Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hafpower schreef:Ja nou ik moet 2 april starten en dat wordt mijn tweede wedstrijd en dat ik nu nog geen boekje heb (dus niet ruim van te voren kan oefenen)ben ik 10x zenuwachtiger dan normaal!
Bettine schreef:Bijscholingen zijn allang begonnen en lopen door tot eind maart.
Zwelgje schreef:Waarom zit er geen travers meer in de MII.
Weet iemand dat. Ik wil in april MII gaan starten en ben nu nog in de training een beetje uitgegaan van de travers maar zag die in de voorbeelden niet terugkomen.
Iemand enig idee waarom niet meer in MII en pas vanaf ZI???
Alanta schreef:Zwelgje schreef:Waarom zit er geen travers meer in de MII.
Weet iemand dat. Ik wil in april MII gaan starten en ben nu nog in de training een beetje uitgegaan van de travers maar zag die in de voorbeelden niet terugkomen.
Iemand enig idee waarom niet meer in MII en pas vanaf ZI???
Er zit wel travers in de M2, maar niet in alle proeven
ellen82 schreef:Er zit nog wel travers in de MII, alleen niet in alle proeven. Het is om en om schouderbinnenwaarts en travers!
Edit: je was me net voor
Channie23 schreef:Zijn de boekjes inmiddels al te koop?

TJolieke schreef:Ik heb inmiddels een nieuw boekje.
Staat alleen niet meer in wanneer winst/verliespunten of kijk ik er helemaal overheen??

Ben wel benieuwd naar de nieuwe proeven. Raiza schreef:TJolieke schreef:Ik heb inmiddels een nieuw boekje.
Staat alleen niet meer in wanneer winst/verliespunten of kijk ik er helemaal overheen??
Klopt, staat er niet meer in, maar de winst- en verliespuntenregeling staat in het wedstrijdreglement dressuur en de KNHS gaat ervan uit dat iedere ruiter die ook kent.