groep 2 ik zit dan in groep 2 , en in groep 1 zitten dan nog 6 combinaties. maar verlede keer werden die groepen apart gedaan met de prijsuitrijking maar toen zij die vrouw dat dat normaal allemaal bijelkaar wordt gedaan, dat zou dus betekenen dat ik tegen 10 andere moet, weet iemand of dat klopt of dat 1&2 gewoon apart worden gedaan?
oja ik moet ook tegen me nichtje die rijdt voor het eerst wedstrijd met haar nieuwe paard. das wel leuk!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:20

hij lijkt me apart om voor 10 combinatie's 2 groepen te maken, meestal maken ze 2 groepen bij 30 personen. en dan is de prijs uitrijking ook apaprt want vaak heb je dan ook 2 jury's. misschien dat even kijken of die andere groep een andere jury heeft of in een andere ring rijd?