Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
janinetjjj schreef:Zo grof
WinBinChes schreef:Sommige mensen praten wel hele makkelijk over overgwicht. Als ik mijzelf in maatje 38 wil krijgen mag ik wel stoppen met eten...
Ik heb nu 40/42, maar ben vorig jaar 10 kilo afgevallen en heb daar ook een heel jaar overgedaan. Ik had 44/46.
Overgewicht in welke mate dan ook is geen keus. Kan je nog zo hard roepen dat je dat recepeteerd. Genen spelen een grote rol.
Mijn collega is een graatje. Valt echt nog in de kinder maat en geeft eigenlijk ietwat ondergewicht en vreet je de oren van de kop. Die eet en komt niet aan. Ik hoef er alleen maar naar te kijken en ben een kilo zwaarder.
Iedereen die wel eens gelijnd heeft zal het beamen dat wanneer je na veel pijn en moeite niks ben afgevallen je al snel denkt laat maar. Het is niet iets wat je van de ene op de andere dag kan veranderen. Wat voor kleren je draagt is een keuze. Zwaar, dik dun, licht zijn niet.
. Dat is in mijn optiek niet nodig.
Urielle schreef:Maat 42 en maat 42 kan nogal verschillen Alani.
Op de foto's in mijn onderschrift heb ik maat 42, en daar ben ik beslist dik (beeld wordt ng verergerd omdat ik door - wat achteraf een hernia is- niet recht kan zitten)
Ik ken ook mensen die een stuk langer zijn en bij maat 42 een normaal figuur hebben
) flappp schreef:Inderdaad! En waarschijnlijk ligt d'r IQ ook niet veel hoger dan dr schoenmaat- echt onnozel,hoor! Mischien heet ze dr functie als jurylid wel verdient met hele dubieuze zaakjes...
flappp schreef:Inderdaad! En waarschijnlijk ligt d'r IQ ook niet veel hoger dan dr schoenmaat- echt onnozel,hoor! Mischien heet ze dr functie als jurylid wel verdient met hele dubieuze zaakjes...

Trammelant is het paard dat wij ruim 25 jaar gehad hebben. Meer info staat in mijn profiel.