Kringkampioensschappen/ selecties Overijssel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicolet90

Re: Kringkampioensschappen/ selecties Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 13:11

Heb net de Kringkampioenschappen voor springen gehad.
het was mijn 1e springwedstrijd (2e wedstrijd, vorige week was mijn 1e), dus ik was best zenuwachtig
en had daarom ih 1e parcours, niet zo heel veel tempo, dus kwam niet veel uit, maar was wel foutloos!
toen het 2e parcours, daar had ik wel goed tempo en was weer foutloos!

Dus toen de barrage......
het werd allemaal 10cm hoger, dus ik moest 1meter springen (vond dat echt heel erg hoog, want het was de eerste keer dat ik een springwedstrijd had, ) maar verstand op nul en springen maar.
ik bleef gelukkig foutloos! (tikte wel een balkje aan, maar die bleef gelukkig liggen).

Uiteindelijk ben ik RESERVEKAMPIOEN geworden, (na 3 keer foutloos springen), en ik mag dus door naar Haaksbergen 11 februari!.

ben echt super blij!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:04

Gefeliciteerd hoor

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:33

Ik heb morgen het kringkampioenschap springen

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 16:16

het is trouwens 10 februari

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:07

K heb vandaag de kringkampioenschappen gehad in Den Ham.
(B springen Paarden)

Paardje sprong wel fijn. Was twee keer foutloos en in de barrage een balkje en 1strpnt voor tijd. Toch nog 9e dus we mogen wel door naar de Regiokampioenschappen.

Ergens in Lonneker is dat, dus nog wel een stukje rijden.

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:18

Ja voor jou wel idd! Das altijd jammer...

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 05:06

Volgens mij moeten wij ook naar Lonneker heen?? Is voor ons nog niet zo heel ver weg! ma de rest ook gefeliciteerd

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 09:59

suepergirl schreef:
(B springen Paarden)

Paardje sprong wel fijn. Was twee keer foutloos en in de barrage een balkje en 1strpnt voor tijd. Toch nog 9e dus we mogen wel door naar de Regiokampioenschappen.

dan heb ik jou wel zien rijden, had jij een rood kraagje?
mijn zus was volgens mij 8e geworden. en mag ook door, ik zat daar op 1 van die strobalen.

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 10:30

Shoeve schreef:
Heb net de Kringkampioenschappen voor springen gehad.
het was mijn 1e springwedstrijd (2e wedstrijd, vorige week was mijn 1e), dus ik was best zenuwachtig
en had daarom ih 1e parcours, niet zo heel veel tempo, dus kwam niet veel uit, maar was wel foutloos!
toen het 2e parcours, daar had ik wel goed tempo en was weer foutloos!

Dus toen de barrage......
het werd allemaal 10cm hoger, dus ik moest 1meter springen (vond dat echt heel erg hoog, want het was de eerste keer dat ik een springwedstrijd had, ) maar verstand op nul en springen maar.
ik bleef gelukkig foutloos! (tikte wel een balkje aan, maar die bleef gelukkig liggen).

Uiteindelijk ben ik RESERVEKAMPIOEN geworden, (na 3 keer foutloos springen), en ik mag dus door naar Haaksbergen 11 februari!.

ben echt super blij!

Wat goed man! Ik zei toch dat het wel goed zou gaan
op naar de regio
Nu je onderschrift nog veranderen

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 10:47

suepergirl schreef:
(B springen Paarden)

Hej dan heb ik jou denk ik wel gezien. Had je een jasje met een rood kraagje?
dan stond jij namelijk naast m'n zus met de prijsuitreiking:)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 10:58

haha, ja dat was ik met het rode kraagje.
Lekker herkenbaar he.

DAAHN_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:24

Ik had gisteren kringkampioenschappen. En moest dus blykbaar tegen suepergirl (hiehie.) in de B springen.
Was met Komtiedan 1e + 2e manche foutloos en had in de barrage helaas een balkje; en 1 strafpunt voor tyd. En 45.5 voor styl ( nujaa heb nagerekend; en het was eigenlyk 46.5 maar maakt niet uit ) En ben als 7e door
En met Kiek is ff moest ik sochtens in de L-D springen, en was ik 1e manche foutloos ging als 5e 2e manche in. Maar had toen helaas een balkje en werdk reserve. Maar gelukkig ging er iemand op vakantie, dus mag ik wel starten

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:17

ik ben net thuis van kringkampioensschap springen foutloos barrage 22 straftpunt (ging niet helemaal hoe het moest ) was ik 5e en der waren 4 prijzen .. ik sta nu 2e reserve om door te mogen daar de overijsselse

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:08

Ik had vandaag ook de kringkampioenschappen. Was foutloos in het basisparcours en in de barrage had ik een balkje, was mijn fout, plaatste hem niet goed en omdat ik ook nog eens erg schuin over de sprong wilde haalde hij het niet helemaal. Uiteindelijk nog wel een 8e prijs, maar niet door naar de Overijsselse..

Gaan ons nu maar op de dressuur storten

Jullie gefeliciteerd! Allemaal goed je best doen op de Regio

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:36

Jammer van dat balkje maar goed gedaan hoor!

En nu maar knallen met de dressuur op de Regio

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:13

Ik had gister kringkampioenschappen dressuur in De Lutte. Ik deed met 2 paarden mee in de M1 en... Ik was 1e met calypso (173) en 2e met NIna Colada (166). Ik was in vorige selectie met beide paarden al keer 2e geweest. Dus was met Calypso kringkampioen en met het andere paard als 2e geplaatst. Nu mag k dus met beide naar de regio.Maar dat gaat waarschijnlijk niks worden aangzien het in Lonneker is en ik daar eigenlijk nog nooit echt goede proef heb gereden (met calypso). Wat een rotbak is dat.... Veel paarden hebben er last van!

Tierania_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:18

Wie mag er naar de overijselse kampioenschappen ?? In Haaksbergen dressuur ? Ik wel B- D

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 08:31

rowo schreef:
Ik had gister kringkampioenschappen dressuur in De Lutte. Ik deed met 2 paarden mee in de M1 en... Ik was 1e met calypso (173) en 2e met NIna Colada (166). Ik was in vorige selectie met beide paarden al keer 2e geweest. Dus was met Calypso kringkampioen en met het andere paard als 2e geplaatst. Nu mag k dus met beide naar de regio.Maar dat gaat waarschijnlijk niks worden aangzien het in Lonneker is en ik daar eigenlijk nog nooit echt goede proef heb gereden (met calypso). Wat een rotbak is dat.... Veel paarden hebben er last van!

Gefeliciteerd rowo! Echt goed hoor!. Ik zag de uitslagen gisteren al hangen.
Ik was met mn instructeur mee die Z2 moest rijden.
Ik mag vanmiddag in de L2.
In Lonneker wil het nog wel eens 'spoken". Ik zelf heb daar gelukkig nog geen last van gehad. Ik werd daar vorig jaar met beide paarden kringkampioen.
In de B (met normaal erg kijkerig paard) en in de L1 met de hengst.
Het komt vast allemaal goed! Allemaal heel veel succes tijdens de Regio!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 09:08

casirask schreef:
rowo schreef:

Gefeliciteerd rowo! Echt goed hoor!. Ik zag de uitslagen gisteren al hangen.
Ik was met mn instructeur mee die Z2 moest rijden.
Ik mag vanmiddag in de L2.
In Lonneker wil het nog wel eens 'spoken". Ik zelf heb daar gelukkig nog geen last van gehad. Ik werd daar vorig jaar met beide paarden kringkampioen.
In de B (met normaal erg kijkerig paard) en in de L1 met de hengst.
Het komt vast allemaal goed! Allemaal heel veel succes tijdens de Regio!

Succes vanmiddag in de L2, volgens mij moet dat met jou wel goed komen of niet?
Afgelopen winter was ik in Lonneker ook kringkampioen in de L2, maar dat is met het paard wat overal kijkerig is (nina c). Met die ander stond ik er vet goed voor, maar hij zag overal enge kabouters en spoken. Ik mocht gelukkig nog wel door. We zullen zien hoe het gaat....

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 09:20

Bedankt rowo! Ik ga ervoor vanmiddag, maar Puck is een hengst, en soms meer bezig met zijn omgeving dan met mij hahaa. Er mogen er 6 door vandaag, en ik hoop er bij te zitten. Ik sta nog 2e (heb maar 1 selectie gereden i.v.m wp) Zodra ik er weer ben vanavond, zal ik even melden hoe het gegaan is.

DAAHN_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:31

Ik had gisteren kringkampioenschappen dressuur. En ik was 6e gworden met 160 en 156 punten met komtie dan. en er mochten er 5 door naar de 2e rOnde. Njuaa wel balen..maar was wel tevreden hy liep lekker

; Jullie gefeliciteerd

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:28

casirask schreef:
Bedankt rowo! Ik ga ervoor vanmiddag, maar Puck is een hengst, en soms meer bezig met zijn omgeving dan met mij hahaa. Er mogen er 6 door vandaag, en ik hoop er bij te zitten. Ik sta nog 2e (heb maar 1 selectie gereden i.v.m wp) Zodra ik er weer ben vanavond, zal ik even melden hoe het gegaan is.

Je staat normaal toch redelijk boven in of niet? Dan moet het vandaag niet zo'n probleem zijn d8 ik zo Ik hoor het dan vnvd wel.. Succes in ieder geval...

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:36

Rowo, ja n

Nou ik ben er weer! Puck was lekker brutaal vandaag, en wilde dus wel laten zien dat hij hengst was. Ik had mijn handen er aan vol de eerste 10 minuten (heb ook buiten de nodige bokken geincasseerd! De proef ging heel lekker. Hij liep er mooi bovenin. Ik was zeker heel erg tevreden toen ik de ring uitstapte. Ik had nog wel een fout in de volte 10 mtr, daar galoppeerde hij aan. Tijdens de galop na de volte 15 meter , changeerde hij, net voor de middengalop! Jaja, dat kan hij ook! Ik had teveel druk in de volte, dus hij had ook geen kans. We hadden 158 punten, en waren hier 5e mee. Op zich werd er heel laag gejureerd. Ik heb echt fijne combi's gezien die normaal ook dik twee wp scoren. 1 ervan, die normaal vaak boven mij eindigd, stond zelfs onder mij! Terwijl zij ook een goede proef liet zien. Ik mag gelukkig wel door naar de Regio 11 februari. Daarna starten we M1.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 09:56

Gefeliciteerd Casirask! Ik was toevallig net de uitslagen aan het kijken van de B en L2. Mooi dat je door mag naar de Overijsselse, daarna wordt je mijn concurrent

Bianca__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 10:11

Bedankt Rowo!

Plaatsen voor de Regio was ook ons doel. Ik rij Puck nu ongeveer een jaar. Ik hoop dat ik de M met hem door kan rijden (hij is immers te koop) Ik wens jou ook heel veel succes in Lonneker. Komt vast goed met jullie! Misschien zien we elkaar nog als de L2 en de M1 na elkaar verreden worden. Misschien even meeten? Ik hoor het wel.