Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:55

nee ik ga voor deze startkaart niet betalen, hij is niet in orde en moet weer terug.
dus ik verwacht voor het nieuwe jaar geen goede startkaart meer,

ik wacht al vanaf 2de week van september!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:42

hmm das balen!
ik ga voor dit jaar ook niet betalen want hij is gewoon niet binnen, daarom heb ik aangevraagd (naja me vereniging dan Tong uitsteken ) of hij per 1 januari mag komen, aangezien me knollie net gecastreerd is Lachen

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 14:14

ik heb dus in de eerste week van oktober een startkaart aangevraagd en een hele tijd niks gehoord, krijg ik begin november een brief waarin staat dat er 1 kopie uit het paspoort mist en of ik die wilde nasturen. heb ik dus gedaan en na weer een maand niks gehoord te hebben toch vorige week maar weer gebeld naar de knhs ze ging het uitzoeken en ik zou een mailtje krijgen. in dat mailtje stond dat het niet helemaal duidelijk was of mijn aanvraag bij hun was aangekomen en er werd mij vriendelijk verzocht de aanvraag nog een keer in te dienen. Boos! ik very pissed een mailtje teruggestuurd naar die medewerkster dat het hun fout was en niet de mijne ook heb ik in dat maitje gezet dat het wel zo moet zijn dat ze mijn aanvraag hadden ontvangen want anders kunnen ze toch nooit weten dat er 1 kopie van het paspoort miste??????
ik heb op dat maitje geen reactie meer gehad. dus vanmorgen maar weer een keer naar de KNHS gebeld. mijn hele verhaal weer uitgelegd die medewerkster die ik aan de lijn had vond het verstandig om degene met wie ik de laatste keer gesproken had mijn zaak te laten afhandelen, dus ik mijn telefoonnummer achtergelaten want die andere medewerkster (marlene) zou mij terugbellen als haar pauze voorbij was Boos!
nu kreeg ik net een mailtje van marlene dat er bij hun heel veel mensen in de computer staan met dezelfde achternaam als ik en of ik dan een persoonsnummer voor haar had:(:(:( die heb ik niet want het is mijn eerste aanvraag!!! ik kon ook mijn geboortedatum doorgeven dus heb dat toen maar gedaan. nu is het dus weer afwachten wanneer ik weer iets hoor. ben benieuwd of ik in januari kan gaan starten? ps: mijn aanvraag in oktober ging nog over een startkaart voor 2006 maar heb nu inmiddels gevraagd of ze hem maar gelijk om kunnen zetten naar een startkaart voor 2007 want het heeft nu al te lang geduurd dat ik niks meer aan een startkaart heb voor 2006.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:10

ohhh Conga, wat een gedoe! Ik ben er ook nog niet helemaal klaar mee hoor... Moet morgen maar weer even bellen.
Gelukkig heb ik wel een naam, naar wie ik kan vragen...

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:40

nou het wordt allemaal nog veel erger. heb daarna dus weer een mailtje gehad: bij het zoeken op uw geboortedatum is ons opgevallen dat u niet in ons systeem
voorkomt. Ik snap dat dit heel vervelend is voor u. Heeft u misschien de
mogelijkheid om dit voor mij op de mail te zetten dan ga ik hiermee naar mijn
leidinggevende omdat dit buiten mijn bereik is. Ik hoop niet dat ik u hier al te
veel problemen mee geef, anders hiervoor mijn excuses.

ik heb daarna weer een pissig mailtje gestuurd en kreeg toen dit terug:
Ik snap dat het heel vervelend voor u moet zijn. Als het mogelijk is zou u dan
het mutatieformulier persoonsgegevens, het mutatieformulier startkaartaanvraag
en de kopieën van het paspoort van uw paard naar mij kunnen mailen? Dan gaan wij
dit zo spoedig mogelijk voor u in orde maken. Ik snap dat dit allemaal erg
vervelend voor u is maar dit ligt buiten mijn bereik. Als u zo vriendelijk zou
willen zijn om dit naar mij te mailen dan ga ik hiermee naar hogerhand.

ik word er echt kotsmisselijk van dit betekend dus waarschijnlijk dat het weer zo'n 3 maanden duurt vordat alles in orde is en ik eindelijk mijn startkaart en startcoupons heb.
het is dat als je wedstrijden wil rijden niet om de KNHS heen kunt maar anders...... Boos!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:44

mijn papieren zijnruim 2 maanden geleden al op de post gegaan heb nou nog niks. heeft niet heel erg haast heb 14 januarie pas alles nodig ben blij dat ik alles op tijd heb opgestuurd. heb wel een brief van de KNHS gekregen dat het vertraagt was en kon nou gratis een clinic komen bijwonen. vond ik wel netjes

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:47

Me zusje wil per 1januari gaan starten met haar nieuwe pony, ik hoop dan maar dat de startkaart er is Nagelbijten / Gniffelen

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:56

ik zou er ook maar op hopen ja maar ik heb de hoop al een beetje opgegeven nu ik alles weer opnieuw in moet sturen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:13

bij mij is het ook helemaal spannend Haha!

in plaats van 1 hebben ze me 2 startkaarten opgestuurd, en 2 sets startcoupons, beide naar verschillende adressen :S

de eerste die ik kreeg was fout, verkeerd stamboek, geen afstammingen. Ik ben benieuwd wat er op de 2de staat en wat voor rekening ik krijg.

Stelletje sukkels

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:48

ik ben het helemaal met je eens vonneke Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:47

haha ik heb gewoon een GOEDE startkaart.

jaja hoe is het mogelijk!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:59

Ik denk dat ik die van mij ook maar eens ga aanvragen. Hopelijk heb ik hem wel ergens rond april komend jaar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:00

lijkt me verstandig Tong uitsteken

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:48

Bij mij heeft het ook ontzettend lang geduurd! En dat vond ik nogal zonde van het geld want je betaald even veel maar kan niet starten..

Een week voor mijn eerste wedstrijdje (meteen nadat ik mijn startkaart had aangevraagt) werd m'n paard kreupel.. Een tijdje later moest hij ingeslapen worden want het ging echt niet. Huilen

Toen de KNHS gebelt en uitgelegd dat ik niet 1 keer heb kunnen rijden. Dus ik kaart+coupons en verklaring van de vee-arts opgestuurd.. nix gehoord.. Dus ik weer bellen, moest natuurlijk weer huilen aan de telefoon omdat het allemaal nog heel gevoelig lag.

En wat denk je, heb van KNHS en de vereniging geen rooie cent gekregen.. Kon der nog wel bij..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:36

Die van mij is ook aangevraagd Hyper!

Alleen kreeg degene die dat van onze club regelt nog allerlei foute dingen thuisgestuurd..
een ex-clublid vroeg met een nieuw paard een startkaart voor 2007 aan bij haar nieuwe club
komt de startkaart naar onze club en is nog voor 2006 Nagelbijten / Gniffelen
mag hopen dat die van mij gewoon begin januari er netjes is en ik dan kan gaan starten!
gister 1e keer clubles, voor t eerst in die bak: superbraaf en fijn te rijden alleen de draf is nog wat lastig, maar we zijn pas 2,5 maand bezig dus in jan/feb moet t wel lukken hoop ik Haha!

@hannah, wat supervervelend zeg Ach gut

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:05

Grrrrrr heb ik eindelijk de startkaart en de coupons in orde, kijk ik vandaag op internet naar de stand hebben ze gewoon de eerste drie winstpunten (op die DURE blanco coupons) niet mee geteld..... kan ik weer kopieen maken of scannen....... kan het nu niet in een keer goed gaan??? grrrrrrr

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:06

vonneke schreef:
haha ik heb gewoon een GOEDE startkaart.

jaja hoe is het mogelijk!

JOEHOEEEEE eindelijk Vonneke Go jij! Go jij!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:50

Is er hier ook vermeld dat er een bepaalde tijd tussen de aanvraag van de startkaart en de levering van de startkaart mag zitten. Is deze langer. Dan kun je gratis blanco coupons aanvragen. Omdat ZIJ voor de vertraging zorgen

Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:26

Ik heb ook erg lang moeten wachten op mijn startkaart.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:30

Tarah5 schreef:
Is er hier ook vermeld dat er een bepaalde tijd tussen de aanvraag van de startkaart en de levering van de startkaart mag zitten. Is deze langer. Dan kun je gratis blanco coupons aanvragen. Omdat ZIJ voor de vertraging zorgen

Ja Tarah daar is inderdaad al over gesproken of eigenlijk weet iedereen dat wel.... En dat van die coupons gaat niet altijd op hoor dat weet ik uit ervaring... Haha!

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 19:30

Ik heb 4 weken geleden alles opgestuurd en ik heb ook nog steeds niks binnen. Ik heb nog even, wil 7 januari starten.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:08

Hoe lang moet de aanvraag dan al onderweg zijn voor die blanco coupons??? Ik heb half november aangevraagd, maar volgens mij kan ik die wedstrijden in januari shaken....Boos!

En weet iemand een mailadres/telefoonnummer waar ze de updates bij houden?

Salinicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:16

Oh jee, dat klinkt allemaal niet erg hoopgevend...
Ik heb een startkaart aangevraagd, een paar weken geleden.
Ik heb 2 paspoorten en er een brief bij gedaan ter verduidelijking.
Vorige week maar even gebeld. Dat mag dus niet. NRPS paspoort moet opgezegd worden. NRPS gebeld, die zegt dat het NHS moet worden opgezegd omdat die later is aangevraagd. Opsturen die handel.
Met trillende handen heb ik beide paspoorten opgestuurd. Hoop van harte dat ze niet kwijtraken en dat ik niet op vervoer hoef...
En dan nog hopen dat het 1 goed nieuw paspoort wordt. En dan nog hopen dat mijn startkaart er voor 7 januari is. Dan g aik nl voor het eerst starten (Brrrr, spannend).
Op hoop van zegen dus.
Jullie ook allemaal succes!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:33

ik heb ook nog nix... wil 13, 20 en 27 jan. starten... ben benieuwd!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 00:04

Ik lig ook overhoop met de KNHS Boos! .. Ik heb 2.5 maanden op mn startkaart zitten wachten.. eindelijk gekregen.. Kwam er een brief over blanco coupons.. Tjah.. ze moeten geen slapende honden wakker maken he. Dus ik stuur een mailtje waarom ik niks over blanco coupons heb gehoord toen ik op mn startkaart zat te wachten.. ik heb toen in die tijd buitenmededinging gestart met oude coupons (van mijn vorige paard). Ik heb toen 2 wp gereden.. Dus ik vroeg of die erbij mochten omdat ik geen blanco coupons had gekregen. Sturen ze terug dat ik niet in aanmerking ben gekomen omdat mijn aanvraag niet langer dan 2 WEKEN binnen is geweest.. nou sorry hoor.. die aanvraag was langer dan 2 MAANDEN bij hun! Maar goed.. ik krijg dus die 2 wp er niet bij geschreven. Ik kwam gewoon niet in aanmerking volgens hun Boos! :@ ...Pff... ik wilde zo graag dat er een andere bond was dan het KNHS.. dan was ik ALLANG daarheen gegaan.. Als hun toch een bedrijf waren met concurrentie.. dan waren ze denk ik heeeeel erg veel klanten verloren door deze misstappen. (en door dat nieuwe computer systeem)