Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tisje schreef:Qizz schreef:Moet je ook registratiekosten voor het paard betalen als je paard al een startkaart zou hebben gehad met een ander?
Dan is het paard al bekend bij de KNHS. Of is het echt per persoon of een paard al geregistreerd staat bij die persoon?
Nee, dan hoef je geen kosten te betalen.
ponyparadijs schreef:Maar bruintjebobo enig idee wat de bedoeling is van de gelimiteerde startpas?
bruintjebobo schreef:En een startkaart kan je ook voor een half jaar aanvragen, weet niet of dat ook met de startpas kan.
Citaat:• Discipline startpas endurance (€29,75): als je alleen endurance wilt starten, kun je deze startpas aanvragen.
• Gelimiteerde startpas (€55,50): hiermee kun je onbeperkt starten in endurance en maximaal 4 x in springen, dressuur en eventing.
• Reguliere startpas (€75,50): hiermee kun je onbeperkt starten in endurance, springen, dressuur en eventing.
ponyparadijs schreef:De gelimiteerde startpas is in de plaats van het half geld startkaart verhaal. De gedachte achter de gelimiteerde startpas (wat ik heb begrepen van het verhaal van de KNHS) is dat mensen die pas in oktober de pas aanvragen maar 4 wedstrijden rijden. En dat er veel ponyruiters de overstap naar de paarden pas in oktober maken en ze dan dus een gelimiteerde startpas kunnen aanschaffen.
Het idee achter de gelimiteerde startpas is dus naar mijn idee om het kortingsverhaal vanaf oktober.
Overigens is het een andere startpas waar je ongelimiteerd mee endurance kan starten. Dat kan ook niet met de gelimiteerde startpas.
Loetie84 schreef:26 proeven per jaar... dus ongeveer 1 wedstrijd per maand.
Maar dan nog is de redenatie van 4 proeven (dus 2 wedstrijden) voor een gelimiteerde startkaart een beetje vreemd (en blijft het duur ten opzichte van wat het nu kostte om in oktober te starten), want dan zou je 6 proeven moeten kunnen starten op een gelimiteerde pas.
asjemenou schreef:Ik ben er vrijdag mee bezig geweest, t0en ging het wel, maar helaas is 0nze manege niet meer bekend dus ben aan het wachten t0t ik antw00rd krijg van de KNHS.
Snap niet waar0m je niet gew00n zelf je l0catie in mag vullen.
Maar ik heb dus alleen 0pgeslagen, niet verstuurd.