wedstrijddoelen 2006, hebben jullie ze al?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silverking

Re: wedstrijddoelen 2006, hebben jullie ze al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:48

Ik wil in de L weer foutloos rond komen (met silver) L dressuur worden. En met victory Wil ik wedstrijden gaan starten

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:18

Met Unique vooral heel veel ervaring opdoen en ik hoop toch wel voor 2007 mijn punten voor het L2 te hebben!
Verder staat het in de planning nog een paardje uit te gaan brengen waarmee ik voor november een winstpunt in het B springen mee hoop te rijden ( voor de orun-cursus ).
En aangezien ik niet zo'n spring held ben ...

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 11:04

Yep, na het zomerseizoen ZZ Licht starten ( als alles goed gaat dan he). En als Only gezond blijft...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:58

Begin van dit topic ergens aangegeven Z te willen starten dit jaar. 1e 3 wedstrijden dit jaar meteen me wp score verdubbeld van 2 naar 4, dus begint al goed!!

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:33

dondahsteen schreef:
Ik ben nu B + 5 ik hoop voor 2007 L2 startgerechtigd te zijn Maar een echt doel is het niet hoor.

Ik kom hier van terug.. L1 met winst zijn Haha gaat nl niet zo lekker de laatste tijd

Pascha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:59

Pascha schreef:
L springen en L2 dressuur. Stand is nu B springen +12 en dressuur L1 +3. Een winstpunt in het L-springen zal wel heel mooi zijn als doel!

L2 debuut al gepland!! in juli Nu het springen nog!!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:08

xjessx schreef:
Iig in het outdoor seizoen Z te mogen starten, aangezien deze 6 winstpunten zo snel zijn gegaan moet dat wel lukken

Nou ben in het indoorseizoen al Z gestart en heb nu al 5 winstpunten
Dus dan maar na het outdoor seizoen Z2 startgerechtigd.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:14

Ik hoop aan het einde van 2006 L2 startgerechtigd te zijn. Ik ben nu B+12 en ga naar de zomervakantie L1 starten. Ook hoop ik in januari 2007 L-springen te zijn

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:32

Ik ben nu L2+1 en voor 2007 wil ik M1 starten.

jaggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:46

jaggie schreef:
Mijn doel(en) voor 2006:
de paarden gezond en happy houden (en mezelf daarnaast ook natuurlijk)
met Undercover M2 startgerechtigd zijn (en in het winterseizoen starten), we beginnen in de zomer in het M1. Als hij er niet klaar voor is, dan wachten we uiteraard.
Daarnaast M springen startgerechtigd zijn, we beginnen in de zomer in het L, afhankelijk daarvan hoe het gaat, maken we dan de overstap ook direct.

Met Timberlano M springen startgerechtigd zijn, we beginnen van de zomer in het L, als hij er klaar voor is,stappen we direct over. En misschien nog eens een wedstrijd dressuur in het L1 starten, maar dat zie ik tegen die tijd dan wel weer.

Dit schreef ik eind vorig jaar (in december), inmiddels aan het begin van het zomerseizoen staan de zaken er een beetje anders voor.

M2 startgerechtigd worden met Undercover en starten in de winter, moet denk ik wel lukken, we zijn nu M1+2. M springen gaat niet lukken,we zijn nu het B nog niet door, heb zelf wat angst gekregen, dus ben al weer blij als het in het B gaat lukken.

Timberlano staat inmiddels al weer enkele weken in België om daar nationaal te gaan springen, dus die ambities zullen ook niet uitkomen.

Wel hoop ik na mijn eindexamens V-Power uit te kunnen gaan brengen in het B of L1, en dan zien we wel hoe het verder loopt.

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:48

INkie schreef:
Mijn doel is om een paard te vinden waar k wedstrijden mee kan starten

dat is iig al een doel wat je gelukt is haha

Ilsemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:53

Ilsemarie schreef:
Ik heb 8 januari mijn Z1 debuut en heb dan nog 6 wedstrijden. Ik heb hiervoor geen doel omdat dat wel eens onhaalbaar zou kunnen zijn. Wel zou ik het echt ongelofelijk fantastisch vinden om nog een winstpunt te halen. We gaan gewoon sámen er het allerbeste van maken en optimaal genieten. Het zou natuurlijk leuk zijn om nog écht Z1 te worden maar lukt dat niet; dan is dat ook niet erg!

Dit lees ik net terug... en ik heb mijn droom gehaald Officieel Z1 met Nordwind. Voor het nieuwe paard heb ik, zeker dit jaar, nog geen doel. Eerst nog flink trainen!

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:24

hmm.. dit jaar heb ik niet echt doelen.. dit is mijn eerste jaar wedstrijden.. en mijn doel is dat ik ontspannen mijn proef kan rijden.. jammer genoeg zit ik al met 4 proeven er 'net' onder.. maar ik weet eigenlijk precies waardoor het komt dus ik ga nu keihard trainen en dan volgende maand er weer voor .. en ik hoop de L1 te halen.. maar ach dat is een doel waar ik naar streef het hoeft niet

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:39

Ik wil eind 2006 M1 zijn. Ik ben nu net L1, en wil dus hele L uitrijden.
Ik wil ook een aantal keer gaan springen, hopelijk ook tot de L.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:08

Remember schreef:
In het Z starten is toch wel een doel, maar belangrijker vind ik dat het paard heel blijft en het leuk blijft vinden (en ik ook natuurlijk!).

Ik hoop in ieder geval met plezier en leuke, voldoening gevende resultaten te blijven starten !

Inmiddels M2 met 3 winstpunten, en het gaat ook erg hard! We zijn dit jaar nog nooit zonder winst en prijs thuisgekomen .

De doelen zijn inmiddels bijgesteld naar eerst de sporteis voor het stamboek halen, Z1+1 en daarna door te gaan voor het sportpredikaat, Z2. Hoop voor 2007 ons Z2 debuut te maken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:18

Relaxed schreef:
Begin van dit topic ergens aangegeven Z te willen starten dit jaar. 1e 3 wedstrijden dit jaar meteen me wp score verdubbeld van 2 naar 4, dus begint al goed!!

Inmiddels M2 +7, vorige week onderling Z1 gestart, 196 pnt. Heb besloten zo snel mogelijk nu over te gaan, eerst ff zien hoe die het buiten verder gaat doen....

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:52

Mijn wedstrijddoelen heb ik helaas ook bij moeten stellen, ik ben al blij als ik dit jaar weer wedstrijden kan rijden .

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 09:54

Ik zou graag officieel willen starten. Dat zou ik al heel leuk vinden

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:34

JollyJumper schreef:
Tja, eigenlijk heb ik mijn doel al dit jaar gehaald. Ik wilde graag M1 met wp worden en dat heb ik dus nu al gehaald. Maar dit smaakt natuurlijk naar meer, vooral omdat Jumper het super doet momenteel. Aan het eind van het jaar M2 starten zou dus wel leuk zijn. Af en toe een leuk prijsje winnen ook. En misschien iets minder pech bij de selecties zou ook leuk zijn. ( dit jaar door een gigantische hagel en onweersbui met 1 puntje te weinig net de kampioenschappen gemist.... )
Maar het allerbelangrijkste voor mij is toch nog altijd mijn Jumperke gezond en vrolijk houden, ook in 2006 .

Nou, heb mijn doel dus flink bij moeten stellen. Jumperke is dus niet zo heel gezond meer momenteel (klinische hoefkatrolontsteking) en misschien (flinke kans) kan ik wel helemaal geen wedstrijden meer met hem rijden. Mijn doel is dus mijn paard dit jaar zonder pijn in zijn voet te kunnen laten rondlopen. En op welk niveau dit is, zal me een zorg zijn....
Vrolijk is ie overigens gelukkig nog wel .
En verder is mijn doel om mijn andere 3 paarden/pony's te verkopen en een jong paard voor mezelf terug te kopen om op te leiden voor nieuwe wedstrijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:59

[naam] schreef:
mijn doel heb ik al gehaald, heb gezegd toen ik Times kreeg dat ik ooit M1 wilde zijn.
Nu wil ik voor het einde van 2006 M2 met winst zijn.

Ook wil ik weer gaan springen aankomend jaar en dan wil ik doorrijden naar iig het M. Ben nu L.

Verder hoop ik mijn 2,5 jarige ruin goed zadelmak te krijgen en te kunnen verkopen.

ik ga mijn doelen ook bijstellen.
Heb inmiddels 17wp in het M1, Ga eind mei over naar het M2 denk ik.
Springen staat op laag pitje maar daar komt in mei verandering in.

Mijn Ruin is inmiddels 3 en goed zadelmak. stap/draf/galop zit er goed op geprogrameerd.
Over een maand of 2 mag hij mee op concours.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 11:16

mijn doel,
hard trainen in de zomer, en conditie opbouwen en wat meer spiermassa kweken, en na de zomer als mijn trainingen voort lopen, starten in de B,
en verder gaan met springen,
alleen ben nu ongeveer 2 weken even uit de sport ivm met een val

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:43

Eerst maar hopen/zorgen dat ik en de paarden gezond blijven!

Met Nimro ga ik binnenkort over naar t Z1 dus mijn doel is om lekker in t Z te kunnen rijden met wp!
Met Kolando heb ik als doel conditioneren en als ie lekker gaat M1 gaan starten.
Met Wyona heb ik als doel goed en netjes aan te rijden (=net zadelmak) en misschien te gaan starten (B) maar ze is beetje klein voor mij. Anders wordt ze verkocht.
Wandro wil ik eind dit jaar zadelmak hebben, hij moet eerst nog wat groeien.

Verder, lekker veel lesgeven en toch maar eens een baan gaan zoeken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:06

Ik start sinds deze maand met mijn E pony (nou ja, bijrijdpoownie) in de B dressuur tussen de paarden. Hij zenuwachtig, ik zenuwachtig, hij bang, ik bang. Mijn doel is dus om een winstpunt in de B te rijden

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:38

mijn doel is voor 2007 M1+10 wp wordt en dat wallie ook leuk blijft vinden !

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:43

Mijn doel is om vóór het einde van dit jaar Z2 te zijn, hopelijk zelfs met de punten voor het ZZ-L, en dan januari volgend jaar ZZ-L starten, daar een punt halen en nog een jaartje Young Riders kunnen starten

Tom gaat nu per juni het Z1 in en pakt alles redelijk op, heb nog goed hoop dus..