Maar je hebt wel gelijk, sommige dingen zijn een beetje onduidelijk..
maar we komen er wel uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

amondi schreef:amondi schreef:En je mag gewoon via de snelste weg de baan verlaten, na het groeten staan er geen rijpunten meer op je protocol.
Als de uitgang in de binnenbak niet bij A is, dan hoef je ook niet langs A.
Beetje jammer dat je een vraagt stelt over de rijbaan verlaten terwijl er 2 post erboven net het antwoord is gegeven.......
En als je de DVD hebt kun je toch zelf zien hoe proef 10 loopt?
En de punten, tja, die vraag is al 100 keer voorbij gekomen in diverse topics en al net zo vaak beantwoord...
BlueLady schreef:heb t gevonden hihi
Aantal punten
Concreet betekent dit voor de klassen B t/m M2 het volgende
Score Aantal
210 punten en hoger 3 winstpunten
vanaf 195 tot 210 punten 2 winstpunten
vanaf 180 tot 195 punten 1 winstpunt
Score Aantal
Minder dan 105 punten 3 verliespunten
Vanaf 105 tot 135 punten 2 verliespunten
Vanaf 135 tot 150 punten 1 verliespunt
moet er echt ff aan wennen maar ja komt goed toch???
greettzzz
Woodstock schreef:Uhm misschien een stomme vraag, maar als je 2 proeven moet rijden, moet je dan 2x dezelfde proef rijden of de andere proef die er vooraan in het boekje bij staat? Kneem aan dat laatste, mja weet t liever zeker
Lielle schreef:als er in dit topic elke keer weer vragen gesteld worden die al 100 keer beantwoord zijn, gaat het op slot en kan er uitsluitend per PB gevraagd worden om een reactie te mogen toevoegen. Dat gaat dus iig om:
- bij hoeveel punten heb ik 1 (2,3) winstpunten
- hoe zit dat nou met groeten?
- hoe moet ik nu de ring verlaten.
Dit topic is bedoeld om ervaringen en tips te delen en niet om steeds maar weer dezelfde vragen te stellen.
.
Ik moest 1-2 april schrijven in de klasse's L1, L2 en M1 en er zitten bijna exact de zelfde figuren in.. Ik heb hem zelf ook gereden en had 211 punten, dat is 3 winstpunten en er zaten er meerdere zo hoog dusse...

maar goed.. ze kan het nu wel

gekke_koei schreef:nou, ik snap ook niet echt waarom ze het halthouden eruit hebben gehaald. daar gaan mijn 2 7ens die ik er altijd mee had
poosje geleden in de krant een stukje over anky, dat in de zzgp tegenwoordig ook punten voor het halthouden gegeven gaan worden. dat ze daar niet blij mee was.. nee duh.. als ik een paard had wat wiebelt en niet goed stilstaat zou ik ook zeggen dat ze de pik op me hadden
maar het is toch basistraining?? of ben ik nou van de pot afgerukt... als je op zulk niveau rijd mag je gewoon aannemen dathoe heet het paard is, je het er heus wel ingehamerd krijgt..
merel kon het ook niet, dus ben ik ermee aan de slag gegaan. met een paar weekies zat de knop erop hoor en die zit een jaar later er nog steeds op, alhoewel, als het te lang duurt of ze heeft geen zin dan is ze weer haar zelf.. een springpoppetje die meer staat te draaien dan dat ze stilstaatmaar goed.. ze kan het nu wel
). Omdat dit met name bij jonge paarden en in de lagere klasses voorkomt vind ik het eigenlijk wel goed dat ze het eruit hebben gehaald, gewoon om spanning te voorkomen!