Starttijden voor Almelo en meerdere dingen.......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:31

Ach Prakkie vind de kamer alleen misschien ook wel lekker. En wie weet vind ze daar nog wel (in een zwaar donken bui uiteraard Haha! ) een leuke springruiter die niet HOMO is en geen twents accent heeft. Haha! Schijnheilig

En anders is het een optie om wen maar mee de camper in te slepen zodat ze die hotelkamer niet nodig heeft. Knipoog

En STEN je kan toch nog alijd komen. Als je het leuk vind. Misschien zie je nog wel iemand die je bevalt. Kan je zelf alsnog het plekje op de hotelkamer invullen.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:34

Sjimmy schreef:
Op zaterdag is het al afgelopen toch? Op zaterdag zou ik kunnen.
Ik werk door de week alle dagen en heb niet veel vrije dagen meer..... Huilen Ik zou echt graag willen.....

Heej Petra! Dat zou leuk uitkomen,want ik kan ook doordeweeks niet! Misschien dat ik dan event. met jou mee kan reizen? Maakt niet uit hoe hoor! Vind het namelijk jammer als ik dit moet missen Lachen

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:42

Maarten schreef:
Hmmm.... Sten.... wat moet die kamer kosten?? Verward Haha! ik bied 1 knoop en 3 sokken *LOL*

Mwoah Haha!, die knoop...tsja... maar die Sokken: Woei! (wat voor? en zijn ze schoon?). Haha!

Maar, ik denk niet dat t genoeg is om de Steekpenningen te kunnen offreren, sorry.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 10:47

Merilyn schreef:
En STEN je kan toch nog alijd komen. Als je het leuk vind. Misschien zie je nog wel iemand die je bevalt. Kan je zelf alsnog het plekje op de hotelkamer invullen.

Heb ik ook al gezegt Huilen een tentje is er altijd wel vrij.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:54

Clautje"]
[quote="Sjimmy schreef:
Ik werk door de week alle dagen en heb niet veel vrije dagen meer..... Huilen Ik zou echt graag willen.....

Heej Petra! Dat zou leuk uitkomen,want ik kan ook doordeweeks niet! Misschien dat ik dan event. met jou mee kan reizen? Maakt niet uit hoe hoor! Vind het namelijk jammer als ik dit moet missen Lachen
[/quote]

Als ik ga (vriendjelief vind 't niet zo leuk Verdrietig ) ga ik vanuit Nijkerk, dan mag je van mij meereizen.... maar ik denk dat dat niet echt handig is *LOL*

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:56

Prisca"]
[quote="Merilyn schreef:

Heb ik ook al gezegt Huilen een tentje is er altijd wel vrij.
[/quote]

Ladies, thx 4 the uitnodiging, maar like I told Prisca, ik heb mn vrije woensdag en donderdag al in laten trekken bij mn werk, door omstandigheden was dat nl nodig (ben onmisbaar Haha! ). Dus ik weet t allemaal nog niet. (ow, er zijn natuurlijk ook andere redenen)

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 11:02

Sjimmy"]
[quote="Clautje"][quote="Sjimmy schreef:

[/quote]

Als ik ga (vriendjelief vind 't niet zo leuk Verdrietig ) ga ik vanuit Nijkerk, dan mag je van mij meereizen.... maar ik denk dat dat niet echt handig is *LOL*
[/quote]

Hihi,inderdaad...
Moet je nog een keertje overstappen ofzo?? (als je met bus/trein gaat)
Of kom je met de trein hier in de buurt ergens langs?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 11:08

STEN schreef:
Ladies, thx 4 the uitnodiging, maar like I told Prisca, ik heb mn vrije woensdag en donderdag al in laten trekken bij mn werk, door omstandigheden was dat nl nodig (ben onmisbaar Haha! ). Dus ik weet t allemaal nog niet. (ow, er zijn natuurlijk ook andere redenen)

Helaas zijn wij vrouwen slimmer en hebben die andere redenen even voor je uitgeschakelt. Je komt er nu niet meer onderuit om vrijdag alsnog te komen Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken .

Tsss je dacht toch niet dat wij opgaven he?? Het bier moet namelijk wel OP.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 11:12

Clautje Nijkerk ligt bij het Veluwemeer, denk dus niet dat ik dan langs zoetermeer naar Almelo ga Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 11:13

Sten.... het zijn south-park sokken met een afbeelding van Chef!! Ooooh... what the heck... ik maak er gewoon twee paar south-park sokken van Haha! Party!!

Hmmm... denk eerlijk gezegd dat ik probeer een plekje in de camper te veroveren Haha! }>

Duzzzzz.... Sten... dat betekent dat er een tentje over is voor je Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 11:14

Prisca"]
[quote="STEN schreef:

Helaas zijn wij vrouwen slimmer en hebben die andere redenen even voor je uitgeschakelt. Je komt er nu niet meer onderuit om vrijdag alsnog te komen Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken .

Tsss je dacht toch niet dat wij opgaven he?? Het bier moet namelijk wel OP.
[/quote]

Tsja die redenen zijn wel uitgeschakeld. Dus vrees niet. En dat je bier lust dat weten we ook.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 11:19

Ok ok ik ben uitgeschakeld...das wle duidelijk Haha! Haha! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 11:21

Hmz, en nu?? Verdrietig
Ik wil er echt wel bij zijn.... Huilen

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 12:22

ik wil wel bbqen als mijn vriendin amberiwan ook komt Haha!

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:07

Maarten schreef:
Sten.... het zijn south-park sokken met een afbeelding van Chef!! Ooooh... what the heck... ik maak er gewoon twee paar south-park sokken van Haha! Party!!

Hmmm... denk eerlijk gezegd dat ik probeer een plekje in de camper te veroveren Haha! }>

Gebruikte sokken? offf Brand new socks?

owk...tentje, met wie lig ik daar in dan? Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:09

STEN"]
[quote="Maarten schreef:

Gebruikte sokken? offf Brand new socks?

owk...tentje, met wie lig ik daar in dan? Haha!
[/quote]

Met Maarten vrees ik! Ach misschien zijn er nog vrouwelijke vrijwilligers, maar Pris en ik waren er eigenlijk uit dat een paardenvrouw iets te hoog gegrepen is voor je. Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:14

Frusty Frusty Frusty er wordt maar even besloten wat er allemaal in mijn tent gestopt wordt!! (:? niet doordenken aub Haha! ).... nee?? Geen plek meer in de camper??? Verward Pleaaaaaaazeeeeeeee....

Hmmm... Dennis.... de sokken zijn gebruikt, maar ze zijn schoon!! Haha!

amberiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:16

als het mag kom ik nartuurlijk hoor paardje Knipoog

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:20

Maarten schreef:
|o Frusty Frusty er wordt maar even besloten wat er allemaal in mijn tent gestopt wordt!! (:? niet doordenken aub Haha! ).... nee?? Geen plek meer in de camper??? Verward Pleaaaaaaazeeeeeeee....

Hmmm... Dennis.... de sokken zijn gebruikt, maar ze zijn schoon!! Haha!

Ach met een luchtbed kan je er best bij liggen hoor. In de camper. Maar als we naar het toilet gaan, moeten we over je heen klimmen. Als dit geen bezwaar is? Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 13:27

haha als ik veel gezopen heb moet ik vaaaak naar de WC }> hihi vraag me af wat maarten nu gaat doen Vingers aflikken .

Ik kan me een keer een volleybal weekend herinneren dat ik zo dronken wat dat ik ruim 1.5 uur gedaan heb om bij de wc te komen. Tja denk dat ik alle scheerlijnen van de div. tenten gehad heb Boos! . Ben ouder geworden zal me wel iets gaan inhouden Haha! .

STEN:
Ik wil de South-Park sokken van marco wel meenemen dan zijn jullie een lief koppeltje Kwijl . Geloof ook dat chef daar op staat.

PS gaan we trouwens ook allemaal in camping smoking lopen ???? Cool .

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:31

Neeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhh..... heb er helemaal geen problemen mee als er over me heen geklommen wordt Haha! Mooi... da's dan geregeld... ik kom in de camper slapen *LOL* Jeuj!!!!! Party!!

Sorry Dennis... ik houd mijn chef-sokken toch liever zelf aan Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:34

Is er nou niemand die bij Dennis is de tent wil liggen?

Vrouwen bied je aan! - Haha! Ik weet niet waar ie op valt precies, maar met een mooie omschrijving kan hij er zelf eentje uit selecteren! Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 13:42

Misschien heeft Jessica nog een plekje bij Damien of zo ?? Alleen ik vrees at dat snurken dat jonge ventje wel wakker houdt Extreme duivel .

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:43

Dennis wees gerust..ik weet al zo een paar vrouwen die zo met jou in je tentje willen kruipen Knipoog Schijnheilig Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 13:49

Owww Prakkie vertel?? We zijn verder niet nieuwsgierig Lips are sealed Schijnheilig . Of heeft dat met die foto te maken ? .

We zijn hem nog steeds aan het overhalen alleen hij werkt niet mee.