Van de zomer ga ik nog een paard starten maar denk dat ik er dan ook maar een baantje erbij ga nemen
Nu ben ik wel van mening dat je voor een Concour Hippique die prijzen wel kan vragen maar een gewone simpele wedstrijd vind ik het best veel geld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Niek123 schreef:bij de pony's ook?
paars schreef:10 E per proef, toen ik begon was het idd 5 gulden. Misschien wordt het tijd dat die monopolieposititie van het KNHS eens wordt aangepakt. Als ze dit soort prijsverhogingen zomaar kunnen doorvoeren wordt het tijd voor een concurrent! Ben benieuwd of ze dit uberhaupt zo extreem omhoog mogen gooien. Het lijkt een eigen koninkrijkje zo, maar ík heb daar geen geld voor. Of vinden ze dit een andere manier om te voorkomen dat mensen té vaak op wedstrijd gaan met hun paard?
figora schreef:Ik betaal meestal al 10 euro per proef volgens mij, soms 7,5-8 euro. Zolang het maar niet meer als 10 euro wordt!
marloezzke schreef:hmz ik heb een paar weken geleden een wedstrijd gereden waar het inschrijfgeld 18,- voor L1 proef was.
echt belachelijk
Beetje belachelijk om het omhoog te gooien! paardensport is al zo duur. Als ze nou eens meer aandacht zouden besteden aan die mensen die hun paard afraggen e.d op wedstrijd i.p.v alleen maar geld willen vangen, wedstrijd rijden wordt op deze manier een stuk minder leuk, er moet een concurent komen tegen de KNHS.

marcolemar schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik ben van mening dat het niet zo slecht is dat de startgelden worden vehoogd, mits er strenger wordt geselecteerd op juryleden en accomodaties!