Meedoen om te winnen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Meedoen om te winnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:15

asjemenou schreef:
Zo blond ban ik nou ook weer niet hoor!! Alleen wordt er bij ons dan lager gepunt, als er minder dan 12 in de ring zitten hebben er meestal maar een paar een wp, dat bedoelde ik. En niet de helft van de ring 190 en meer. Knipoog
En ik was het trouwens niet hoor, die erover begon dat je pas over mag als je altijd prijs hebt.

Bij ons in de regio is het zo dat degene die nog net prijs hebben, en ook een wp imo vaak nog niet klaar zijn voor een volgende klasse.
Eigenlijk vind ik punten en prijzen geen van beide zo heel veel zeggen over wanneer je over kunt.
Ik reed een merrie in de Z1 en die won bijna altijd met vaak 2 wp tegelijk, maar toch vond ik haar niet klaar voor de Z2. Je voelt het vanzelf aan je paard wanneer die genoeg bevestigd is om over te gaan.

Wat denk je laat ik het maar in koeieletters maken? Ik kan het heus wel lezen hoor Sigaar
En het dikgedrukte vind ik helemaal vreemd. Als iedereen nou goed rijd krijgen er dan een paar expres minder punten omdat niet iedereen in de 190 mag rijden?

dat jij het niet schreef over dat prijzen winnen en dan pas overmogen had ik vanaf het begin al begrepen Knipoog ik doelde op jouw stukje toen je mij had gequote, over de welbekende uitzondering. en dat mensen die altijd dik in de punten rijden ook vaak prijs hadden. daar was ik het niet mee eens Knipoog

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:59

Oke ik wil wel hoger komen.. maar alleen maar meedoen om te winnen nee... ik hoop wel altijd op een wp dat wel.. maar als ik een slechte proef rijd maakt dat ook niet uit... kan gebeuren Tong uitsteken
en het moet natuurlijk leuk blijven Lachen

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:05

Dat hoor ik ook heel vaak. Kan daar zo slecht tegen! Ik doe gewoon mee voor de lol, en ik spring dus ik wil natuurlijk wel graag wp om hoger te komen in de L (paarden). Maar of ik wat win of niet, het boeit me niet. het is natuurlijk wel leuk om iets te winnen, maar toch maakt me niet zo veel uit. Knipoog

vonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:08

Ik rijd wedstrijden voor het plezier, meedoen is zeker belangrijker dan winnen. Maar ik ben het ermee eens dat een wp wel belangrijk is. Ik wil wel graag vooruitgang zien in mijn prestaties. Als je wint zit je alleen maar met die bekers, zoals mn moeder zegt: "wat moet je met al die troep".

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:47

vonk schreef:
Ik rijd wedstrijden voor het plezier, meedoen is zeker belangrijker dan winnen. Maar ik ben het ermee eens dat een wp wel belangrijk is. Ik wil wel graag vooruitgang zien in mijn prestaties. Als je wint zit je alleen maar met die bekers, zoals mn moeder zegt: "wat moet je met al die troep".

Als je wint betekent het dat je bij de beste van je klasse hoort. Dát is pas een prestatie voor mij..

debarage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:51

Soniador schreef:
Dat hoor je idd nogal vaak zeggen.
Ze laten hun paard door de week trainen door weet ik wie en in het weekend starten ze op wedstrijd met dat paard.
Tja zo kan ik ook eerste worden hoor.
Ik train liever m'n paard zelf met de hulp van mijn instructeur.
Als je dan een goede punten haalt op wedstrijd mag je meer trots zijn tegen dan je je paard door iemand laat trainen en dan op wedstrijd gaat.

Maar je moet hem wel zelf rijden je kun wel op een goed paard stappen maar als je niet weet welke hulpen je moet geven zal het ook niet lukken

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:52

Ik vind dat als je wedstrijden rijd, je dan nieet mee moet rijden om te winnen. Eeen beetje competietie is leuk maar wedstrijen rijden gaat meer om jou plezier, het plezier van je paarden vooruitgang maken Lachen
Tuurlijk is het altijd leuk om te winnen of om een wintstpunt te halen maar dat is niet waar je voor mee moed doen...

debarage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:52

vonk schreef:

leuk op een plank zetten misschien

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:56

Ik rijd zelf geen wedstrijden, maar als je ze rijdt, is het toch hartstikke leuk om te winnen? Daar is een wedstrijd toch voor? Niet dat het alléén daarom gaat, maar het is toch wel je 'doel'. Als je recreatief rijdt hoef je geen wedstrijden te doen (zoals ik).
Als je het wedstrijden rijden neit leuk vindt, dan heb je alleen jezelf ermee natuurlijk. Veel stress en geen plezier. Ik heb geen problemen met zulke mensen. Zelf weten,

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:57

zal ik het heeeeeeeel eerlijk zeggen

ik rijd omdat ik wil winnen

en voor mijn plezier

ik wil graag winnen ja omdat ik dan weet dat ik ergens heel goed in ben en dat geeft me een goed gevoel !!!

ik wil niet betwetend zijn ofzo maar ik denk dat veel mensen ook heel graag winnen gewoon omdat het je een goed gevoel geeft, zo van kijk mensen hier ben ik met mijn toppertje en we gaan winnen...

ben ik nu slecht of geef ik niks om me paard of doe ik het voor de comerciele kant neeeeeeeeeee

(ben slecht he Clown )

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:00

Ik vind het logisch. Het doel van een wedstrijd is sowieso winnen. Knipoog

vonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:13

haha ok ik zal niet zeggen dat het niet leuk is om te winnen dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar als je enige doel is om altijd te winnen en je verder niet tevreden bent als een keer iemand anders wint dan is de lol er misschien snel af. Ik rijd momenteel alleen fnrs proefjes, dan moet je verplicht starten in de F6 geloof ik nou het was voor mij niet echt moeilijk van de laatste 5 wedstrijden er 4 te winnen. Dan is de punt rijden voor mij belangrijker om op het juiste niveau te komen dan elke keer een prijs.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:21

ulinoco_maud schreef:
zal ik het heeeeeeeel eerlijk zeggen

ik rijd omdat ik wil winnen

en voor mijn plezier

ik wil graag winnen ja omdat ik dan weet dat ik ergens heel goed in ben en dat geeft me een goed gevoel !!!

ik wil niet betwetend zijn ofzo maar ik denk dat veel mensen ook heel graag winnen gewoon omdat het je een goed gevoel geeft, zo van kijk mensen hier ben ik met mijn toppertje en we gaan winnen...

ben ik nu slecht of geef ik niks om me paard of doe ik het voor de comerciele kant neeeeeeeeeee

(ben slecht he Clown )

Ik begrijp je wel Knipoog . Als ik een keer wat win, geeft het me wel weer een goed gevoel en geeft het me ook meer vertrouwen.
Je hebt wel beetje gelijk ja Knipoog

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 11:00

dank u Lachen

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 11:56

Ik hoef niet perse te winnen maar ik wil wel "leuk mee kunnen rijden". Dat wil zeggen toch een winspunt kunnen rijden en niet iedere keer thuis komen met 150, 160 punten. Maar ik vind het wel leuk om te winnen Pling !

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:04

debarage schreef:
vonk schreef:

leuk op een plank zetten misschien

Dus? Bij mij is mijn hele boekenkast helemaal vol met die dingen, maar wat heb ik er nou aan??