viv77 schreef:Ik ga waarschijnlijk in roze bandages,roze met wit Nicci dekje, witte broek en roze shirt of vest( daar ben ik nog naar op zoek..) Staat mijn paard echt geweldig dat roze en denk dat er voornamelijk in wit en zwarts gereden gaat worden( ook heel mooi maar wil graag wat anders)
Proest, moet bekennen net de roze spulletjes van mijn andere paard in de handen te hebben gehad, toen ik haar witte shabrak zocht.
Ze liggen nog op het bed, heel snoezig, zacht roze...... nog bijna nieuw.... ik stond te denken dat erop te gooien, maar heb toch de witte
nu boven op liggen.
Denk dat het gewoon wit gaat worden, makkelijker met wassen morgen avond. (alles in 1)
Ik ga overigens met mijn witte shabrak met gouden biezen, witte peesjes.
Zelf witte rijbroek en zwart col T-shirt met lange mouwen en bp erover.
Of mijn witte blouse moet netjes onder mijn bp passen.
Dat van die max 50 lijkt mij ook echt max, riep aan het begin van het topic al dat ik niet kon verzinnen hoe ze er 100 in
4 uur tijd door wouden jassen. Zelfs met 50 is het nog aanpoten.
Ik lees overal dat de clinic 45 minuten duurt, maar dat is niet waar, morgen duurt hij bij elke groep 30 minuten.
Ivannaa, ik zit bij jou in de groep, lekker dat die van jou zo fijn liep van de week.
Overigens voorspel ik in de M een vos als winnaar.
En dan nog een vraagje, toevallig iemand die morgen gaat, die eventueel mij wil filmen?
Heb zelf wel een toestel, alleen ahum, ben toos groomloos.
En diegenen die mijn andere paard hebben geleend rijden precies in de groep voor me,
kan ik dus ook al niet zien.
En andere vriendin is groom voor haar dochter en die rijdt precies na me.