Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) of hij per 1 januari mag komen, aangezien me knollie net gecastreerd is
ik very pissed een mailtje teruggestuurd naar die medewerkster dat het hun fout was en niet de mijne ook heb ik in dat maitje gezet dat het wel zo moet zijn dat ze mijn aanvraag hadden ontvangen want anders kunnen ze toch nooit weten dat er 1 kopie van het paspoort miste??????

vonneke schreef:haha ik heb gewoon een GOEDE startkaart.
jaja hoe is het mogelijk!
Tarah5 schreef:Is er hier ook vermeld dat er een bepaalde tijd tussen de aanvraag van de startkaart en de levering van de startkaart mag zitten. Is deze langer. Dan kun je gratis blanco coupons aanvragen. Omdat ZIJ voor de vertraging zorgen

.. Ik heb 2.5 maanden op mn startkaart zitten wachten.. eindelijk gekregen.. Kwam er een brief over blanco coupons.. Tjah.. ze moeten geen slapende honden wakker maken he. Dus ik stuur een mailtje waarom ik niks over blanco coupons heb gehoord toen ik op mn startkaart zat te wachten.. ik heb toen in die tijd buitenmededinging gestart met oude coupons (van mijn vorige paard). Ik heb toen 2 wp gereden.. Dus ik vroeg of die erbij mochten omdat ik geen blanco coupons had gekregen. Sturen ze terug dat ik niet in aanmerking ben gekomen omdat mijn aanvraag niet langer dan 2 WEKEN binnen is geweest.. nou sorry hoor.. die aanvraag was langer dan 2 MAANDEN bij hun! Maar goed.. ik krijg dus die 2 wp er niet bij geschreven. Ik kwam gewoon niet in aanmerking volgens hun
:@ ...Pff... ik wilde zo graag dat er een andere bond was dan het KNHS.. dan was ik ALLANG daarheen gegaan.. Als hun toch een bedrijf waren met concurrentie.. dan waren ze denk ik heeeeel erg veel klanten verloren door deze misstappen. (en door dat nieuwe computer systeem)