Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KiWiKo schreef:Ik heb er ook zo eentje............ goed peerd, echt een goed peerd....... maar in zijn kop nog zooo jong.. Die blijft ook gewoon nog een jaartje thuis, en die zal ik dit buitenzeisoen pas in de B uitbrengen, dier wordt dit jaar 6
Moniek schreef:ik ben met mijn oude pony niet verder gekomen dan de m2
en ik was daar en ben daar nog steeds erg trots op.
en ik hoop ook de z te mogen halen.
KarinvdM schreef:Moniek schreef:ik ben met mijn oude pony niet verder gekomen dan de m2
en ik was daar en ben daar nog steeds erg trots op.
en ik hoop ook de z te mogen halen.
Ik mag niet persoonlijk worden, maar sorry, jij liegt dus ook nog. Een tijdje geleden probeerde jij mij wijs te maken dat je wel Z gereden hebt. Nou zal het me een worst zijn wat je wel en iet gereden hebt, maar om daar over te gaan liegen vind ik wel heel erg zielig...![]()
Ik begrijp je trouwens ook niet. Je bent tegen presteren op jonge leeftijd, maar je eigen Haflinger longeerde je eind vorig jaar al, terwijl hij pas in maart 3 jaar wordt... Mijn 3 jarige staat nog rustig op de wei.
Moniek schreef:het staat misschien niet duidelijk zo maar ik wist ook niet dat ik gelijk daar op afgerekend word.
amondi schreef:Tja Moniek, dat kan je verwachten als je opkomt voor het welzijn van het jonge wedstrijdpaard terwijl jezelf een 2 jarige niet met rust kunt laten. Dan krijg je al gauw en pot die de ketel verwijt situatie.
Iedereen maakt fouten, geeft niks daar leer je van.
Lielle schreef:alleen heb ik al een aantal keer gevraagd om persoonlijke aanvallen achterwege te laten.