asjemenou schreef:Zo blond ban ik nou ook weer niet hoor!! Alleen wordt er bij ons dan lager gepunt, als er minder dan 12 in de ring zitten hebben er meestal maar een paar een wp, dat bedoelde ik. En niet de helft van de ring 190 en meer.![]()
En ik was het trouwens niet hoor, die erover begon dat je pas over mag als je altijd prijs hebt.
Bij ons in de regio is het zo dat degene die nog net prijs hebben, en ook een wp imo vaak nog niet klaar zijn voor een volgende klasse.
Eigenlijk vind ik punten en prijzen geen van beide zo heel veel zeggen over wanneer je over kunt.
Ik reed een merrie in de Z1 en die won bijna altijd met vaak 2 wp tegelijk, maar toch vond ik haar niet klaar voor de Z2. Je voelt het vanzelf aan je paard wanneer die genoeg bevestigd is om over te gaan.
Wat denk je laat ik het maar in koeieletters maken? Ik kan het heus wel lezen hoor
En het dikgedrukte vind ik helemaal vreemd. Als iedereen nou goed rijd krijgen er dan een paar expres minder punten omdat niet iedereen in de 190 mag rijden?
dat jij het niet schreef over dat prijzen winnen en dan pas overmogen had ik vanaf het begin al begrepen
ik doelde op jouw stukje toen je mij had gequote, over de welbekende uitzondering. en dat mensen die altijd dik in de punten rijden ook vaak prijs hadden. daar was ik het niet mee eens

)
!